Gå til innhold

Anbefalte innlegg

2 minutter siden skrev Luringen:

Takk! Nå er selvfølgelig ikke 1-2 en ferdigscora pasning, men Roberts sin absolutt største styrke er pasningsspillet. Synd han ikke har klart å vise det oftere frem. Mon tro om han egentlig hadde vært best i Olderheim sin rolle. Og med det sier jeg ikke at Olderheim skal ut/flyttes på bekostning av det. Men skulle gutten bli skadet/sone/bli sliten hadde det vært interessant å sett Roberts prøve seg. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 timer siden skrev Andreas:

Takk! Nå er selvfølgelig ikke 1-2 en ferdigscora pasning, men Roberts sin absolutt største styrke er pasningsspillet. Synd han ikke har klart å vise det oftere frem. Mon tro om han egentlig hadde vært best i Olderheim sin rolle. Og med det sier jeg ikke at Olderheim skal ut/flyttes på bekostning av det. Men skulle gutten bli skadet/sone/bli sliten hadde det vært interessant å sett Roberts prøve seg. 

Helt enig, han er egentlig mer en 10er

Lenke til innlegg
Del på andre sider

15 timer siden skrev Andreas:

Roberts sin absolutt største styrke er pasningsspillet. (...) Mon tro om han egentlig hadde vært best i Olderheim sin rolle. 

Pasningsspillet er ikke bare hans største styrke, det er også en av hans største svakheter. Særlig i den rollen han har blitt plassert i hvor de grove og relativt mange feilpasningene hans fort blir til store målsjanser for det andre laget. Og det er kanskje en av de viktigste grunnene till at han hadde kledd bedre den rollen som du beskriver.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 6.9.2024 den 12.39 skrev Nøfyse:

Pasningsspillet er ikke bare hans største styrke, det er også en av hans største svakheter. Særlig i den rollen han har blitt plassert i hvor de grove og relativt mange feilpasningene hans fort blir til store målsjanser for det andre laget. Og det er kanskje en av de viktigste grunnene till at han hadde kledd bedre den rollen som du beskriver.

Det er jo et gjennomgangstema det der da. Kay også bør spille venstre indreløper, blir ofte plassert til høyre i den midtre trioen. Vinge, Hammy det er fler eksempler på at spillerne blir tilpasset den ønskede taktikken og ikke omvendt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Så fortvilet over et lag som ikke fungerer - i Stikka:

Da dommeren blåste av kampen mot Raufoss, brølte han ut sin frustrasjon og måtte ha et par minutter alene. 

Etterpå var ha nådeløs mot seg selv og laget. 

– Jeg blir forbannet på meg selv. Jeg blir forbannet på vegne av laget, sier han og innrømmer at det er mye følelser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Rasmus Eggen Vinge
  • Opprett ny...