odd 19 138 Del Skrevet 2. Mars Del Skrevet 2. Mars Jeg advarte for en stund siden om at vi måtte skille sak og "person". At det må være mulig å være for VAR uten å dermed også bli tatt for å være en stor fan av NFF. Jeg trekker det tilbake. Bli kvitt hele dritten!* *) NFF-ledelsen. Om VAR går i dragsuget er irrelevant. Det er tydeligvis ikke VAR eller ikke-VAR som er problemet i norsk fotball. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 742 Del Skrevet 2. Mars Del Skrevet 2. Mars 1 time siden skrev @ringo: Hva tror vi om ryktene at kretsene har truet småklubbene med represalier om de ikke stemmer for videreføring av VAR? Hvis det er et snev av sannhet i at kretsene har lagt føringer ovenfor småklubbene bør det medføre en helvetes oppvask i ettertid. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 022 Del Skrevet 2. Mars Del Skrevet 2. Mars Skal ha skjedd både i Trøndelag og på Østlandet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 520 Del Skrevet 3. Mars Del Skrevet 3. Mars 21 timer siden skrev Nr14: La oss håpe at NTF får ny leder så vi kan jobbe samlet fremover til det beste for norsk fotball. Takk til alle som har lagt ned utallige timer for å følge demokratiske prosesser og fått til en opplyst debatt. Jeg ser frem til en siste sesong på gamle Nadderud der målet må være topp 6 så vi kan slippe jubelen løs i desember 2025. Da tar jeg med glede VAR 10 av 10 ganger på Nye Nadderud i 2026 så mye betyr et opprykk for klubben vår for ikke å surre rundt i skyggenes dal i OBOS i mange år. NTF-sjef Cato Haug krevde svar om egen tillit: – Stilte et tydelig spørsmål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 675 Del Skrevet 8. Mars Del Skrevet 8. Mars . Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 988 Del Skrevet 2. April Del Skrevet 2. April Kvinnenes La Liga skal teste ny VAR variant med challenges. https://www.tv2.no/sport/vil-innfore-ny-var-type-i-spania-trenere-far-challenges/17610584/ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 878 Del Skrevet 2. April Del Skrevet 2. April 5 timer siden skrev fexter: Kvinnenes La Liga skal teste ny VAR variant med challenges. https://www.tv2.no/sport/vil-innfore-ny-var-type-i-spania-trenere-far-challenges/17610584/ Det med challenges til trenerne høres spennende ut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 988 Del Skrevet 4. April Del Skrevet 4. April NFF skal forklare VAR-situasjoner på X. Er det nødvendig, burde bare avviklet hele greia. https://www.vg.no/sport/i/B01Jv7/fotballforbundet-tar-var-grep-skal-forklare-omstridte-avgjoerelser-i-sosiale-medier Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 963 Del Skrevet 4. April Del Skrevet 4. April Dette er så idiotisk, på så mange nivåer.. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 988 Del Skrevet 6. April Del Skrevet 6. April 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 988 Del Skrevet 6. April Del Skrevet 6. April Helt vilt at man ikke fanger den handsen til Høgh i går. Det er skandale, var blir bare dårligere og dårligere. Deilig med Michelsen som kritiserer i etter kampen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 138 Del Skrevet 6. April Del Skrevet 6. April 3 timer siden skrev fexter: Helt vilt at man ikke fanger den handsen til Høgh i går. Det er skandale, var blir bare dårligere og dårligere. Deilig med Michelsen som kritiserer i etter kampen. Ser ut som VAR hadde full kontroll på den? Ikke straffbar hands når hånden er i naturlig posisjon ut fra action? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 440 Del Skrevet 6. April Del Skrevet 6. April BA-ekspert Jonas Grønner har likevel lite til overs for den protesten Brann-supporterne forsøkte å gjennomføre. Jeg må bare si at jeg syns denne «Vær stille»-protesten som de norske supporterne holder på med et en forbanna uting! Ja, jeg skjønner man skal gi beskjed, men det må da være noen annen måte å gjøre det på? raser han https://www.nettavisen.no/sport/brann-tromso-truet-med-a-stoppe-eliteserien-kampen-etter-uonsket-hendelse/s/5-95-2372876 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 949 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. April 43 minutter siden skrev boie: BA-ekspert Jonas Grønner har likevel lite til overs for den protesten Brann-supporterne forsøkte å gjennomføre. Jeg må bare si at jeg syns denne «Vær stille»-protesten som de norske supporterne holder på med et en forbanna uting! Ja, jeg skjønner man skal gi beskjed, men det må da være noen annen måte å gjøre det på? raser han https://www.nettavisen.no/sport/brann-tromso-truet-med-a-stoppe-eliteserien-kampen-etter-uonsket-hendelse/s/5-95-2372876 Ikke gjør ting som stopper kampene. Ikke vær stille. Ikke bruk de demokratiske kanalene. Ikke gjør noe som helst. Bare sett deg ned og hold kjeft. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 135 Del Skrevet 6. April Del Skrevet 6. April 2 timer siden skrev boie: BA-ekspert Jonas Grønner har likevel lite til overs for den protesten Brann-supporterne forsøkte å gjennomføre. Jeg må bare si at jeg syns denne «Vær stille»-protesten som de norske supporterne holder på med et en forbanna uting! Ja, jeg skjønner man skal gi beskjed, men det må da være noen annen måte å gjøre det på? raser han https://www.nettavisen.no/sport/brann-tromso-truet-med-a-stoppe-eliteserien-kampen-etter-uonsket-hendelse/s/5-95-2372876 Fiskeboller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 452 Del Skrevet 6. April Del Skrevet 6. April VAR-ligaen i gang igjen på Stavanger - stadion. De leter med lys og lykte for å finne en straffe til filme-laget Viking. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 554 Del Skrevet 6. April Del Skrevet 6. April 7 timer siden skrev odd: Ser ut som VAR hadde full kontroll på den? Ikke straffbar hands når hånden er i naturlig posisjon ut fra action? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 597 Del Skrevet 6. April Del Skrevet 6. April 1 time siden skrev FranckTheBank: VAR-ligaen i gang igjen på Stavanger - stadion. De leter med lys og lykte for å finne en straffe til filme-laget Viking. Ehh... Dommer dømte straffe som VAR omgjorde. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 138 Del Skrevet 6. April Del Skrevet 6. April 6 minutter siden skrev Hr. Smith: Men det var jo ikke situasjonen med Høgh. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå