palau 0 Del Skrevet 29. Desember 2004 Del Skrevet 29. Desember 2004 "... Muri har kontrakt med Stabæk i tre år til, og sier at han ikke kommer til å forlate klubben etter nedrykket til 1.divisjon..." " Jeg skulle helst sett at vi spilte i eliteserien. Men vi får satse på å gjøre oppholdet så kort som mulig. Vi for gjøre så godt vi kan for å gjøre oppholdet i 1.divisjon kort, sier han. Han gleder seg til å spille under den nye svenske treneren Jan Jönsson. - Det blir spennende med ny trener. Jeg har ikke rukket å bli kjent med ham men det er virker veldig positivt det lille inntrykket man har, sier André Muri." (Budstikka 29.12.04 - s 16) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 29. Desember 2004 Del Skrevet 29. Desember 2004 Haaaleeeluuuujaaaa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 29. Desember 2004 Del Skrevet 29. Desember 2004 Bra Muri,du blir....og det liker vi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 29. Desember 2004 Del Skrevet 29. Desember 2004 Yess!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 29. Desember 2004 Del Skrevet 29. Desember 2004 ufattelig digg beskjed å få! Enga kan bare løpe etter Lystyyy svinet så mye de gidder...Muri får de ihvertfall ikke...puh... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 30. Desember 2004 Del Skrevet 30. Desember 2004 Dette var gledelige nyheter, og jeg er glad for at den infoen jeg uheldigvis spredte til dere andre, bare var av temperær sort. Håper dette kan være et tegn om at ting vil blåse litt i vår retning hva spillere og overganger gjelder. Har vært så dødt i det siste at en nesten blir litt usikker på om klubben virkelig har ambisjoner om opprykk. Nå håper jeg flere følger Muris gode eksempel, og stater at de er med på å ta oss opp igjen. Vi trenger alle som en. FORZA STABÆK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 30. Desember 2004 Del Skrevet 30. Desember 2004 jeg gleder meg også over dette.... og håper det er like sikkert ved sesongstart at han e i startellevrn....... det skal legges til fra papirStikka at han også sier: " Det har i hvertfall ikke vært noen konkrete henvendelser til Stabæk" "Det har i grunnen ikke vært i nærheten av noen ting i det hele tatt" og på spm om at han har vært linket til Tromsø og RBK svarte han: " Dert ble det ikke noe mer ut av. Jeg ønsker ikke å si så mye rundt den prosessen". kanskje litt skuffet? Men lell: Det viktigste er at han BLIR... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 30. Desember 2004 Del Skrevet 30. Desember 2004 Fantastisk at han blir! Dette er en forsinket julegave, kommer nyttårsgavene snart?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 30. Desember 2004 Del Skrevet 30. Desember 2004 bra å høre...men la oss vente til sesongen begynner... håper inderlig at han ikke får tilbud før april! (og ikke heller etter april!) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 30. Desember 2004 Del Skrevet 30. Desember 2004 Er ikke veldig overbevist, men det kan jo virke som om SuperBlaa sine spekulasjoner er ute av verden ihvertfall. Hvis RBK har vært på banen når det gjelder muri skal vi vel ikke utelukke at de dukker opp igjen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. Desember 2004 Del Skrevet 30. Desember 2004 Ah, takk Muri, takk skal du ha! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 30. Desember 2004 Del Skrevet 30. Desember 2004 Det er gutten sin, det. Takk takk og godt nytt aar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå