Gå til innhold

Anbefalte innlegg

6 minutter siden skrev nichb:

Gode ledere bringer Stabæk Fotball fremover.

Om noen stiller, push på om evalueringen…..

Evalueringen står øverst på min liste, selv om det kanskje allerede er spilt melk. Men jeg er så j@vlig irritert på radiotausheten som oppstod. Den legger seg til flere ting som har gnagd på engasjementet mitt det siste året. Leserinnlegget var egentlig 💯🎯 for min del. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et veldig godt formulert leserinnlegg! Og godt initiativ som respons av Moe, men håper virkelig de nå blir utfordret på spillerlogistikk (og mye mer!) på møtet. Om vi skal få inn 3-5 nye middelmådige leieknekter er det bare å takke farvel til Kai, Hammy og Piggy. Så blir det vel å starte Obos på bar bakke med knapt noen spillere igjen på kontrakt og våre egne talenter i blomstring i andre klubber. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er synd at Moe kun kommer på banen når han får kritikk som faktisk når frem!

Nå ble det lovet etter evaluering hyppig oppdatering og åpenhet fra styret, det forsvant for 1 år siden!

Vår hjemmeside er ett evig virrvar og kaos, en må klare å skille damer/menn/akademi! En kan informere om interessante ting, som f.eks live cam/daglige bilder av avleggelse av ny matte! Informere litt mer om denne enn det de har gjort!

De forteller de jobber hardt for åpenhet, men da er jeg nysgjerrig ovenfor hvem, for den viktigste gruppen føler det stikk motsatte!

Også er jeg spent på hva det hjelper med 3-5 spillere inn, hva faen skal vi med det, når LB ikke klarer å disponerer de spillerne vi har i troppen riktig! Det hjelper ikke med enda mer penger ut på leieknekter og annen morro! 
Vi spiller grått kjedelig og uten rød tråd! Vi har mistet uvurderlige ansatte grunnet personalpolitikk! 
Det hjelper ikke å være «lei seg» og ett offer, vi ønsker å se synlig handling!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler jeg har hørt alt fra Moe før, bare annen ordlegging og enn et annet år . Følg opp orda så skal jeg begynne å lytte til deg, klarer du ikke det, gi gjerne plassen din til nytt blod….

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev Mr. Diamond:

Jeg jobber med en liten liste med punkter jeg ønsker å spørre om på tirsdag: 

*Evalueringen - hva skjedde?

* Hvorfor forlenget de med LB så tidlig?

* Hvorfor tok de inn Andrea Loberto når de kjenner historikken til han og LB? Vi har ikke vunnet én kamp siden han ledet kampen mot Kjelsås.

* Hvordan skal de få slutt på bortesupportere med effekter på hovis?

* Hva skal de gjøre for å snu trenden, annet enn å låne skadeutsatte spillere?

* Hva synes klubben om VAR nå?

Mye bra her!

Men vanskelig å se for seg at du får opplysende svar på spm 2 og 3. Styreleder vil ikke kaste trenerteamet under bussen i en sånn seanse, og det skjønner jeg godt. Kanskje dreie de spørsmålene i retning av noe om hvordan klubben skulle ha en klar identitet som gjennomsyret spillestil, akademi og a-lag. Opplever Moe at dagens trenerteam passer til å fylle den rollen i den strategien? Kan vi forvente å kjenne igjen tidligere nevnte strategi/spillestil på banen i det korte bildet - hvorfor/hvorfor ikke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om at Stabæk har en såkalt dualmodell. Greit å huske på før en henger styret. For det er faktisk et annet styre - styret i AS'et som i realiteten bestemmer. Formelt kun over A- og B-lag mann + gutteakademiet, men i realiteten over hele klubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev blaamann:

Mye bra her!

Men vanskelig å se for seg at du får opplysende svar på spm 2 og 3. Styreleder vil ikke kaste trenerteamet under bussen i en sånn seanse, og det skjønner jeg godt.

@blaamann Enig i det. De var egentlig kun skrevet stikkordmessig og i affekt. Man kommer nok lenger med dine formuleringer. 😊

1 time siden skrev Rich:

Minner om at Stabæk har en såkalt dualmodell. Greit å huske på før en henger styret. For det er faktisk et annet styre - styret i AS'et som i realiteten bestemmer. Formelt kun over A- og B-lag mann + gutteakademiet, men i realiteten over hele klubben.

@Rich Klar over det. Noe av problemet er vel at det er vanskelig å få alle i tale samtidig. Det er jo kun Jon (og nå endelig Espen) som uttaler seg. Så kan de peke på "det andre styret", og så er vi like kloke. Jeg er egentlig bare desperat etter å få høre NOE som kan løfte engasjementet mitt igjen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 timer siden skrev Mr. Diamond:

Jeg jobber med en liten liste med punkter jeg ønsker å spørre om på tirsdag: 

*Evalueringen - hva skjedde?

* Hvorfor forlenget de med LB så tidlig?

* Hvorfor tok de inn Andrea Loberto når de kjenner historikken til han og LB? Vi har ikke vunnet én kamp siden han ledet kampen mot Kjelsås.

* Hvordan skal de få slutt på bortesupportere med effekter på hovis?

* Hva skal de gjøre for å snu trenden, annet enn å låne skadeutsatte spillere?

* Hva synes klubben om VAR nå?

* Nettside/kommunikasjon til supportere

*hvordan mener de selv at de skaper åpenhet og engasjement? Når det er radio silence?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 hours ago, Rich said:

Det er nok nettopp det som er mye av utfordringen vil jeg tippe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 timer siden skrev Rich:

Så da velger de øvrige i klubbstyret å bare sitte på posisjonen sin?Så du mener at treneransettelser, spillersigneringer og typ,sportsplan har ikke klubbstyret noe mer ? Jeg personlig hadde gått av om det stemmer ….

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå blir jo dette litt hypotetisk akkurat nå, men før et tidspunkt der noen skal byttes ut må det først se etter hva slags roller som skal fylles, hvilken kompetanse man ønsker og hvordan personligheter man ønsker. Deretter må man finne personer som passer kravene.

man kan alltids finne oppgaver til en dyktig person, men tror ikke det er beste oppskriften på success.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 timer siden skrev nichb:

«I innlegget til Espen Moe påpeker styrelederen at han har vært Stabæk-supporter i 55 år og at hans agenda er å alltid sørge for det beste for klubben. »

Nok er nok, er det også noe som heter!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 timer siden skrev nichb:

«I innlegget til Espen Moe påpeker styrelederen at han har vært Stabæk-supporter i 55 år og at hans agenda er å alltid sørge for det beste for klubben. »

Her er mye av problemet, selv om man elsker klubben sin såpass mye som han til stadighet gjentar ,så er ikke det nødvendigvis synonymt med at man er rett mann og gjør en god nok jobb…

Så Moe hva er egentlig det beste for klubben ?

Lenge siden Moe sa han gir seg i høst, så lite å bruke energi på😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde få til noe nytt nå. Samme gamle i mange år nå. Ny trenere uten karakter med mange nye middelmådige spillere og gjerne skadeplaget også. Junioravdelingen har saktet ut, ligger ikke i toppen selvom det er målet. Ja, vi har fått ut Nusa og Gift de siste årene, men for 5-6 år siden hadde vi flere. Blant annet Hanche-Olsen, Bohinen, Askildsen, Thorsby med flere.

Skal klubben drives fremover må det skje en forandring og da noe nytt. Vi skal ikke fortsette bli graa. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 timer siden skrev arni:

Lenge siden Moe sa han gir seg i høst, så lite å bruke energi på😊

Joda, men en innrømmelse av feilslått strategi hadde hjulpet oss alle…kanskje får vi høre det imorgen?🤷🏼‍♂️

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabækstyret
  • Opprett ny...