Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

14 timer siden skrev Torres:

Er vel enkelte klimaktivister som går på butikker og heller ut melk. Skal vi bare ta en runde i nærmiljøet?

Hehe. Eller bare ta med en bunke stickers og klistre over i butikk ? *hint hint stickersfolket!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

37 minutter siden skrev odd:

https://www.facebook.com/stabakfotball/posts/pfbid028tjQVsYDayu36tb79dnsECSvSNiwXZcqsqYGpGBPApD6wH4yNXJUDFAhLqb1ssvjl

Herlig klubbesøk hos IL Jardar i går😁
Fantastisk å se 200 barn og unge fra nærmiljøet sammen med våre A-lagsspillere.
Tusen takk for oss💙

Skulle ønske de ikke gikk rundt blant koronasmittebomber akkurat nå i innspurten. Det hadde vært innmari kjipt med smitte i troppen. 

Men sånn ellers er dette helt topp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

På 22.10.2023 den 9.41 skrev nichb:

Joda, jeg har ikke gjort så mye men så at Fisk hadde en egen øl, og ble sugen på en Blaa en, så jeg tok kontakt md Wettre bryggeri. Det er to muligheter til å få igang en BlaaPøbel eller no. Alternativ 1 er at man finner min to Meny butikker som vil ta den inn, og så går alt av seg selv. Men da klistrer de bare over en ny etikett over et eksisterende produkt. Alternativ 2 om man ha en egen resept så må man opp i større volum. Kom i prat med Jeppe i klubben og han skal se på muligheten for at klubben kan ta den eller de eventuelt inn i ølteltet. En batch er på ca 2500 bokser (1200liter).For da er volumet stort nok for et genuint produkt og null risiko økonomisk (liten en for klubben ). 

En BlaaPøbel eller En blaaPub-øl?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11 timer siden skrev Petter Westlye:

Finnes det en oversikt over spillere med minutter/starter for A laget (nåværende og tidligere), som er "født og oppvokst" i blaatt? Som Hammy

Klikk på linken og du får forskjellige statistikker på Hammy som du nevnte. Bare å endre spillernavn øverst i menyen.
https://www.transfermarkt.com/herman-geelmuyden/leistungsdaten/spieler/539670

Denne linken viser han profil: https://www.transfermarkt.com/herman-geelmuyden/profil/spieler/539670

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvilke spillere klarer vi å komme på som bare har spilt i Stabæk frem til de debuterte for a-laget?

Jeg klarer ikke å komme på andre enn Hauger-brødrene. Lars Joakim Grimstad spilte jo for oss fra vi startet klatringen og helt inn i Eliteserien. Var han stabækgutt hele oppveksten også?

Sikkert noen av de mindre profilerte unggutta som fikk noen få kamper også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 minutter siden skrev odd:

Men hvilke spillere klarer vi å komme på som bare har spilt i Stabæk frem til de debuterte for a-laget?

Jeg klarer ikke å komme på andre enn Hauger-brødrene. Lars Joakim Grimstad spilte jo for oss fra vi startet klatringen og helt inn i Eliteserien. Var han stabækgutt hele oppveksten også?

Børkeeiet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev odd:

Granli? Var hverfall med hele klatringen men hva han drev med i de yngre dagene...? Granli junior?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev odd:

Magnus Lundal og Piggy har vel bare spilt i Stabæk etter det jeg husker. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

15 minutter siden skrev hoffisking:

Granli? Var hverfall med hele klatringen men hva han drev med i de yngre dagene...? Granli junior?

Lier IL og Bærum før han kom til oss. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev odd:

Piggy er fra Lommedalen, og i følge Wikipedia startet han i Helset. 

Stemmer fulgte i fotsporene til Skjønsberg. 

Olderheim er vel såpass ung at han kan vel tenkes å kun spille i Stabæk. 

Ellers har vi noe statistikk på Stabækspillere og hvilke lag i nærmiljøet de kommer fra?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev hoffisking:

Det var Daniel ja. Hva med Espen som var det egentlige spørsmålet? 

Husker han fra tiden i Hosletoppen. Dette var forløpern til ØHIL, som igjen spant ut av Bæring, Øvrevoll og nevnte Hosletoppen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev hoffisking:

Det var Daniel ja. Hva med Espen som var det egentlige spørsmålet? 

Espen spilte jeg fotball og bandy med fra 10-12 års alder etter det jeg husker. I Stabæk selvfølgelig. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 minutter siden skrev odd:

Vetlesen fra Haslum, Jeppe fra Fossum. Brynhildsen fra Høvik. Bohinen fra Bærum. 

Spesielt hvis man tar med den aller første klubben (Finstad feks fra Jutul via Bærum) så blir det jo en challenge å finne hvilke bærumsklubber som IKKE har fostret en spiller som har spilte i Eliteserien for Stabæk!

Så forslag til utsmykking på stadion: En vegg der klubblogoene til spillerens tidligere bærumsklubber kommer opp hver gang en ny spiller debutterer i Eliteserien for Stabæk. (Og ny logo på veggen for hver ny spiller!) Invitere aktuelle klubber til offisiell avduking, trening med Stabæk-profiler og boller og brus etter hver debut.

Hadde nesten vært mulig å kjøre samme variant med noen av Asker klubbene. Veum + Mauritz-Hansen fra Holmen, Spiten fra Asker, Mehnert fra Hvalstad, Granli fra Lier

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk i nærmiljøet
  • Opprett ny...