Luringen 3 392 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. September Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. September 28 minutter siden skrev Kongen23: Noen som har målene på kortfilm? Min film 59.mov 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 5. September Del Skrevet 5. September 2 minutter siden skrev Luringen: Min film 59.mov Takk! Nå er selvfølgelig ikke 1-2 en ferdigscora pasning, men Roberts sin absolutt største styrke er pasningsspillet. Synd han ikke har klart å vise det oftere frem. Mon tro om han egentlig hadde vært best i Olderheim sin rolle. Og med det sier jeg ikke at Olderheim skal ut/flyttes på bekostning av det. Men skulle gutten bli skadet/sone/bli sliten hadde det vært interessant å sett Roberts prøve seg. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 6. September Del Skrevet 6. September 8 timer siden skrev Andreas: Takk! Nå er selvfølgelig ikke 1-2 en ferdigscora pasning, men Roberts sin absolutt største styrke er pasningsspillet. Synd han ikke har klart å vise det oftere frem. Mon tro om han egentlig hadde vært best i Olderheim sin rolle. Og med det sier jeg ikke at Olderheim skal ut/flyttes på bekostning av det. Men skulle gutten bli skadet/sone/bli sliten hadde det vært interessant å sett Roberts prøve seg. Helt enig, han er egentlig mer en 10er Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 526 Del Skrevet 6. September Del Skrevet 6. September 15 timer siden skrev Andreas: Roberts sin absolutt største styrke er pasningsspillet. (...) Mon tro om han egentlig hadde vært best i Olderheim sin rolle. Pasningsspillet er ikke bare hans største styrke, det er også en av hans største svakheter. Særlig i den rollen han har blitt plassert i hvor de grove og relativt mange feilpasningene hans fort blir til store målsjanser for det andre laget. Og det er kanskje en av de viktigste grunnene till at han hadde kledd bedre den rollen som du beskriver. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 896 Del Skrevet 6. September Del Skrevet 6. September Roberts har kanskje vår beste innleggsfot. Skulle vi prøvd han helt utpå kant. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 9. September Del Skrevet 9. September På 6.9.2024 den 12.39 skrev Nøfyse: Pasningsspillet er ikke bare hans største styrke, det er også en av hans største svakheter. Særlig i den rollen han har blitt plassert i hvor de grove og relativt mange feilpasningene hans fort blir til store målsjanser for det andre laget. Og det er kanskje en av de viktigste grunnene till at han hadde kledd bedre den rollen som du beskriver. Det er jo et gjennomgangstema det der da. Kay også bør spille venstre indreløper, blir ofte plassert til høyre i den midtre trioen. Vinge, Hammy det er fler eksempler på at spillerne blir tilpasset den ønskede taktikken og ikke omvendt. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 17. September Del Skrevet 17. September Så fortvilet over et lag som ikke fungerer - i Stikka: Da dommeren blåste av kampen mot Raufoss, brølte han ut sin frustrasjon og måtte ha et par minutter alene. Etterpå var ha nådeløs mot seg selv og laget. – Jeg blir forbannet på meg selv. Jeg blir forbannet på vegne av laget, sier han og innrømmer at det er mye følelser. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 21. Oktober Del Skrevet 21. Oktober Den var viktig! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 896 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Oktober Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Oktober Ingen i dagens stall jeg unner dette målet mere enn Vinge 👏 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 1 001 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. November Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. November Knust som en supporter etter å ha blitt byttet ut, og sier det som det er etter kamp (kritisk til egen klubb). Denne mannen vil jeg beholde. 47 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 392 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. November Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. November Virker som en av få som bryr seg 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 391 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. November Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. November Håper vi beholder Vinge. Sympatisk, lett å snakke med, elsker fansen, slik som Fredrik Haugen også var. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå