Posse 21 604 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Februar Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Februar 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 830 Del Skrevet 24. Februar Del Skrevet 24. Februar "Litt flåsete sagt så får man jo det øyeblikket to ganger nå. Først når laget ditt scorer, og så en gang til når du får bekreftelse på at det er mål. Over tid så vil dette fungere veldig bra," sier leder for breddeutvalget i NFF. Den er grei, du. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 591 Del Skrevet 24. Februar Del Skrevet 24. Februar 3 timer siden skrev RedWhiteandBlaa: "Litt flåsete sagt så får man jo det øyeblikket to ganger nå. Først når laget ditt scorer, og så en gang til når du får bekreftelse på at det er mål. Over tid så vil dette fungere veldig bra," sier leder for breddeutvalget i NFF. Den er grei, du. Herregud det er helt tragikomisk. Det har ikke blitt bedre over tid. Og helt sykt at 18 av 18 NFF fotballkretser stemmer for Ja til VAR https://www.nrk.no/sport/fotball-leder-tore-christian-gjelsvik-ut-mot-supportere_-_-tor-ikke-ringe-meg-1.17275448. Mistenkelig korrupt hele mafiagjengen hos NFF. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 450 Del Skrevet 24. Februar Del Skrevet 24. Februar 6 minutter siden skrev fexter: Herregud det er helt tragikomisk. Det har ikke blitt bedre over tid. Og helt sykt at 18 av 18 NFF fotballkretser stemmer for Ja til VAR https://www.nrk.no/sport/fotball-leder-tore-christian-gjelsvik-ut-mot-supportere_-_-tor-ikke-ringe-meg-1.17275448. Mistenkelig korrupt hele mafiagjengen hos NFF. Tipper Kalle Løken har vært rundt tilfeldig hos alle fotballkretsene (og tilfeldigvis på stemmedagen), bare for å sjekke at alt skjer mest mulig demokratisk. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 591 Del Skrevet 25. Februar Del Skrevet 25. Februar https://www.tv2.no/sport/over-halvparten-av-breddeklubbene-vil-beholde-var/17487955/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sacrebleu 435 Del Skrevet 25. Februar Del Skrevet 25. Februar 1 time siden skrev fexter: https://www.tv2.no/sport/over-halvparten-av-breddeklubbene-vil-beholde-var/17487955/ 59 klubber deltok i undersøkelsen, er det nok for å få et riktig bilde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 591 Del Skrevet 25. Februar Del Skrevet 25. Februar 14 minutter siden skrev sacrebleu: 59 klubber deltok i undersøkelsen, er det nok for å få et riktig bilde? Litt få respondenter enig i det. Men holdningene hos bredden er at de tror de ikke skal ta kostadene noe som definitivt ikke kommer til å skje i praksis. Også vil de føye seg etter Uefa og Fifa noe som er helt uforståelig i mine øyne. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 065 Kongeinnlegg! Del Skrevet onsdag kl. 20:12 Kongeinnlegg! Del Skrevet onsdag kl. 20:12 Høydepunktet fra kveldens VAR-debatt med Lise Klaveness og co. -VAR-spørsmålet er for stort til å bli avgjort på klubbenes årsmøte. Ikke sitat fra Klaveness, men en NTF-dube. NTF, som har medlemsklubber med et soleklart vedtak for avvikling av VAR. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 581 Del Skrevet torsdag kl. 08:18 Del Skrevet torsdag kl. 08:18 12 timer siden skrev Slum: Høydepunktet fra kveldens VAR-debatt med Lise Klaveness og co. -VAR-spørsmålet er for stort til å bli avgjort på klubbenes årsmøte. Ikke sitat fra Klaveness, men en NTF-dube. NTF, som har medlemsklubber med et soleklart vedtak for avvikling av VAR. Hørte det var en Trym Hogner masterclass i går? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 428 Del Skrevet torsdag kl. 12:16 Del Skrevet torsdag kl. 12:16 Forkjemperne argumenterer for at man må videreutvikle, ikke avvikle. Men NFF har ingen planer om dette: https://www.vg.no/sport/i/8q16Qw/lise-klaveness-og-norges-foballforbund-ingen-nye-millioner-til-var-utvikling Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 065 Del Skrevet torsdag kl. 14:24 Del Skrevet torsdag kl. 14:24 6 timer siden skrev Styrmann: Hørte det var en Trym Hogner masterclass i går? Jepp, og Posse ble klubbet ned av ordstyrer helt på slutten i debatten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 830 Del Skrevet fredag kl. 07:39 (endret) Del Skrevet fredag kl. 07:39 (endret) Dommersjefen "kjenner seg ikke igjen" i millionbeløpene VAR-rapporten legger frem som nødvendige for å "videreutvikle" VAR. Men hvordan man kan gjøre det billigere, nei, det er ikke godt å si... https://www.vg.no/sport/i/W0yrej/var-tallene-faar-dommersjefen-til-aa-stusse-aldri-hoert-om Endret fredag kl. 07:40 av RedWhiteandBlaa støgg link 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 604 Kongeinnlegg! Del Skrevet fredag kl. 08:24 Kongeinnlegg! Del Skrevet fredag kl. 08:24 17 timer siden skrev Slum: Jepp, og Posse ble klubbet ned av ordstyrer helt på slutten i debatten. For de som ikke så det; jeg regna med å bli klubba så jeg tok det helt på slutten. Spurte Klaveness om NFF har lagt en eneste plan eller tatt et eneste grep for å forberede seg på et scenario uten VAR, eller om de hadde bestemt seg allerede i fjor sommer og bare kasta bort alles tid. Tok 3 forsøk å ikke svare på dette, og det er jo egentlig svar nok i seg selv. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 591 Del Skrevet fredag kl. 09:17 Del Skrevet fredag kl. 09:17 Dommerlegenden Collina meldt seg på i VAR-debatten. Prøver å forstå hvorfor Norge går mot resten av verden. https://www.tv2.no/sport/fotball/eliteserien/legendens-bonn-til-norge-husk-at-det-er-et-barn/17499435/?fbclid=IwY2xjawIuXedleHRuA2FlbQIxMAABHS58jhKB5udJbKDPMiFKH3EMlt0LBXezq-FYzTVb00gz7dTuBO7IDgNE2A_aem_0o4Ih3M0sRg_Ru59vgemaQ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 111 Del Skrevet fredag kl. 09:41 Del Skrevet fredag kl. 09:41 24 minutter siden skrev fexter: Dommerlegenden Collina meldt seg på i VAR-debatten. Prøver å forstå hvorfor Norge går mot resten av verden. https://www.tv2.no/sport/fotball/eliteserien/legendens-bonn-til-norge-husk-at-det-er-et-barn/17499435/?fbclid=IwY2xjawIuXedleHRuA2FlbQIxMAABHS58jhKB5udJbKDPMiFKH3EMlt0LBXezq-FYzTVb00gz7dTuBO7IDgNE2A_aem_0o4Ih3M0sRg_Ru59vgemaQ Begynner vel å nærme seg en tenåring i Nederland vel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 527 Del Skrevet fredag kl. 09:55 Del Skrevet fredag kl. 09:55 38 minutter siden skrev fexter: Dommerlegenden Collina meldt seg på i VAR-debatten. Prøver å forstå hvorfor Norge går mot resten av verden. https://www.tv2.no/sport/fotball/eliteserien/legendens-bonn-til-norge-husk-at-det-er-et-barn/17499435/?fbclid=IwY2xjawIuXedleHRuA2FlbQIxMAABHS58jhKB5udJbKDPMiFKH3EMlt0LBXezq-FYzTVb00gz7dTuBO7IDgNE2A_aem_0o4Ih3M0sRg_Ru59vgemaQ Ett barn som ingen vil ha, uff og gru 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 565 Del Skrevet fredag kl. 09:59 Del Skrevet fredag kl. 09:59 2 minutter siden skrev SAU: Ett barn som ingen vil ha, uff og gru En uppdragen dritunge så langt. Slik forblir det om ingen har noen planer om å oppdra det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 604 Kongeinnlegg! Del Skrevet fredag kl. 10:47 Kongeinnlegg! Del Skrevet fredag kl. 10:47 Så rettighetshaver og VAR-leverandør TV2 får et intervju gjennom NFF med en dommer som ikke vil gå inn på spesifikke situasjoner, bortsett fra en spesifikk situasjon der noen rykka med pga en hands. Alt er som det pleier. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 591 Del Skrevet fredag kl. 12:15 Del Skrevet fredag kl. 12:15 NFF opplyser fredag til TV 2 at det til nå er 501 påmeldte til helgens ting. Hvordan er følelsen før helgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 428 Del Skrevet fredag kl. 15:56 Del Skrevet fredag kl. 15:56 7 timer siden skrev Posse: For de som ikke så det; jeg regna med å bli klubba så jeg tok det helt på slutten. Spurte Klaveness om NFF har lagt en eneste plan eller tatt et eneste grep for å forberede seg på et scenario uten VAR, eller om de hadde bestemt seg allerede i fjor sommer og bare kasta bort alles tid. Tok 3 forsøk å ikke svare på dette, og det er jo egentlig svar nok i seg selv. De har heller ingen plan for å videreutvikle, virker det som - selv om alle tilhengerne sier det er bedre å beholde + videreutvikle... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 830 Del Skrevet lørdag kl. 13:03 Del Skrevet lørdag kl. 13:03 Tør noen å ta en shot hver gang ordene "VAR har kommet for å bli" blir nevnt på Tinget? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 629 Del Skrevet lørdag kl. 15:54 Del Skrevet lørdag kl. 15:54 Intervju med Cato Haug på TV2 etter VAR-avstemmingen. Klarer ikke å skjule hvor glad og lettet han er for at NTFs standpunkt ikke vant frem. Denne mannen må bort! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 591 Del Skrevet lørdag kl. 16:12 Del Skrevet lørdag kl. 16:12 1. mars 2025 mørk dag i norsk fotball. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 801 Del Skrevet lørdag kl. 16:21 Del Skrevet lørdag kl. 16:21 8 minutter siden skrev fexter: 1. mars 2025 mørk dag i norsk fotball. Kunne blitt. Ble ikke. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 436 Del Skrevet lørdag kl. 16:27 Del Skrevet lørdag kl. 16:27 Jeg må innrømme at jeg er mer opptatt av WAR enn VAR for tiden. I tillegg vet jeg at VAR ikke kommer til å berøre oss i år, og etter min gjetning, heller ikke i 2026. Så håper jeg at teknologien forhåpentligvis er vesentlig forbedret når Stabæk en gang er tilbake i Eliteserien. Det var kjedelig i Eliteserien i 2023, men det skyldtes ikke bare VAR. Av våre problemer, er VAR det minste. Etter min mening. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 604 Kongeinnlegg! Del Skrevet lørdag kl. 16:54 Kongeinnlegg! Del Skrevet lørdag kl. 16:54 35 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 418 Del Skrevet lørdag kl. 19:51 Del Skrevet lørdag kl. 19:51 Tenk om vi kunne brukt energien vår på å utvikle klubben vår istedet for dette VAR-greiene som ikke berører OBOS-klubber uansett. VAR er kommet for å bli, enten vi liker det eller ikke. Dessverre fungerer det dårlig i Norge og i England. Og jeg skulle selv hatt det bort. På den annen side, er det utrolig provoserende å se Maguire stå 2 meter i offside og få målet godkjent. På mange måter er rettferdigheten seiret ved bruk av VAR, men på den annen side kan dommerne gjemme seg bak korrupte avgjørelser tatt langt unna. Åpenbare feil lukes bort, men mer skjult korrupsjon, er VAR et verktøy for å skjerme dommerne fra "mobbing", noe som VAR forkjemperne mener øker dommerrekrutteringen. Det jeg ikke forstår er hvorfor breddeklubbene ønsker VAR i toppfotballen. Mobbing av dommerne går ikke bort uansett, siden de fleste avgjørelser, og den generelle dømmingen er ikke VAR involvert. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 025 Del Skrevet i går, 06:49 Del Skrevet i går, 06:49 La oss håpe at NTF får ny leder så vi kan jobbe samlet fremover til det beste for norsk fotball. Takk til alle som har lagt ned utallige timer for å følge demokratiske prosesser og fått til en opplyst debatt. Jeg ser frem til en siste sesong på gamle Nadderud der målet må være topp 6 så vi kan slippe jubelen løs i desember 2025. Da tar jeg med glede VAR 10 av 10 ganger på Nye Nadderud i 2026 så mye betyr et opprykk for klubben vår for ikke å surre rundt i skyggenes dal i OBOS i mange år. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 735 Del Skrevet i går, 14:56 Del Skrevet i går, 14:56 Hva tror vi om ryktene at kretsene har truet småklubbene med represalier om de ikke stemmer for videreføring av VAR? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 207 Del Skrevet i går, 15:47 Del Skrevet i går, 15:47 50 minutter siden skrev @ringo: Hva tror vi om ryktene at kretsene har truet småklubbene med represalier om de ikke stemmer for videreføring av VAR? Sannhet, skyr jo ingen midler. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå