Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ettersom vi rykket ned var spillersalg en sikker ting osm kom til aa skje; men hvorfor saa billig?

martin bringte inn 6mill til stabaek-kassa, Ohr bare 800.000.... ikke mye spenn aa finne erstattere for, vi trenger jo en spiss og en kantspiller eller to og det er bare forelopig! nei, dette syns jeg blir litt for droyt! og hvis mads jorgensen forsvinner for 50kroner, hva gjor vi da?

naar man selger seg faar man faenmeg se til aa selge seg dyrt!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ettersom vi rykket ned var spillersalg en sikker ting osm kom til aa skje; men hvorfor saa billig?

martin bringte inn 6mill til stabaek-kassa, Ohr bare 800.000.... ikke mye spenn aa finne erstattere for, vi trenger jo en spiss og en kantspiller eller to og det er bare forelopig! nei, dette syns jeg blir litt for droyt! og hvis mads jorgensen forsvinner for 50kroner, hva gjor vi da?

naar man selger seg faar man faenmeg se til aa selge seg dyrt!!

21876[/snapback]

Godt nyttår Knutta....hvordan var feiringen i California ? Mye ferkeri ?

Vi får bare satse på at ledelsen har kontroll, og jeg har stor tro på at det kan hentes inn bra erstatninger fra feks Sverige.

Kos deg i Fresno. Søstern hilsen =)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja, var vel egentlig ikke helt topp, men rimelig bra... ikke noe fyrverkeri, bare disneyland og et par andre parker som har det. var i LA og Universal City, ganske fett det. godt nytt aar tilbake by the way

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Selge Seg...
  • Opprett ny...