Petter 5 892 Del Skrevet 5. Oktober 2023 Del Skrevet 5. Oktober 2023 6 minutter siden skrev Kaizer Alphonse: Nå vet ikke jeg om vi har noen speidere som sonderer det norske markedet for oss, men det bør vi jo ha. Denne signeringen kom vel som et resultat av nevne cup-kamp, altså nærmest en tilfeldighet. Det er helt sikkert flere Vinge der ute, men vi kan ikke gjøre oss avhengig av cup-kamper for å finne dem. Så du tror at første gang vi så på Vinge var da han spilte mot oss i cupen? Neppe. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasH 30 Del Skrevet 5. Oktober 2023 Del Skrevet 5. Oktober 2023 11 minutter siden skrev Kaizer Alphonse: Nå vet ikke jeg om vi har noen speidere som sonderer det norske markedet for oss, men det bør vi jo ha. Denne signeringen kom vel som et resultat av nevne cup-kamp, altså nærmest en tilfeldighet. Det er helt sikkert flere Vinge der ute, men vi kan ikke gjøre oss avhengig av cup-kamper for å finne dem. Bjarmann nevnte på sist møte at dette var en spiller klubben prøvde å hente før sesongen, men at det ikke lot seg gjøre da. Hans prestasjon i cupen skapte vel den nødvendige graden av urgency og handlekraft fra vår side. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 5. Oktober 2023 Del Skrevet 5. Oktober 2023 Hør podcasten trikkeligaen hvor han er gjest. Dette er ikke en spiller som mange har hatt på radaren lenge. Rett og slett fordi han ikke har vært spesielt god. Noen har derimot sett kvalitetene og rendyrket de. Jeg tror rett og slett ikke han ville vært spesielt god for oss under Bohinen heller 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Del Skrevet 5. Oktober 2023 Del Skrevet 5. Oktober 2023 42 minutter siden skrev Hanse: Jeg tror rett og slett ikke han ville vært spesielt god for oss under Bohinen heller Ville han i det hele tatt fått spille for Bohinen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 5. Oktober 2023 Del Skrevet 5. Oktober 2023 3 minutter siden skrev odd: Ville han i det hele tatt fått spille for Bohinen? Var vel Bohinen som hentet han. Og ja han fikk innhopp. Deilig at han fikk utvist Kameraten. To assist nå. Men mangler noen mål for å bli vår nye Edvartsen evt light versjonen Kornelius. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 5. Oktober 2023 Del Skrevet 5. Oktober 2023 15 minutter siden skrev odd: Ville han i det hele tatt fått spille for Bohinen? Send han en melding å spørr… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 392 Del Skrevet 5. Oktober 2023 Del Skrevet 5. Oktober 2023 40 minutter siden skrev odd: Ville han i det hele tatt fått spille for Bohinen? Hvem vil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 5. Oktober 2023 Del Skrevet 5. Oktober 2023 48 minutter siden skrev odd: Ville han i det hele tatt fått spille for Bohinen? Kom vel inn både mot Viking og Godset med Grålars som sjæf 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 5. Oktober 2023 Del Skrevet 5. Oktober 2023 Synes han blir bare bedre og bedre! Årets kjøp! Motstanderen kommer til å bli obs på han nå, det skaper rom for resten. Virker som han kanskje har litt å gå på avslutninger, men det kan absolutt komme! Husker Alanzinho sin første sesong og, da var det mye løskrutt. Plutselig satt de og vi hadde ligaens beste spiller. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 6. Oktober 2023 Del Skrevet 6. Oktober 2023 På 5.10.2023 den 12.03 skrev FranckTheBank: Var vel Bohinen som hentet han. Og ja han fikk innhopp. Deilig at han fikk utvist Kameraten. To assist nå. Men mangler noen mål for å bli vår nye Edvartsen evt light versjonen Kornelius. Strengt tatt ikke Bohinen som hentet han! For det er absolutt ikke en spiller som passer inn i Bohinenens spillestil! Kjærrumgård derimot, det er en spiller i hans ånd ! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jankri99 317 Del Skrevet 7. Oktober 2023 Del Skrevet 7. Oktober 2023 On 10/5/2023 at 12:15 PM, nichb said: Send han en melding å spørr… Bohinen svarte meg en dag etter at jeg sendte han en ganske sur melding etter så mange tap, og vi hadde en veldig kort, men rolig dialog i etterkant. Det at han svarte gjorde at jeg fikk litt respekt for han tilbake faktisk 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Del Skrevet 8. Oktober 2023 Del Skrevet 8. Oktober 2023 Uromement, men synes ikke han fikk gjort så mye konkret i dag. Skulle likt å se han utfordre mer så snart han er innenfor straffefeltet. Som forsvarer må det være ubehagelig å vite at et lite touch kan bli straffe mot.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Oktober 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Oktober 2023 9 minutter siden skrev odd: Uromement, men synes ikke han fikk gjort så mye konkret i dag. Skulle likt å se han utfordre mer så snart han er innenfor straffefeltet. Som forsvarer må det være ubehagelig å vite at et lite touch kan bli straffe mot.. Jeg synes han skapte mye, jeg. Man kan vel si at Bakenga kanskje burde satt både en og to av innleggene hans. I tillegg er det vel han som skaffer hjørnesparket før 1-0? 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 8. Oktober 2023 Del Skrevet 8. Oktober 2023 Han har vanskelige arbeidsforhold i første omgang, med store avstander mellom midtbane/ angrep. Mye bedre avstand i 2. omgang og da var han god. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 9. Oktober 2023 Del Skrevet 9. Oktober 2023 Rasmus Asante! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 22. Oktober 2023 Del Skrevet 22. Oktober 2023 Null sluttprodukt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Oktober 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Oktober 2023 22 timer siden skrev FranckTheBank: Null sluttprodukt. Du mener at han er omtrent som deg? I beg to differ. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 23. Oktober 2023 Del Skrevet 23. Oktober 2023 Don’t feed the troll 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Del Skrevet 23. Oktober 2023 Del Skrevet 23. Oktober 2023 Om vi skal ta den diskusjonen seriøst: Jeg er delvis enig. I går sleit han med fotfeste, og vi fikk lite ut av tempoet hans. Likevel er jeg ikke i tvil om at han må få mer spilletid. Når den siste driblingen sitter blir han plutselig en spiller motstanderen ikke bare må sette en spiller på, men de må ha sikring i tillegg. Det vil åpne masse plass. Uten sammenlikning forøvrig, det var jo ikke mye verdi i Alanzinho i starten heller... 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 23. Oktober 2023 Del Skrevet 23. Oktober 2023 2 timer siden skrev Bebe: Du mener at han er omtrent som deg? I beg to differ. Jeg er ikke Azemi. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 24. Oktober 2023 Del Skrevet 24. Oktober 2023 Jeg mener at Rasmus har mye å bidra med og at han definitivt har sluttprodukt. Kampen mot RBK var imidlertid ikke hans beste. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 29. Oktober 2023 Del Skrevet 29. Oktober 2023 The man! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 392 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Oktober 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Oktober 2023 Bra sluttprodukt. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 29. Oktober 2023 Del Skrevet 29. Oktober 2023 Rasmus i intervju etter kampen: «Har blitt kritisert for å mangle sluttprodukt…». Leser han forumet tro? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Del Skrevet 29. Oktober 2023 Del Skrevet 29. Oktober 2023 OK. Kan admin bare drite i å legge ut avstemning på Stabæks beste i dag? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 29. Oktober 2023 Del Skrevet 29. Oktober 2023 1 time siden skrev Drosselmeyer: Rasmus i intervju etter kampen: «Har blitt kritisert for å mangle sluttprodukt…». Leser han forumet tro? Da har det virket i såfall! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 29. Oktober 2023 Del Skrevet 29. Oktober 2023 Først fant vi Valaker Edvartsen og så Vinge, begge fra nivå 2-3 i Norge. Finnes det flere av samme kaliber som burde få oppmerksomhet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Oktober 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Oktober 2023 1 time siden skrev yiddo: Først fant vi Valaker Edvartsen og så Vinge, begge fra nivå 2-3 i Norge. Finnes det flere av samme kaliber som burde få oppmerksomhet? Er vel bare å spørre @@ringo! Han nevnte jo Vinge flere ganger før han presterte mot oss i vinter og i Cupen! Kanskje Ringo må ansettes som Scout i klubben? 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. November 2023 https://www.tv2.no/sport/kometen-rasmus-22-slar-kvaradona/16184293/ "Forskerne i CIES Football Observatory har tallfestet hvilke spillere under 23 år som er best til å drible. Der dukker han opp på en delt tiendeplass – like bak Lamine Yamal (Barcelona) og Gabriel Martinelli (Arsenal), men foran Kvitsja Kvaratskhelia (Napoli). Utregningen baserer seg på hvor ofte man har en vellykket dribling". 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Del Skrevet 2. November 2023 Del Skrevet 2. November 2023 Jackpot for Vinge at det ble trenerbytte. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå