blaasoldat 8 475 Del Skrevet 16. August 2023 Del Skrevet 16. August 2023 Ble det Halleluja stemning med påfølgende referatforbud? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 16. August 2023 Del Skrevet 16. August 2023 10 timer siden skrev Path: De stengte døra og slukket lyset.... At de ikke lærer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 16. August 2023 Del Skrevet 16. August 2023 11 timer siden skrev Path: De stengte døra og slukket lyset.... Fortsatt innelåst? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 16. August 2023 Del Skrevet 16. August 2023 Ser nok en gang denne «åpenheten» når en får informasjon omkring forsinkelser av Kunstgresset via Ham-Kam sine sider! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pogdkeslg 609 Del Skrevet 16. August 2023 Del Skrevet 16. August 2023 for de som ikke har mulighet til å delta på møtet, kan du kort finne ut hva de snakket om med ledelsen? hvilke svar ble mottatt? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 16. August 2023 Del Skrevet 16. August 2023 Jeg finner ingen spor på stabak.no om at det ble avholdt noe møte i går. Fant forøvrig at stabak.no har en egen nyhetsseksjon for "Nye Nadderud Stadion". Der har klubben publisert oppdateringer. Kanskje vi er for storforlangende, ikke vet jeg, men siste videooppdatering er fra august (i 2022, riktignok da). De har også en nyhetssak der, med tittel "Status Nye Nadderud Stadion". Den er også fra august (2021...). Du finner herlighetene under eget menypunkt på forsiden der det står "...MER" 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 16. August 2023 Del Skrevet 16. August 2023 1 time siden skrev boie: Jeg finner ingen spor på stabak.no om at det ble avholdt noe møte i går. Men noe må ha skjedd, for nå nærmer det seg 16 timer siden noen krevde styrets hatter på et fat (#heidiweng). 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. August 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. August 2023 Jeg synes Espen Moe, Jon Tunold og Torgeir Bjarmann svarte godt for seg! Der var det både ydmykhet, selvkritikk, fremtidstro og realisme. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 16. August 2023 Del Skrevet 16. August 2023 12 minutter siden skrev Anders C: Jeg synes Espen Moe, Jon Tunold og Torgeir Bjarmann svarte godt for seg! Der var det både ydmykhet, selvkritikk, fremtidstro og realisme. Og gode spørsmål fra blant annet deg, Anders. Står om møtet i budstikka på nett nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 16. August 2023 Del Skrevet 16. August 2023 7 minutter siden skrev odd: Men noe må ha skjedd, for nå nærmer det seg 16 timer siden noen krevde styrets hatter på et fat (#heidiweng). Ironi/sarkasme er vanskelig å tolke på nett, så usikker på hva du mener her. Men klubben burde ha jo hatt noe ferdigskrevet allerede før dette møtet, slik at de kunne ha oppdatert det og publisert kort tid etter. Såpass stor er misnøyen med stillheten fra brakka. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 16. August 2023 Del Skrevet 16. August 2023 31 minutter siden skrev Anders C: Jeg synes Espen Moe, Jon Tunold og Torgeir Bjarmann svarte godt for seg! Der var det både ydmykhet, selvkritikk, fremtidstro og realisme. Også Grålars da gitt som med liga skjebnen i sine hender! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 16. August 2023 Del Skrevet 16. August 2023 10 minutter siden skrev boie: Ironi/sarkasme er vanskelig å tolke på nett, så usikker på hva du mener her. Men klubben burde ha jo hatt noe ferdigskrevet allerede før dette møtet, slik at de kunne ha oppdatert det og publisert kort tid etter. Såpass stor er misnøyen med stillheten fra brakka. Men på den annen side: Når Support har arrangert møter med de samme personene har det vært en greie at det skal være referatforbud. Visstnok fordi møtene blir mye bedre av den grunn. Kan tenke meg at de som er negative til kommunikasjonen også ville vært negativ til en overfladisk artikkel om "det var et møte der vi fikk snakket om ditt og datt". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. August 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. August 2023 6 minutter siden skrev odd: Men på den annen side: Når Support har arrangert møter med de samme personene har det vært en greie at det skal være referatforbud. Visstnok fordi møtene blir mye bedre av den grunn. Kan tenke meg at de som er negative til kommunikasjonen også ville vært negativ til en overfladisk artikkel om "det var et møte der vi fikk snakket om ditt og datt". Det stemmer at når det har vært arrangert lukkede møter, så har det vært referatforbud (selv om jeg aldri har fortstått meningen med det - hvorfor ikke bare skjule aktuelle punkter fra referatet), men jeg opplever at dette møtet har vært noe annet. Hvis både Support og klubben mener noe som helst med åpenhet, all den tid det har vært debattert offentlig i Budstikka (og svar fra Moe/klubben) kom der, så bør man kjenne sin betenkelsestid å referatføre NOE, hvertfall. Det er helt talentløst om man ikke gjør det, og da har man ikke forstått noe som helst av kritikken. Hvis man ønsker engasjement, og så definerer "supporter" så snevert at hvis du ikke fysisk møter opp på brakka en kveld for å få informasjon om hva f...klubben driver med om dagen, så får du null informasjon...så er dette et dødfødt prosjekt. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 16. August 2023 Del Skrevet 16. August 2023 Noen mer komfortable enn andre i panelet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MartinH. 34 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. August 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. August 2023 Jeg synes det er veldig positivt at klubben responderer med å invitere til dialog. Dette er det jeg sitter igjen med etter møtet: Fantastisk engasjement med stinn brakke. Dette sender et viktig signal til styret og administrasjonen at det ønskes en endring. Jeg synes styreleder Moe er dårlig på å ta selvkritikk. Oppfatter at han svarer litt som en politiker og peker på alt som er gjort fremfor å svare på det han blir spurt om. Skulle gjerne hatt et svar på spesielt dette med ansvarsfordeling. Jon Tunold og Torgeir Bjarmann svarte godt for seg! Er ydmyke, tar selvkritikk og inviterer til dialog. Erkjenner at vi ikke har vært gode nok på identitet og hvordan vi ønsker og fremstå. Virker oppriktig interessert i å gå i dialog for å bli bedre. Trenerteamet burde ikke vært tilstede. Dette gjorde at vi ikke fikk den debatten rundt talentsatsning og spillerstil mange ønsket. Fint å få et innblikk i overgangsmarket, hvilke mekanismer som spiller inn, prising på spillere etc. Også fint med oppdatering på fremdrift rundt stadion. 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 16. August 2023 Del Skrevet 16. August 2023 og konklusjonene fra den famøse evalueringen ble lagt frem? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 16. August 2023 Del Skrevet 16. August 2023 58 minutter siden skrev Latmann: og konklusjonene fra den famøse evalueringen ble lagt frem? Personhensyn… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 602 Del Skrevet 16. August 2023 Del Skrevet 16. August 2023 Budstikka oppsummering av møtet: https://www.budstikka.no/sokkrik-amerikaner-ville-kjope-stabak/s/5-55-1520019 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 16. August 2023 Del Skrevet 16. August 2023 Hjemmesiden med summary: Vi vil likevel påpeke noen konkrete punkter klubben vil følge opp fremover: Finne tilbake til klubbens DNA, med en tropp bestående av flere unge spillere i 2024 Øke synligheten og tilstedeværelsen i lokalmiljøet Større åpenhet og hyppigere oppdateringer om hva som skjer i forskjellige deler av klubben Berge plassen i Eliteserien:) Inntil vi sees; velkommen innom Brakka for en kaffe, en statusoppdatering, eller litt god, gammeldags slakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 16. August 2023 Del Skrevet 16. August 2023 Klubben har lagt ut på FB nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 16. August 2023 Del Skrevet 16. August 2023 Kanskje Support skulle prøvd seg på en liten oppsummering. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. August 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. August 2023 Jeg følger dessverre ikke Ingo sin flotte oppfordring fra møtet i går, men må få ut litt frustrasjon for øyeblikket. Se på denne videoen fra 09.07.21 og spol frem til 02:17. Under «krisemøtet» i går kom jeg på at SS og klubben faktisk har avholdt fire(!) krisemøter med supporterne på bare to år, alle etter at overnevnte video ble publisert. Det første var SS-møtet 05.08.21 hvor vi igjen hadde vært i deep shit lenge, snuste på nedrykk og hvor klubben omsider kom SS i møte etter at vi hadde signert mange nye spillere samt sparket Jønsson fire uker før. Det andre møtet var det lukkede møtet på Brakka 04.01.22 mellom 10 utvalgte SS-medlemmer og folk fra klubb, AS og administrasjon som kom i stand etter Posse m.fl. sitt åpne brev til klubben på vegne av supportene underskrevet av 270+ folk hvor klubben var igjen var i deep shit og få hadde tro på både fremtiden og opprykk, og var svært bekymret for klubbens tilstand. Det tredje møtet var Blaa Aften 08.09.22 som omsider kom i stand etter at vi igjen hadde vært i deep shit lenge, sparket Kjønø to uker tidligere og vi snuste på mislykket opprykk, samt lite tro på fremtiden. Og det fjerde møtet ble altså avholdt i går 15.08.23 og kom i stand etter at vi igjen hadde vært i deep shit lenge, Harlem Jr., 2xHornburg Jr., Loe Jr.-innlegget i Budstikka og vi snuste på nok et nedrykk. Jeg sliter litt med å se fremgang og positivitet (bidrar lite selv her nå ja) rundt klubben i denne perioden og klarer ikke ha troen på at dagens ledelse er de som får klubben og engasjement tilbake på rett kjøl. 34 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 17. August 2023 Del Skrevet 17. August 2023 Rart med det der, flere av treneren våre måtte gå fordi de hadde miste garderoben sa Moe. Men hva med når ledelsen har mistet supporterne? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 17. August 2023 Del Skrevet 17. August 2023 7 timer siden skrev Slum: Jeg følger dessverre ikke Ingo sin flotte oppfordring fra møtet i går, men må få ut litt frustrasjon for øyeblikket. Se på denne videoen fra 09.07.21 og spol frem til 02:17. Under «krisemøtet» i går kom jeg på at SS og klubben faktisk har avholdt fire(!) krisemøter med supporterne på bare to år, alle etter at overnevnte video ble publisert. Det første var SS-møtet 05.08.21 hvor vi igjen hadde vært i deep shit lenge, snuste på nedrykk og hvor klubben omsider kom SS i møte etter at vi hadde signert mange nye spillere samt sparket Jønsson fire uker før. Det andre møtet var det lukkede møtet på Brakka 04.01.22 mellom 10 utvalgte SS-medlemmer og folk fra klubb, AS og administrasjon som kom i stand etter Posse m.fl. sitt åpne brev til klubben på vegne av supportene underskrevet av 270+ folk hvor klubben var igjen var i deep shit og få hadde tro på både fremtiden og opprykk, og var svært bekymret for klubbens tilstand. Det tredje møtet var Blaa Aften 08.09.22 som omsider kom i stand etter at vi igjen hadde vært i deep shit lenge, sparket Kjønø to uker tidligere og vi snuste på mislykket opprykk, samt lite tro på fremtiden. Og det fjerde møtet ble altså avholdt i går 15.08.23 og kom i stand etter at vi igjen hadde vært i deep shit lenge, Harlem Jr., 2xHornburg Jr., Loe Jr.-innlegget i Budstikka og vi snuste på nok et nedrykk. Jeg sliter litt med å se fremgang og positivitet (bidrar lite selv her nå ja) rundt klubben i denne perioden og klarer ikke ha troen på at dagens ledelse er de som får klubben og engasjement tilbake på rett kjøl. Du kan også koble inn 2 heftige generalforsamlinger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 17. August 2023 Del Skrevet 17. August 2023 17 timer siden skrev MartinH.: Trenerteamet burde ikke vært tilstede. Dette gjorde at vi ikke fikk den debatten rundt talentsatsning og spillerstil mange ønsket. Jeg håper dette blir/ har blitt spilt inn til ledelsen, slik at trenerteamet ikke er tilstede ved neste møte! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. August 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. August 2023 10 hours ago, Slum said: Jeg følger dessverre ikke Ingo sin flotte oppfordring fra møtet i går, men må få ut litt frustrasjon for øyeblikket. Se på denne videoen fra 09.07.21 og spol frem til 02:17. Under «krisemøtet» i går kom jeg på at SS og klubben faktisk har avholdt fire(!) krisemøter med supporterne på bare to år, alle etter at overnevnte video ble publisert. Det første var SS-møtet 05.08.21 hvor vi igjen hadde vært i deep shit lenge, snuste på nedrykk og hvor klubben omsider kom SS i møte etter at vi hadde signert mange nye spillere samt sparket Jønsson fire uker før. Det andre møtet var det lukkede møtet på Brakka 04.01.22 mellom 10 utvalgte SS-medlemmer og folk fra klubb, AS og administrasjon som kom i stand etter Posse m.fl. sitt åpne brev til klubben på vegne av supportene underskrevet av 270+ folk hvor klubben var igjen var i deep shit og få hadde tro på både fremtiden og opprykk, og var svært bekymret for klubbens tilstand. Det tredje møtet var Blaa Aften 08.09.22 som omsider kom i stand etter at vi igjen hadde vært i deep shit lenge, sparket Kjønø to uker tidligere og vi snuste på mislykket opprykk, samt lite tro på fremtiden. Og det fjerde møtet ble altså avholdt i går 15.08.23 og kom i stand etter at vi igjen hadde vært i deep shit lenge, Harlem Jr., 2xHornburg Jr., Loe Jr.-innlegget i Budstikka og vi snuste på nok et nedrykk. Jeg sliter litt med å se fremgang og positivitet (bidrar lite selv her nå ja) rundt klubben i denne perioden og klarer ikke ha troen på at dagens ledelse er de som får klubben og engasjement tilbake på rett kjøl. Bra du tar opp dette. Jeg syns tendensen er at det finnes en i overkant stor respekt for dem som sitter i viktige stillinger i klubben slik at folk blir for lett tilfredsstilt bare av omsider å få dem i tale og helt glemmer at problemet er ikke talegavene deres, men hvordan klubben har blitt drevet i praksis i et tiår. Og på motsatt side er klubben fornøyd så lenge kritikken stilner, og så fort den gjør det er all selvransakelse glemt. En må komme til et punkt der det ikke lenger er nok å si de rette tingen på et "krisemøte" en gang i halvåret. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 17. August 2023 Del Skrevet 17. August 2023 Tror vi må ha litt i mente situasjonen klubben står i. Dersom det et slik at klubben går med 30 mill i underskudd hvert år og dette må dekkes via spillersalg så er det en enorm bragd at vi fortsatt overlever i eliteserien og har gjort det siden vi ble kastet ut av Telenor Arena. Dette gjør at vi alltid må selge de beste vi har og ikke vil kunne utvikle oss. Det er nok dessverre årsaken til at vi må ta kortsiktige valg, legge vekk strategier om å beholde de beste unge og at vi henter relativt laber kvalitet på korte kontrakter. Så dette preger nok klubben og jobben til styret og stell. Hva er bakgrunnen til at vi går med så stort underskudd? Gammel morro eller er det kun lave inntekter på kampdag og sponsorer? Men hvordan kommer vi oss ut av denne spiralen? Vil ny stadion løse alle våre problemer? Eller er det andre grep som kan gjøres for å få oss ut av denne situasjonen? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. August 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. August 2023 12 timer siden skrev Slum: Jeg følger dessverre ikke Ingo sin flotte oppfordring fra møtet i går, men må få ut litt frustrasjon for øyeblikket. Se på denne videoen fra 09.07.21 og spol frem til 02:17. Under «krisemøtet» i går kom jeg på at SS og klubben faktisk har avholdt fire(!) krisemøter med supporterne på bare to år, alle etter at overnevnte video ble publisert. Det første var SS-møtet 05.08.21 hvor vi igjen hadde vært i deep shit lenge, snuste på nedrykk og hvor klubben omsider kom SS i møte etter at vi hadde signert mange nye spillere samt sparket Jønsson fire uker før. Det andre møtet var det lukkede møtet på Brakka 04.01.22 mellom 10 utvalgte SS-medlemmer og folk fra klubb, AS og administrasjon som kom i stand etter Posse m.fl. sitt åpne brev til klubben på vegne av supportene underskrevet av 270+ folk hvor klubben var igjen var i deep shit og få hadde tro på både fremtiden og opprykk, og var svært bekymret for klubbens tilstand. Det tredje møtet var Blaa Aften 08.09.22 som omsider kom i stand etter at vi igjen hadde vært i deep shit lenge, sparket Kjønø to uker tidligere og vi snuste på mislykket opprykk, samt lite tro på fremtiden. Og det fjerde møtet ble altså avholdt i går 15.08.23 og kom i stand etter at vi igjen hadde vært i deep shit lenge, Harlem Jr., 2xHornburg Jr., Loe Jr.-innlegget i Budstikka og vi snuste på nok et nedrykk. Jeg sliter litt med å se fremgang og positivitet (bidrar lite selv her nå ja) rundt klubben i denne perioden og klarer ikke ha troen på at dagens ledelse er de som får klubben og engasjement tilbake på rett kjøl. Det var reine ord for penga @Slum, og du har selvfølgelig helt rett. Den siste i en lang rekke feil vi har gjort, var da forlenget kontrakten med Bohinen. Det er selvfølgelig lett å være etterpåklok og man kan forstå hvorfor det ble gjort i euforien etter opprykket. Men vi vet at han har en heller dårlig trackrecord i Eliteserien. Det hadde vært smart å vente og se. Det ble heller ikke bedre av at vi ansatte Andrea Lomberto som Bohinens assistent, presumtivt etter ønske fra Bohinen selv. For om vi hadde gjort litt research så ville vi visst at det er en uheldig kombinasjon. Nå sitter vi i en situasjon hvor vi bør bytte trener, men sannsyligvis ikke har råd. Hvilket betyr at vi kommer til å rykke ned. For som nevnt i en annen tråd, det er vel få klubber om noen som noensinne har klart å snu en slik trend uten å gjøre grep i trenerteamet. Jeg tror ikke nødvendigvis det er den sportslige kompetansen til Bohinen det er så my feil med, men det handler om ledelse. Hvordan man behandler spillere, hvordan man opptrer som leder (også i sosiale sammenhenger.). Det neste som lugger for meg er spillerlogistikken. Ja jeg vet de synes det er vanskelig og at vi sliter med å konkurrere mot andre klubber. Kamma er brukt som eksempel - på at de overbød oss på Udahl. Når man ser Udahls prestasjoner i år, så tenker jeg vi vant den drakampen. Han er nå ute av 11'er på Hamar. De betaler også 140K i måneden til Sanberg, så de har penger å kaste ut av vinduet. Men det er en digresjon.J eg tror ikke det å hente 9 spillere, fra den hylla vi ligger på er gratis heller. Jeg tenker det er vanskeligere å treffe når man henter så mange på kort tid. Særlig når vi henter flere spillere som har vært uten klubb i en lengre periode. Så er det tilbake til min kjepphest - er vi gode nok til å ta vare på de nest beste? Kunne vi vært bedre på å utvikle disse spillerne? Er ledelsen flinke nok til å stille de rette spørsmålene og sette kravene. Har de sportslig kompetanse til å sette rammene og stille kontrollspørsmål ved de sportslige beslutningene som er oppe til vurdering? For å ta et eksempel, og jeg er klar over at dette kun er et utsnitt av hele bildet, og det kan være andre faktorer her som ikke er kjent som har betydning for valgene som er gjort. Før sesongen så hentet vi inn 2 vingbacker - Walstad og Pachonik - mens vi lot en gå (gratis?) til Kongsvinger. Hellan spiller nå relativt fast på de som er det beste laget i OBOS, mens pachonik og Walstad sliter med å prege et lag som ligger i bunnen av Eliteserien. Det skal legges til at CV'en til Walstad ikke er vesentlig bedre en Hellan sin om man faktorerer inn at han er 6 år eldre. Her er et utvalg av stats (og ja det er mange forskjeller som kan faktorerers inn her, men heng med til poenget under likevel) for å sammenligne prestasjonene. Så er det klart at det er forskjell på å spille i et topplag i OBOS og et Bunnlag i Eliten, men likevel... Hva er så poenget jeg forsøker å lage. Vi sier vi ikke er konkurransedyktige på overgangsmarkedet. Men det er kanskje ikke så merkelig ettersom vi bruker masse penger på å sjanse på spillere, som viser seg å kanskje ikke være vesentlig bedre enn de nest beste talentene vi har. Det må da være bedre å fokusere de få midlene vi har på noen få spillere som vil gi oss et kvalitetsløft, samtidig som vi beholder disse nest beste taletene og utvikler disse til gode klubbspillere. Men det fordrer at vi har en trener som evner å utvike spillere og lag, og så må vi ha en stabil kjernetropp så vi får tid til å utvikle unge. Slik at pendelen ikke svinger helt fra det ytterpunkte vi har nå og tilbake til der hvor vi hadde for mange utviklingsspillere i laget. DEt er komplekst og jeg synes vi vingler - men det er kanskje ikke så rart når vi bytter hovedtrener hver 18. måned.... 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 17. August 2023 Del Skrevet 17. August 2023 At økonomien tvinger oss til å gjøre som vi gjør på overgangsmarkedet ble tidlig opplest og vedtatt som en slags naturlov og siden har ingen vært inne på å tenke annerledes. Men er det egentlig økonomien som tvinger frem strategien vi har valgt, eller er den kortsiktige strategien selvforsterkende med et løpende behov for kortsiktige kriseløsninger som bot på konsekvensene av feilslåtte, kortsiktige kriseløsninger? Som @@ringo skriver så er det ikke nødvendigvis verken billig eller særlig treffsikkert å holde på sånn. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pogdkeslg 609 Del Skrevet 17. August 2023 Del Skrevet 17. August 2023 36 minutter siden skrev StabækMykle: Tror vi må ha litt i mente situasjonen klubben står i. Dersom det et slik at klubben går med 30 mill i underskudd hvert år og dette må dekkes via spillersalg så er det en enorm bragd at vi fortsatt overlever i eliteserien og har gjort det siden vi ble kastet ut av Telenor Arena. Dette gjør at vi alltid må selge de beste vi har og ikke vil kunne utvikle oss. Det er nok dessverre årsaken til at vi må ta kortsiktige valg, legge vekk strategier om å beholde de beste unge og at vi henter relativt laber kvalitet på korte kontrakter. Så dette preger nok klubben og jobben til styret og stell. Hva er bakgrunnen til at vi går med så stort underskudd? Gammel morro eller er det kun lave inntekter på kampdag og sponsorer? Men hvordan kommer vi oss ut av denne spiralen? Vil ny stadion løse alle våre problemer? Eller er det andre grep som kan gjøres for å få oss ut av denne situasjonen? det faktum at klubben har sittet på et negativt budsjett så lenge, med de beste talentene i landet til rådighet, er den dårlige ledelsen av klubben og ingenting annet. et eksempel på god ledelse med få ressurser - B/G, det stikk motsatte av hvordan Stabaek styres 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå