nichb 6 152 Del Skrevet 3. Juli 2023 Del Skrevet 3. Juli 2023 Føkk VAR folkengs, om vi bare snart får ha et egent spill så kan vi heller klage på VAR da …nada fungerende relasjoner…fortsatt etter så mange kamper….. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 3. Juli 2023 Del Skrevet 3. Juli 2023 Det ja, og du klager på den krasniqi-> dust 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 3. Juli 2023 Del Skrevet 3. Juli 2023 Støttepasninger på 87 min med 1 mann mer. Love it 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 3. Juli 2023 Del Skrevet 3. Juli 2023 9 minutter siden skrev Nr14: VAR er 100% inkonsistente. Krogstad fikk rødt for tilsvarende takling. Dette er bare trist for NFF. Kanskje ikke VAER er på jobb i dag? Den burde jo bli vurdert som mulig rødt kort 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 764 Del Skrevet 3. Juli 2023 Del Skrevet 3. Juli 2023 Hva skal man si.... Bakenga... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 339 Del Skrevet 3. Juli 2023 Del Skrevet 3. Juli 2023 Møkkaspill og dritkamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 127 Del Skrevet 3. Juli 2023 Del Skrevet 3. Juli 2023 Fram med whisky flaska. Denne kampen skal glemmes fort som f 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 3. Juli 2023 Del Skrevet 3. Juli 2023 Akkurat nå skrev BlaaSpanjol: Fram med whisky flaska. Denne kampen skal glemmes fort som f Denne å?;p 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 127 Del Skrevet 3. Juli 2023 Del Skrevet 3. Juli 2023 2 minutter siden skrev nichb: Denne å?;p Indeed, siste match var da vi slo enga 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 3. Juli 2023 Del Skrevet 3. Juli 2023 Fy faen. VAR kan dra til helvete. Terje Hauge må få faen få svare på dette! Han sklir unna som en slimete ål. Hårfeste har han heller ikke. Dust! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 3. Juli 2023 Del Skrevet 3. Juli 2023 Kan noen sende bud på en bonde med plog så vi får tilbake den gamle potetåkeren. Det er det eneste spillet og underlaget vi mestrer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bandy90 691 Del Skrevet 3. Juli 2023 Del Skrevet 3. Juli 2023 Vi er altså bitt et så grufullt kjedelig lag å se på. UNDERHOLDNING! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Del Skrevet 3. Juli 2023 Del Skrevet 3. Juli 2023 Gleder meg til den dagen vi slutter å være graa og mørkegraa. Det her er stusselige greier. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jankri99 317 Del Skrevet 3. Juli 2023 Del Skrevet 3. Juli 2023 Vi må få en trener som engasjerer til offensiv fotball og ikke bare høye baller og spill bakover. Mister troen på LB nå altså 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 3. Juli 2023 Del Skrevet 3. Juli 2023 Hva med å bytte LB mot Fagermo! Jeg tror det kunne vært rett mann for oss! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jankri99 317 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Juli 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Juli 2023 Just now, blaasoldat said: Hva med å bytte LB mot Fagermo! Jeg tror det kunne vært rett mann for oss! Er det en person som jeg ikke vil ha som trener så er det Fagermo, han er bare en så motbydelig person som jeg ikke tolererer 28 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 122 Del Skrevet 3. Juli 2023 Del Skrevet 3. Juli 2023 12 minutter siden skrev blaasoldat: Hva med å bytte LB mot Fagermo! Jeg tror det kunne vært rett mann for oss! Hehe, bra med litt galgenhumor. Måtte smile av den. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 3. Juli 2023 Del Skrevet 3. Juli 2023 Vi kan klage på avgjørelser som gikk mot oss, men dette er først og fremst en konsekvens av at vi er tannløse i angrep uten Høgh. At vi dominerer så mye mot et ganske blekt Godset, som scorer mål på noe som knapt kan kalles sjanse, er rett og slett altfor dårlig. Bakenga en stor skuffelse, brenner to klare sjanser på slutten. Kostadinov og Krogstad usynlige. Skal vi ta med oss noe positivt, var det vel Haugen som spilte OK etter en dårlig kamp sist, samt at Pedersen er tilbake. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 460 Del Skrevet 3. Juli 2023 Del Skrevet 3. Juli 2023 3 minutter siden skrev Jankri99: Vi må få en trener som engasjerer til offensiv fotball og ikke bare høye baller og spill bakover. Mister troen på LB nå altså Defansivt hadde vi bra kontrol, men fremover har vi NADA når Høgh og Kabran borte. Bakenga er ikke god nok. Vi trenger minst 2 spillere til dette vinduet. Ola Kamara sitter mye på benk i Sverige feks. Verdt å prøve seg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 3. Juli 2023 Del Skrevet 3. Juli 2023 Har Krogstad klippekort? Usynlig bortsett fra siste 10 idag, så er det Kostadinov som ryker ut, helt uforståelige disponeringer. Hammy må være grusom på trening som ikke får prøve seg idag. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 4. Juli 2023 Del Skrevet 4. Juli 2023 13 timer siden skrev Drosselmeyer: Kostadinov og Krogstad usynlige. Jeg syntes faktisk Kay var vår bestemann inntil han av ufortåelig grunner ble byttet ut. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 4. Juli 2023 Del Skrevet 4. Juli 2023 47 minutter siden skrev guttensindet: Jeg syntes faktisk Kay var vår bestemann inntil han av ufortåelig grunner ble byttet ut. Blant de bedre, helt enig og uforståelig bytte. Næss bedre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå