Markus 5 Del Skrevet 31. Desember 2004 Del Skrevet 31. Desember 2004 Ønsker alle et godt nytt aar, maate neste aar bli skikkelig blaat... Takk for det gamle som har gitt oss sportslige nedturer og velkommen til det nye som vil være en OPP-tur. Takk til alle dere her på forumet som har bidratt til å gjøre 2004 et humoristisk, men fryktelig skummelt år. Det har vært en fryd å dele året med dere, og gleder meg masse til å dele det neste med dere. Markus Gleder meg skikkelig, bare 99 dager 20 timer og 27 minutter igjen nå til vi har tatt våre første 3 poeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 31. Desember 2004 Del Skrevet 31. Desember 2004 Godt nytt år alle sammen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 1. Januar 2005 Del Skrevet 1. Januar 2005 Godt nytt år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 1. Januar 2005 Del Skrevet 1. Januar 2005 Godt nytt år alle sammen!! Måtte 2005 bli blaaere enn noe annet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 1. Januar 2005 Del Skrevet 1. Januar 2005 Hepp, I skrivende stund fyller @riingo 31... Det er usedvanlig tungt... Men, men etter et par dagers sølibat er jeg tilbake for å plage alle dere andre listemedlemmmer med mine mer eller mindre saklige innlegg! Ha et godt ett folkens, jeg gleder meg til sesongen! @ringo for ever Blaa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 1. Januar 2005 Del Skrevet 1. Januar 2005 Gratulerer med dagen. Jeg skulle gjerne feiret dagen sammen med deg. Men noen spøkefugler tilsatte antiparacet i sjampisen min i går, så jeg sliter litt i dag. Rett og slett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 1. Januar 2005 Del Skrevet 1. Januar 2005 I skrivende stund fyller @riingo 31... Det er usedvanlig tungt... 21855[/snapback] Gratulerer med dagen! Stå på videre - dette klarer du..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. Januar 2005 Del Skrevet 1. Januar 2005 Blaat Nytt Aar, og gratulerer med dagen, @ringo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 2. Januar 2005 Del Skrevet 2. Januar 2005 Grattis med dan @ringo Atleten- ingen gjorde noe med drikkevarene i går; du er bare ikke så godt trent på driking mer. Om ca 16 år vil det bedre seg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå