Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jylland-avisene følger Stabæk tett:

Fodboldspilleren Mads Jørgensen ser ud til at gå en svær fremtid i møde i norske Stabæk, hvor sportsdirektør Jan-Erik Aalbu truer med at sende den danske midtbanespiller ud på bænken, hvis han ikke går med til en lønnedgang. Det skriver B.T. lørdag.

Stabæk rykkede i den forgangne sæson ud af Tippeligaen, og størstedelen af klubbens spillere og trænere har accepteret en lønnedgang. Men Mads Jørgensen har afslået det, og det falder ikke i god jord hos Jan-Erik Aalbu.

- Så må han sidde på bænken, siger han.

Det kan betyde nye problemer for Mads Jørgensen, der før skiftet til Stabæk havde en ulykkelig tid i italienske Ancona. Men indtil videre står den tidligere AGF'er fast.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ingen bombe. Alle som driver litt business vet at dansker er de værste du kan forhandle med i Europa. De har jo et kallenavn jeg IKKE skal skrive her.

Hvis han ikke er solidarisk skal jeg ha det venstre kneet, det er mitt. Trenger egentlig flere kroppsdaler også høyre kne, venstre skulder osv. noen aksjonerer som ønsker å bidra.

Jeg likte han godt, men det er jo ikke akkurat den spilleren som passer til sangen "Blø for drakt og.."

Dessuten har han en navnebror som gjerne kan få mer spilletid på midtbanen

Men vi får jo håpe at vår kjære danske tar til fornuft

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper vikelig det ordner seg!

På siste trening før den fatale Molde-kampen var Mads J. overalt og scora i bøtter og spann, husker jeg i fortsatt tunge stunder.

Og så griper voodoo-makerne Bondevik og Røkke inn slik at vi mister begge Madsene i sykdom.........

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Mads Jørgensen siger i dag, at han eller Stabæk ikke har fået en enkelt henvendelse fra AGF. Mads har det godt i Stabæk, og tror på en hurtig oprykning til den bedste række igen. Stabæk har kun mistet 1 spiller siden nedrykningen, men hvis alle profiler bliver solgt, vil Mads Jørgensen også væk"

http://www.foreveragf.dk/readmore.php?news_id=201

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"...men hvis alle profiler bliver solgt, vil Mads Jørgensen også væk"

er mads "en profil" her?

han har noen gode evner, men han må vise mer før han blir "en profil" - ihverfall for meg.

21885[/snapback]

Nu har jeg ikke hørt så meget til Mads i det norske. Men han har det jo med at være skadet en del. Er det også sådan i år???

Glasben! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå for han "norske" sesongforberedelser og står derfor bedre rustet til norsk (fysisk) fotball. Han burde derfor ikke slite like mye med skader som forrige sesong. Det samme gjelder Veigar, som skal være skadefri og putte 35-40 mål neste sesong. For så å selges til Milan for 85 mill

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå for han "norske" sesongforberedelser og står derfor bedre rustet til norsk (fysisk) fotball. Han burde derfor ikke slite like mye med skader som forrige sesong. Det samme gjelder Veigar, som skal være skadefri og putte 35-40 mål neste sesong. For så å selges til Milan for 85 mill

21890[/snapback]

JA det hadde hvert fint!

Men vi mister vell begge i løpet av våren...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke klem at Mads tross alt har spilt for ANCONA, så klart han er en profil! :P

Ærlig talt håper jeg Mads blir, ingenting vil svi verre enn å miste enda flere nå, nå skal troppen forsterkes!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

------------------Jon-------------------

--Morten----Muri--Kjølø-----Tommy--

--Mads J----Henning--Mads C---Tom

-----Eirik--SPISS/Veigar/Thomas-----

Endret av Rubbster
Lenke til innlegg
Del på andre sider

21909[/snapback]

Hvor er IA. IA er jo en gud.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

21909[/snapback]

Har hørt fra en "kilde" (hehe) at Henning helst bør ha en spiller med litt pondus og rutine ved siden av seg for å spille riktig godt. Dermed faller vel valget på Tommy Stenersen. IA kan bekle venstrebacken, og ser helst at vi får en ny venstrekant. Tror ikke på en kombinasjon av de to høyrebackene Stenvoll og Olsen på venstresiden.

Forzaaaaaaaaaaaa Stabæk - gleder meg til seriestart!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19 dager igjen til første treningskamp! Noen som overvar treningen i dag? Evt. inntrykk? Hva blir forresten ansvars-/ arbeidsfordelingen mellom Berg, Belsvik og Flem fremover? Vi blir på en måte ikke overinformert fra sentralt hold i disse dager.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19 dager igjen til første treningskamp! Noen som overvar treningen i dag? Evt. inntrykk? Hva blir forresten ansvars-/ arbeidsfordelingen mellom Berg, Belsvik og Flem fremover? Vi blir på en måte ikke overinformert fra sentralt hold i disse dager.

21927[/snapback]

Iflg Stabak.no så er ikke Flem i trenerteamet. Han skal vel fortsette med internettsidene. Treningene blir nok sånn: Berg tar keepertreningen, Belsvik har ansvaret for spissene, Jönsson styrer midtbanen og forsvaret driter vi i.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se Budstikka på nett for info om første trening.

Jønsson-ligaen skal få orden på forsvarsspillet som et fundament for giftigere angrep!

21947[/snapback]

73958_1_jpg_69113f.jpg

Bildet viser tydelig vår nye forsvarstaktikk ifølge Jönsson; "stå med henda i lomma gutter, opprykk til TL skal ikke være noe problem, spar krefter, vi trenger dem til neste år!"

Dette synes jeg virker veldig oppløftende!

Endret av kjakan
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Bænkeplads Truer Mads Jørgensen
  • Opprett ny...