Gå til innhold

Kamptråd: Viking - Stabæk 20. august

rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg

Da er det 2 uker til neste match! Mye kan skje på 2 uker! Ny trener? Laget kan dra på treningsleir? Laget kan ha ferie..? 

Viking borte er tøft, ikke vunnet der på 23 år! Viking i dytten med 8 strake i ligaen, før de møter Bodø/Glimt nå. 

Vi blir en del folk på tribunen! Send meg en dm om du skal på viking away så adder jeg deg i whatsappgruppen. Forza stb 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

22 minutter siden skrev @ringo:

Vi slår jo aldri Viking i Stavanger - hvorfor skal vi gjøre det nå som vi er inne i den værste formen i manns minne...

...og i tillegg er Viking i veldig god form...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viking på vei mot sin 9. strake seier i Eliteserien nå. Blir steintøft neste søndag i Stavanger med fullsatt SR-Bank Arena og viking på jakt etter sin 10. strake seier..! Men fyfaen så sykt gøy det hadde vært å stoppe rekken deres + stoppe 23 års forbannelse i Stavanger for Stabæk..! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev FranckTheBank:

Jelacic,Vinge og Vetti med? Kabran? Haugen.?

Haugen trente alternativt så det ut som i dag. Full kred til Support som hadde 20 pluss på tribunen på Tobbebanen. Var god stemning på banen den tiden jeg så de.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev rykkinn:

Forventer ikke poeng i dag, men innsats fra gutta! Prøv å stå i mot og spill klokt i dag..! Poeng er bonus! 

Tror egentlig alltid vi får innsats, men når spillet ikke sitter så ser det bare ikke slik ut!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Viking - Stabæk 20. august
  • Opprett ny...