Gå til innhold

Kamptråd: Odd - Stabæk - Søndag 6. august

rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg

Odd stiller vel uten Wahlsted og Owusu, så forhåpentligvis har forsvarsmuren til Odd slått litt sprekker.
Spent på hva Vinge kan bidra med. Utifra Fantasy-prisen hans kan vi ha litt forventninger, som den dyreste av våre midtbanespillere 🙂

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 minutter siden skrev @ringo:

Er visstnok skadet, så vi må nok vente spent i 1-1,5 måned… Balle!

Bakenga og Krogstad på topp i morgen om man skal tolke dagens trening.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

48 minutter siden skrev @ringo:

Er visstnok skadet, så vi må nok vente spent i 1-1,5 måned… Balle!

Tobbe banens dårlige dekke har krevd nytt offer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 timer siden skrev arni:

Kommer vel info snart fra klubben

Det kommer jo aldri noen info fra klubben! Den er jo like grå som treneren!

Ikke en eneste filmsnutt om bytte av dekke en gang! (Annet enn på ett intervju om kvinnelaget)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

31 minutter siden skrev @ringo:

Japp

Hmm. 
Har klubben vår sluttet helt med å dele informasjon? Jeg mener - vår beste/viktigste spiller er skadet og det skal vi liksom bare få med oss når lagene kommer ut på banene?

(Med virkelig fare for at status osv er gitt i et sted jeg ikke har registrert og driter meg ut nå): Hvorfor er det ingen i klubben som gidder å gi den lille oppdateringsservicen til alle de som ofrer tid, penger (og familie) på å se kamper uke ut og uke inn. Ikke en jævla status på treningsuke, hvem sliter med skader før kampen, hvem er på vei tilbake, hva er planen og taktikken LB?

Det virker som at styret opplever supporterne som en slitsom verkebyll som bare må pleies akkurat nok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev kuk:

Hmm. 
Har klubben vår sluttet helt med å dele informasjon? Jeg mener - vår beste/viktigste spiller er skadet og det skal vi liksom bare få med oss når lagene kommer ut på banene?

(Med virkelig fare for at status osv er gitt i et sted jeg ikke har registrert og driter meg ut nå): Hvorfor er det ingen i klubben som gidder å gi den lille oppdateringsservicen til alle de som ofrer tid, penger (og familie) på å se kamper uke ut og uke inn. Ikke en jævla status på treningsuke, hvem sliter med skader før kampen, hvem er på vei tilbake, hva er planen og taktikken LB?

Det virker som at styret opplever supporterne som en slitsom verkebyll som bare må pleies akkurat nok.

Klubben er fortsatt lukket! Men vi ble lovet åpenhet av styret! Og de har jo brukt mye på evaluering! Men som vanlig med dagens Stabæk, er det tomme ord, og røtter som råtner

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Benken i dag:

Wangberg, Pignatel, Veum, Pachonik, Andresen, Kabran. Det er 5 spillere som spiller på de fem bakre plassene + en halvskadet Kabran? 

Sist vi trengte mål valgte Bohinen å prioritere Wangberg inn på topp, så sånn skal han kanskje ikke klage? Men er det virkelig så tynt i rekkene. Ville det ikke vært naturlig å ta med Riise, Olderheim, Wendt eller Spiten-Nysæter?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Odd - Stabæk - Søndag 6. august
  • Opprett ny...