Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hehe,

Nei det tviler jeg på, han er nok fremtiden på Åråasen... Ser de har signet Erik Bertheussen fra TUIL/Pors-Grenland i dag, de satser på u21 spillere der ute på romeriket.... De får en god sesong til neste år tror jeg!

@ringo

Mulig de har spillermateriale til å hevde seg i toppen. Men Üwe og Fjørtoft kommer nok sammen til å sørge for at så ikke skjer. Makan til amatører.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,

Nei det tviler jeg på, han er nok fremtiden på Åråasen... Ser de har signet Erik Bertheussen fra TUIL/Pors-Grenland i dag, de satser på u21 spillere der ute på romeriket.... De får en god sesong til neste år tror jeg!

@ringo

Mulig de har spillermateriale til å hevde seg i toppen. Men Üwe og Fjørtoft kommer nok sammen til å sørge for at så ikke skjer. Makan til amatører.

Hva får deg til å mene dette??

Ble litt nysgjerrig jeg nå. Er det gammel aggresjon til fjøra eller er det fordi han har snusa litt på deres spillere????

eLSKe

Endret av pondus73
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,

@ringo

Ble litt nysgjerrig jeg nå. Er det gammel aggresjon til fjøra eller er det fordi han har snusa litt på deres spillere????

eLSKe

Må ikke ta for alvorlig det Atleten skriver, han farer med mye tøys og fanteri.... Jeg vil nå heller hevde at det er mulig de har spillermateriale til å hevde seg i toppen. Men Üwe og Fjørtoft kommer nok sammen til å sørge for at så ikke skjer. Makan til amatører.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,

@ringo

eLSKe

Må ikke ta for alvorlig det Atleten skriver, han farer med mye tøys og fanteri.... Jeg vil nå heller hevde at det er mulig de har spillermateriale til å hevde seg i toppen. Men Üwe og Fjørtoft kommer nok sammen til å sørge for at så ikke skjer. Makan til amatører.

Ikke bry deg så mye om disse tåpelige innleggene. Det er klart LSK nå har fått et mannskap som definitivt er i stand til å hevde seg i toppen. Bare så synd at Uwe og Fjørtoft kommer til å rote det til for dem. Maken til amatører!

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

eLSKe

Mulig jeg er litt urettfedig med Üwe, og drar han med meg i samme søla som Fjøra bare fordi han virker ufyselig. Når det gjelder Fjørtoft, har jeg litt inside-sladder som underbygger at han ikke er rett mann for stillingen, uansett hvor flink han måtte være til å prate på tv. Desstuen er jo ingen av dem urinnbyggere.

Endret av atleten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, dere om dette. Fjøra og Üwe er i allefall til å løfte klubben til nye høyder. Men det er kanskje ikke så viktig for dere med resultater i eliteserien og forbi kvartfinalene i cupen?? ;)

At dere baserer dere på mediene når det gjelder Fjøra og Üwes fotballfaglighet gjør meg ikke spesielt mye, men for oss som følger klubben nærmere ser vi at forandringer skjer og det ikke mot det negative i alle fall.

Uansett skal det bli moro å få dere opp i eliten igjen!! Gratulerer med førsteplass i Serie A;)

eLSKe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke nekte for at jeg er imponert over at en med siganturen "eLSKe" har postet 67 innlegg i Forumet vårt. (At noen vil seg selv så vondt...)

Driver dere på sånn også - forsvarer Stabæk i alle mulige lugubre fora?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke nekte for at jeg er imponert over at en med siganturen "eLSKe" har postet 67 innlegg i Forumet vårt. (At noen vil seg selv så vondt...)

Hehe, jeg er innom her jevnlig ja og der for å diskutere fotball og da gjerne med dere Stabækere :) Noen ganger så hender det jo at man lurer litt på utsagn når det gjelder egen klubb, og da klarer jeg ikke å la være å skrive litt da vet du. Men dersom dette er så latterlig og lavpannet som du kanskje føler at det er så skal jeg vurdere om jeg vil slutte med det. Eller kanskje ikke :D

Detburde vel være rom for å diskutere i alle forskjellige forum så lenge man klarer å holde seg saklig og ikke for spydige mot forumvertene?? ;)

Eller er forumet deres kun for folk som ser på fotball med $$øyne?

eLSKe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jeg er innom her jevnlig ja og der for å diskutere fotball og da gjerne med dere Stabækere :) Noen ganger så hender det jo at man lurer litt på utsagn når det gjelder egen klubb, og da klarer jeg ikke å la være å skrive litt da vet du. Men dersom dette er så latterlig og lavpannet som du kanskje føler at det er så skal jeg vurdere om jeg vil slutte med det. Eller kanskje ikke :D

Detburde vel være rom for å diskutere i alle forskjellige forum så lenge man klarer å holde seg saklig og ikke for spydige mot forumvertene?? ;)

Eller er forumet deres kun for folk som ser på fotball med $$øyne?

eLSKe

Her er det selvsagt plass til alle hyggelige mennesker

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg sa imponert, mente jeg det. Synes det er kult at vi får inn folk med litt andre synspunkter på ting. Pondus73 er til og med saklig, noe som ikke alltid gjelder alle som er her (inklusive meg).

Men spørsmålet om Stabæk Supporter'e er ute på tilsvarende måte på andres fourm svarte ingen på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers lite... Lirer av meg litt på VG debatt... Men ikke mye der heller!

Sammenlignet med hva?? Et lite dykk i arkivet viser at det kun er et drøyt år siden du passerte 1000 innlegg:

Markus har nå ifølge topp 10 forfattere 1019 innlegg, stemmer dette?

Burde være premie til de 3første som når 1000

Om en knapp uke er han oppe i 4000 innlegg. Imponerende! Er ikke så rart at han ikke får så mye tid til VG-nett, men det ligger nok noen hundre innlegg der signert Markus, tenker jeg.........

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg sa imponert, mente jeg det. Synes det er kult at vi får inn folk med litt andre synspunkter på ting. Pondus73 er til og med saklig, noe som ikke alltid gjelder alle som er her (inklusive meg).

Men spørsmålet om Stabæk Supporter'e er ute på tilsvarende måte på andres fourm svarte ingen på.

Åjoda,

Både åpent og under alias... Hender at man må dra ignag en liten diskusjon for å få de svarene man trenger :)

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nyttårsønsker
  • Opprett ny...