odd 18 887 Del Skrevet i går, 16:20 Del Skrevet i går, 16:20 Jeg advarte for en stund siden om at vi måtte skille sak og "person". At det må være mulig å være for VAR uten å dermed også bli tatt for å være en stor fan av NFF. Jeg trekker det tilbake. Bli kvitt hele dritten!* *) NFF-ledelsen. Om VAR går i dragsuget er irrelevant. Det er tydeligvis ikke VAR eller ikke-VAR som er problemet i norsk fotball. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 726 Del Skrevet i går, 16:24 Del Skrevet i går, 16:24 1 time siden skrev @ringo: Hva tror vi om ryktene at kretsene har truet småklubbene med represalier om de ikke stemmer for videreføring av VAR? Hvis det er et snev av sannhet i at kretsene har lagt føringer ovenfor småklubbene bør det medføre en helvetes oppvask i ettertid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 735 Del Skrevet i går, 16:35 Del Skrevet i går, 16:35 Skal ha skjedd både i Trøndelag og på Østlandet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 468 Del Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden 21 timer siden skrev Nr14: La oss håpe at NTF får ny leder så vi kan jobbe samlet fremover til det beste for norsk fotball. Takk til alle som har lagt ned utallige timer for å følge demokratiske prosesser og fått til en opplyst debatt. Jeg ser frem til en siste sesong på gamle Nadderud der målet må være topp 6 så vi kan slippe jubelen løs i desember 2025. Da tar jeg med glede VAR 10 av 10 ganger på Nye Nadderud i 2026 så mye betyr et opprykk for klubben vår for ikke å surre rundt i skyggenes dal i OBOS i mange år. NTF-sjef Cato Haug krevde svar om egen tillit: – Stilte et tydelig spørsmål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå