testapen 1 511 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 Ingen som vet hva faen det var... helt latterlig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 Akkurat nå skrev Jankri99: Kan vi samle troppen og brenne ned Var kontoret! Og ta dommersjefen i NFF? Jeg er med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 Akkurat nå skrev PKhelten: Umulig å si hva det var fra stadion, hva skjedde? Jeg er sånn 40 % sikker på at han mener det er offside. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 Akkurat nå skrev PKhelten: Umulig å si hva det var fra stadion, hva skjedde? Ingen ting egentlig. Ingen forstår det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jankri99 317 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 Er så mange ting jeg har lyst til å skrive nå om hva jeg har lyst til å gjøre med dommersjefen og de som sitter på VAR, men da havner jeg fort i fengsel 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 De dømmer vel offside på han som står bak keeperen, men han er ikke med i spillet på noen som helst måte. Jeg er så forbanna lei 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 Det er nesten (merk nesten) at VAR-dommerene hadde fortjent en flaske cola. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 Dagens beste forslag er å TREKKE LAGET. Fotballgleden er borte 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 Jeg har bare et stort spørsmål etter 13 Eliteserierunder med VAR: Hvem har spilt på at Stabæk skal rykke ned i år?! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 764 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 Sett 10 ganger, kan ikke se noen som er i offside?? Det begynner å bli tragikomisk med VAR for Stabæk. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 3 minutter siden skrev SuperDungeonMaster: Kan melde om at kommentator og studio ikke helt forstår hva som skjer. Men hvem gjør vel egentlig det? VAR/NFF ville vel ikke at Stabæk skulle ha 3 poeng... Er ikke det god nok grunn?🙃😳😱🤬 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
archstanton 823 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 Hater hater VAR Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 127 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 Nå er det faen meg nok, dette må klages inn umiddelbart. Er så ufattelig åpenbar denne agendaen mot oss hver eneste jævla kamp 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Crispo11 158 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 Mulig å sabotere VAR skjermen på Nadderud neste match? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 Hva ER det som skjer?! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 1 minutt siden skrev Crispo11: Mulig å sabotere VAR skjermen på Nadderud neste match? Kutt ledningene, knus skjermen, brenn ned hele dritten. Fy faen å lei jeg er av VAR! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 460 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 Det er et punkt nå at det er ÅPENBART at NFF vil at Stabæk skal ned. Det tror jeg faktisk dem har blitt enige om. Fullstendig skandale dømming hver jævla runde, den blir godkjent for alle andre lag i ligaen. Hva er grunnen til at den ikke blir godkjent?? Offside på hvem?? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 Vi har jo en spiller i offside der, men han er jo LANG unna å være involvert i spillet!? Hvordan er det mulig? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 Dette må de faen meg komme med en begrunnelse for... kan ikke skjønne hva faen de skal finne der. Sett det 15 ganger nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TF22 393 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 6 minutter siden skrev Jan Fredrik: Jeg har bare et stort spørsmål etter 13 Eliteserierunder med VAR: Hvem har spilt på at Stabæk skal rykke ned i år?! Bakenga 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 497 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 Nå ville vel VAR godkjenne skåringen, men dommeren dømte allikevel offside 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 317 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 Her må noen med kontakter i ledelsen VIRKELIG oppfordre til å sende inn klage. Hvis vi finner oss i dette (og tidligere situasjoner) blir det ikke noe bedring. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 En positiv ting i dag. Dommer gikk endelig i mot VAR sin anbefaling 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 1 minutt siden skrev Totto: Nå ville vel VAR godkjenne skåringen, men dommeren dømte allikevel offside Kaster bort 40 mill på VAR, i stedet for heftig kursing/trening av dommere 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Crispo11 158 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 Og ikke minst, lag en shitstorm i media! La VG, TV2, og hva det måtte være presse på dommeren! La han kjenne litt på dette her! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 De som er for VAR (har hørt at de finnes) må også erkjenne at det rammer produktet. Det tar tid, og svekker den spontane gleden. Så er spørsmålet; er det verdt det? Jeg vil på prinsipielt grunnlag mene nei. Publikumsopplevelsen må beskyttes. Men likevel, når dommer etter en VAR-sjekk ikke lar det målet stå, da blir det for dumt. Det vi sitter igjen med en svakere publukumsopplevelse uten endring i kvaliteten på avgjørelsen, og den kost/nytte-analysen har en åpenbar konkusjon. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 Dette her klarer jeg faen ikke å godta.. skjønner ikke at det er mulig å få til. Ikke til å tro. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 4 minutter siden skrev kuk: Kaster bort 40 mill på VAR, i stedet for heftig kursing/trening av dommere Berisha ser faktisk ut til å være en bedre investering, da. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Juli 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Juli 2023 «Han som står på streken har mulighet til å trekke seg unna» er visst det som skal ha blitt sagt til Krogstad. For det første er det et selvmål. For det andre blir Næss skjermet/holdt av Sandefjord-spilleren. For det tredje går ballen i retning motsatt hjørne. Ingenting holder vann her. Dommeren er nødt til å forklare dette her! 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 9. Juli 2023 Del Skrevet 9. Juli 2023 Ødegård innrømmer at de var heldige Dette er håpløst, dommeren bør få laaang sommerferie ... (Eller var det det han forsøkte å få?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå