Rich 599 Del Skrevet 4. Mars 2003 Del Skrevet 4. Mars 2003 Det betyr at de tidligere oppgitte turprisene ikke gjelder lenger. Nye priser følger i morgen :oops: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 4. Mars 2003 Del Skrevet 4. Mars 2003 hvorfor hadde det seg slik at prisene allerede hadde gått opp da en av gutta mine kom for å kjøpe bileter til meg? Jeg prøvde å få kjøpt biletter av slum hele forrige uke, men han hadde ikke tid... Han sa at jeg skulle sende en av gutta på tirsdag, så skulle det ordnes. Dårlig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 4. Mars 2003 Del Skrevet 4. Mars 2003 Dere er en uke på etterskudd. De prisene vi hadde i dag har vi hatt hele siden 26.2. I dag var siste dag med de prisene. De prisene vi setter i morgen gjelder de neste 7 dagene. Dere har med andre ord fått de prisene slum lovet Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 4. Mars 2003 Del Skrevet 4. Mars 2003 Skjønte det etterhvert... Bare slum som var litt uklar da jeg snakket med han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 5. Mars 2003 Del Skrevet 5. Mars 2003 hvorfor hadde det seg slik at prisene allerede hadde gått opp da en av gutta mine kom for å kjøpe bileter til meg? Mafioso? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 5. Mars 2003 Del Skrevet 5. Mars 2003 Mafioso? Nei - Ultras Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg