Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Aalbu svarer på nettet - om hopping

Men kanskje det er mulig å spørre om planene for Stabæk, på en kamuflert måte? F.eks. kan man spørre om hvordan han har overført erfaringene sine fra forrige jobb til den han har nå! Hvordan skape et VINNERLAG!!!

Det jeg er interessert i er hvilke nye spillere som kommer til Stabæk. Hvor mye Sigurd Pettersen veier driter jeg i, for å si det mildt.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at det kom inn noen spørsmål ang. Stabæk, og jeg noterte meg at han satser på å beholde Jørgensen, og gi han en sentral rolle i laget. Så da er det vel bare å stoppe spekulasjoner om at han skal vekk. Alternativet er at han herjer Buskerud, på 2. laget.

La også merke til at noen har brukt "navnet" mitt. Men det er ikke meg, for det første så hadde jeg aldri stilt et sånt spørsmål, og for det andre så bor jeg ikke lenger i Bærum, men alt for langt vekk fra begivenhetenes sentrum.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at det kom inn noen spørsmål ang. Stabæk, og jeg noterte meg at han satser på å beholde Jørgensen, og gi han en sentral rolle i laget. Så da er det vel bare å stoppe spekulasjoner om at han skal vekk. Alternativet er at han herjer Buskerud, på 2. laget.

Fint at du har oppdatert oss, for jeg gidder skjeldent og lese gjennom sånne lange nett møte greier. Jeg stoler 100% på Aalbu

La også merke til at noen har brukt "navnet" mitt. Men det er ikke meg, for det første så hadde jeg aldri stilt et sånt spørsmål, og for det andre så bor jeg ikke lenger i Bærum, men alt for langt vekk fra begivenhetenes sentrum.

Veldig viktig oppklaring i tilfelle noen trodde det var deg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint at du har oppdatert oss, for jeg gidder skjeldent og lese gjennom sånne lange nett møte greier. Jeg stoler 100% på Aalbu

Jeg gidder også sjelden det, men jeg skummet igjennom for å se etter ordet "Stabæk", og fant det ved et par anledninger. Velger også å stole på Aalbu.

Veldig viktig oppklaring i tilfelle noen trodde det var deg.

Ja, ikke sant. Tenke seg til at jeg skulle bry meg om hvordan det går med en eller annen Pettersen. Så lenge han ikke er superspiss på Stabæk, så driter jeg i det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nettmøte Med Aalbu
  • Opprett ny...