@ringo 22 014 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 Edwards må være ferdigspilt for i år…. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 321 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 For en utrolig svak 2.omg. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 014 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 Pinlig 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 Akkurat nå skrev Marandinho: For en utrolig svak 2.omg. Begynner å bli en trend det der… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 321 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 Trodde i det minste etter scoringen imot at vi skulle jage. Jagde ikke en dritt 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jankri99 317 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 UT MED GRÅLARS BOHINEN! Han er en helt ræva eliteserie trener, men god OBOS liga trener. Rykker vi ned, så kan vi hente han tilbake for å rykke opp igjen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TF22 393 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 Dårligste i år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 014 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 Noen ganger er man forbanna etter et tap - noen ganger er det jævlig fortjent - dette var sistnevnte 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 11 minutter siden skrev JonasM: Gikk Walstad og Hammy av pga. slitne bein? Får håpe det, for ellers var det coaching i bedriftsklasse. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 Etter førsteomgang var jeg egentlig ganske positiv, men den andreomgangen er noe av det verste jeg har sett i år. Laget virker utrolig lite samspilt, er som om de aldri vet hvor de har hverandre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 014 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 Pluss de virker ikke påskrudd og engasjerte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 438 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 Null desperasjon for å få med seg poeng i denne kampen. Legger mye av det på Bohinen for å ikke skape engasjement og kreve mer. Han sitter på benken omtrent samtlige siste 10 min, i stedet for å stå og kreve innsats. Har han gitt opp eller bare gidder han ikke? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr8 55 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 Vi sliter veldig i angrepet. Vi har ikke spillere som tørr å utfordre én mot én og det gjør at vi skaper lite. Likte, på tross av det, Høgh og Bakenga i denne kampen. De møter ball og bidrar lengre ned i banen, synd at de nesten bare får lange baller som er vanskelig å lage noen sjanser ut av… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 291 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 3 hours ago, Nr14 said: Klubben må kjøre knallhard rutine og slippe inn NULL personer med bortelagets effekter. Det er sykt irriterende å ha de rundt når man har kjøpt årskort. Det er jo en av gledene å sitte sammen med likesinnede. Det bør være lett å håndheve. Helt enig. Kom ved siden av en gruppe Moldesupportere som hylte inn i øra mine hele kampen igjennom. En på andre sida skal gå på Stabæk kontoret i morgen og forlange billprisen tilbake. Svakt å ikke greie å skille supportere når stadion er halvfull. Vet om flere som dropper sesongkortet til neste år, da dette skjer ofte 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 014 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 Det er vel fordi det er som det var i AaFK. Ingen skjønner hva Bohinen vil, så man gjør som man tror han ønsker, håper det var rett, og enten får man kjeft for å ikke følge planen, eller så får man kjeft for å utføre planen dårlig…. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 363 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 Ville gjerne sett et offensivt lag i neste kamp. 4-4-2. Vi har altfor mange gråstein spillere i elleveren. Men vi trenger også et løft på trenersiden. Inn med en ny trener som kan gi oss ny trener effekten. Takk for innsatsen Bohinen. Nå må vi ha sommerutskiftningen vår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 1 time siden skrev Nr8: Likte, på tross av det, Høgh og Bakenga i denne kampen. De møter ball og bidrar lengre ned i banen Noen som husker Ohi? Han brukte en sesong eller to på å forstå at som spiss skal man være foran mål. Ikke jage dueller på midtbanen. Høgh sliter med det samme nå. Han er en bedre duellspiller enn de vi har på midten, men som lag blir vi straffet når han tar for mye ansvar. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 1 time siden skrev InaB: Helt enig. Kom ved siden av en gruppe Moldesupportere som hylte inn i øra mine hele kampen igjennom. En på andre sida skal gå på Stabæk kontoret i morgen og forlange billprisen tilbake. Svakt å ikke greie å skille supportere når stadion er halvfull. Vet om flere som dropper sesongkortet til neste år, da dette skjer ofte Ingen av de som var på 305 og 306 i dag hadde ikke bortesupport effekter. De var fra andre klubber i nærheten av Molde. Blant annet Bud, som ligger 20 min kjøring fra Molde by. Kun de som har bortesupport effekter på seg kan nektes adgang på inng. D desverre. Arr. Ansvarlig er klar på at man ikke får diskrimineres på grunn av dialekt, eller at man tror noen holder med bortelaget. Fortsett å klag høylytt på hvordan dette gjennomføres. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr8 55 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 Bare meg som syntes Lucca så bedre ut i dag enn i alle andre kamper tidligere denne sesongen? Hadde mange gode løp hjem og gode taklinger. Selvfølgelig mye å jobbe med offensivt, som de fleste andre, men kommer til noen skuddmuligheter. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 363 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 11 minutter siden skrev Nr8: Bare meg som syntes Lucca så bedre ut i dag enn i alle andre kamper tidligere denne sesongen? Hadde mange gode løp hjem og gode taklinger. Selvfølgelig mye å jobbe med offensivt, som de fleste andre, men kommer til noen skuddmuligheter. Og så har vi ballen for en gangs skyld rundt Moldes 16-meter. Lucca slår en helt håpløs feilpasning som er varemerke hans, og vi blir kontret stygt på for ørtende gang i kampen. Og ikke lenge etter får han ballen på ny i samme situasjon. Slår til en håpløs plassert Edwards som selvsagt roter bort ballen. Spillerne bør få klare instrukser om å ikke spille ball til disse to gubbene som hører hjemme på Old Boys nivå. Appropos kontring. Håpløse frisparksforsøk fra Næss idag som til slutt endte med livsfarlig kontring. Har han scoret et eneste mål på sine frispark? Kanskje la noen andre få prøve seg, eller er det kontraktsfestet fus i frispark? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
STBjr 6 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 21 minutter siden skrev FranckTheBank: Og så har vi ballen for en gangs skyld rundt Moldes 16-meter. Lucca slår en helt håpløs feilpasning som er varemerke hans, og vi blir kontret stygt på for ørtende gang i kampen. Og ikke lenge etter får han ballen på ny i samme situasjon. Slår til en håpløs plassert Edwards som selvsagt roter bort ballen. Spillerne bør få klare instrukser om å ikke spille ball til disse to gubbene som hører hjemme på Old Boys nivå. Appropos kontring. Håpløse frisparksforsøk fra Næss idag som til slutt endte med livsfarlig kontring. Har han scoret et eneste mål på sine frispark? Kanskje la noen andre få prøve seg, eller er det kontraktsfestet fus i frispark? Næss scoret frispark mot Sandnes Ulf i obos i fjor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 30. Juli 2023 Del Skrevet 30. Juli 2023 Noen som kan forklare meg hva som er den geniale tanken bak at når vi spiller mot etablert var dette veldig ofte ett go-to trekk: Vinger og spisser ligger langs hele forsvarslinje til Molde, hvor så en upresset forsvarer slår en lang ball på motsatt kant som rekker å bli satt under press lenge før ballen har kommet frem. Veldig hyppig gjort av Skovgaard mot Ottesen. Tror vi mista ballen hver gang fordi Ottesen tapte duellen eller at ballen var upresis. Er det ikke rart at ingen trekker ned i mellomrommet for å gi alternativer der? Evt at noen fra midtbanen løper 10 meter fremover og trekker inn der? Det er jo heller ikke rart at vi virker så tannløse mot etablert når pasningene som kommer bakfra ofte kommer helt upresset til en presset spiller. Når Skovgaard eller Næss har 10 meter klaring foran seg velger de å slå pasning på en som er dekket opp istedenfor å føre ballen inn i det åpne rommet. Hvis de påtar seg press vil jo det automatisk lage en åpning det stedet forsvarende spiller forlot. Dette ser man godt de gangene vi klarte å spille oss ut bakfra langs bakken. Alle Moldespillerne er i press og da kommer det rom. Problemet er jo at vi altfor ofte enten mistet ball for langt tilbake i banen, eller at når vi endelig var forbi det første pressleddet bestemmer Ottesen eller noen andre seg for å slå en støttepasning tilbake til midtstopperen så vi mister hele momentet vi var iferd med å starte i lengderetningen. Og så kom gjerne den overnevnte langpasningen istedet tilslutt mot ett Moldelag i perfekt balanse. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 014 Del Skrevet 30. Juli 2023 Del Skrevet 30. Juli 2023 Godt oppsummert! Godt spørsmål! Og det virker ikke som Bohinen har et svar! Uten å skylle på for dårlige spillere, som igjen er en kritikk av han selv da han har siste ordet i overgangene! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 30. Juli 2023 Del Skrevet 30. Juli 2023 Det er merkelig at de tre beste ballspillerne vår på midten ikke får starte sammen. Haugen, Hammy og Kostadinov. Vi er i desperat mangel på kreativitet og noe som kan slå den forløsende pasningen. Når vi hadde elendig baneforhold spilte vi Drillo fotball som vi har mannskap til og fikk poengene. Nå ønsker Bo mere ballbesittelse spille ut bakfra og via midten og med aggressivt press og raske gjenvinninger. Til dette mangler vi trygge kantspillere med god pasningsfot og ikke minst 2 spisser med frekvens i beina. Her har vi en god press spiller i Høgh men Bakenga har hverken fart eller kondisjon til dette. Gjør han om til supersub. Midtbanen som nevnt over med Hammy offensiv og vurder enten Lucca eller Krogstad som det defensive ankeret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 643 Del Skrevet 30. Juli 2023 Del Skrevet 30. Juli 2023 Var til og med en ung gutt på hovis i LSK drakt i går.. hva er det som skjer med verden 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 363 Del Skrevet 30. Juli 2023 Del Skrevet 30. Juli 2023 Haugen skadet? Ikke med i går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Innkast 641 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Juli 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Juli 2023 11 timer siden skrev nøtte: Ingen av de som var på 305 og 306 i dag hadde ikke bortesupport effekter. De var fra andre klubber i nærheten av Molde. Blant annet Bud, som ligger 20 min kjøring fra Molde by. Kun de som har bortesupport effekter på seg kan nektes adgang på inng. D desverre. Arr. Ansvarlig er klar på at man ikke får diskrimineres på grunn av dialekt, eller at man tror noen holder med bortelaget. Fortsett å klag høylytt på hvordan dette gjennomføres. Det er mulig st det på 305/306 ikke var Molde-supportere i fullt supporterutstyr, men det var det på felt 103 hvor jeg satt. De virket fulle og var klart ute for å provosere ved å bøye seg fram og hyle inn i ørene til sesongkortholdere fra Stabæk. Ei jente skreik ut at dersom vaktene kom og ba henne om å ta av seg Moldedrakta så ville hun kle seg naken. Det var folk med barn i nærheten som også reagerte. At folk som betaler innpå en 1000-lapp for å ta med familien på kamp blir provosert av sånt, fortår jeg godt. Tror ikke vi får se disse familiene igjen på Nadderud på en stund. På vei ut skreik en Molde-supporter til meg: "Dere kan faen meg ha det så godt når dere selger ut bortetribunen og sluser Molde-supporterne til hovedtribunen..." Hva er det som sies - av fulle folk skal man høre sannheten... ? På et halvfullt Nadderud er dette en arrangørtabbe av dimensjoner - og kanskje får det følge i det en rasende far vil klage til NFF over farlig supporterblanding... 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 30. Juli 2023 Del Skrevet 30. Juli 2023 1 time siden skrev Innkast: Det er mulig st det på 305/306 ikke var Molde-supportere i fullt supporterutstyr, men det var det på felt 103 hvor jeg satt. De virket fulle og var klart ute for å provosere ved å bøye seg fram og hyle inn i ørene til sesongkortholdere fra Stabæk. Ei jente skreik ut at dersom vaktene kom og ba henne om å ta av seg Moldedrakta så ville hun kle seg naken. Det var folk med barn i nærheten som også reagerte. At folk som betaler innpå en 1000-lapp for å ta med familien på kamp blir provosert av sånt, fortår jeg godt. Tror ikke vi får se disse familiene igjen på Nadderud på en stund. På vei ut skreik en Molde-supporter til meg: "Dere kan faen meg ha det så godt når dere selger ut bortetribunen og sluser Molde-supporterne til hovedtribunen..." Hva er det som sies - av fulle folk skal man høre sannheten... ? På et halvfullt Nadderud er dette en arrangørtabbe av dimensjoner - og kanskje får det følge i det en rasende far vil klage til NFF over farlig supporterblanding... Dette krever svar fra klubben. Vi kan ikke ha det sånn. Det ødelegger gleden av å se kamper med flokken sin. Det er derfor vi kjøper sesongkort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 30. Juli 2023 Del Skrevet 30. Juli 2023 De satt jo for f i gang «Molde, klapp klapp klapp» ved flere enn en anledning. Riktignok mange barn, men jeg syntes jeg så flere skjerf. Det er for dårlig oppfølging av klubben. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 438 Del Skrevet 30. Juli 2023 Del Skrevet 30. Juli 2023 I går var det ille, sikkert flere hundre Molde supportere på tribunen. Har vi ikke en egen prosjektleder for publikum? Hva er jobben hans egentlig? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå