Gå til innhold

Turtråd: HAMKAM - STABÆK | 23. JULI 2023, KL. 17:00

Myrmo
 Del

Anbefalte innlegg

Det er sommerferie og fellesferie. De som ikke er på hytten ved sjøen eller i det store utland, bør melde seg på bussen og bli med til Hamar. Her skal vi reise hjem med tre poeng. Ta med deg en venn eller 10!
Bussen kjører fra Bekkestua bussterminal, der Flybussen står. Bussen går 14:00.
Vi kjører direkte hjem etter kampen.
Vi ses!

Påmelding for medlemmer ->

Påmelding ikke medlem ->

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hamar er en fin sommerby i Innlandet, flere uteserveringer redd ved Mjøsa. Det finner dere også Innlandets dyreste stupetårn som ble så mye dyrere enn planlagt, at Ylvis har lagd en musikal om dette (Stories from Norway, Stupetårnet)

https://m.imdb.com/title/tt8031690/

På denne tiden av året er badetemperaturen ofte over 20 grader, så mulig å benytte anledningen til et bad i Mjøsa 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var og så Hamkam gå videre i cupen i går, men tror neppe at dette er representativt for nivået de holder i serien.

PS. Marcus Sandberg er nå vraket som keeper?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 timer siden skrev 1369:

Jeg var og så Hamkam gå videre i cupen i går, men tror neppe at dette er representativt for nivået de holder i serien.

Det var jo jevn kamp i 30 min, først da de tok ledelsen fikk de litt mer ro i spillet sitt. Med scoring rett før og etter pause var piffen gått ut av Gjøvik. Var vel heller en normal divisjonsforskjell mer enn et godt HamKam i går...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

23 timer siden skrev 1369:

Han har vel vært småskadet en stund

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 10 år siden vi møtte Kamma borte i en tellende kamp. Vi har vært ganske bra med antall på bortefeltet så langt denne sesongen. Er du hjemme og har muligheten til å dra på kamp så anbefaler jeg deg sterkt å melde deg på. Vi trenger alle på tribunen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 12.7.2023 den 14.05 skrev Peter:

Første buss til Hamar er full (50 påmeldt) og påmeldingen er stengt. Vi har bestemt oss for å sette opp ny buss. Ny buss må ha minst 20 påmeldte innen MANDAG KVELD for at den skal sendes. Vi håper så mange mulige Blaa har lyst til å bli med oss til Hamar. Spør rundt og meld dere på den nye bussen. Vi skal ta med oss 3 poeng hjem fra Briskeby! 

Hvordan ligger det an med buss nr 2?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: HAMKAM - STABÆK | 23. JULI 2023, KL. 17:00
  • Opprett ny...