Gå til innhold

Stabæks beste spiller  

72 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

Kampene kommer fort i høstferien. Ny match kl. 17 søndag 8.10 på Nadderud mot togstasjonen.

Vi bygger på seieren mot Hamkam 5-2 og med Lsk spillere ut store muligheter.

Her må vi mobilisere og være sterke. 

Ååå vi hater Lillestrøm. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 timer siden skrev nichb:

Og lsk møter engen i neste.(2uker). Edh og Garnås hviles nok pga kort også..

Hviles og hviles. De har vel karantene pga gule kort? Samme med Rogers

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uavhengig av årsak, det er et gunstig tidspunkt å møte LSK på. Vi får håpe på at vi kan bygge på resultatet i går.

Men LSK er ikke Kamma. Vi må huske på at vi var mye bedre enn Kamma på Hamar også på tross av resultatet.

Kamma, Godset, Haugesund og SF alle disse har vi spilt ut. Men marginene har ikke alltid vært på vår side. Vi håper på stang inn istede for stang ut og så ordner det her seg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev Hanse:

Hviles og hviles. De har vel karantene pga gule kort? Samme med Rogers

Ahh, stemmer jeg surra, Ibrahimaj og Hoff må stå over mot enga om gult kort mot oss og derfor mulig  hviles…Lehne er vel også ute…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da står LSK igjen med følgende, og det er jo unektelig jækla tynt framover. Når heller ikke dødballvåpenet Garnås er med.

Henrik Skogvold på topp var bra i obos men har falt helt igjennom i Eliteserien så langt.

Men Stabæk-forsvaret må ikke tenkte at det blir lett heller 😛

image.png.8fc6f3a679e8daf6ca44214706fce903.png

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så imorgen må vi jo håpe på følgene resultater vis vi vinner eller uavgjort:

Haugesund-Godset (Godset seier)

Sandefjord-Hamkam (uavgjort, siden da drar vi Hamkam inn i kampen om kvalikk og forhåpentligvis høyere tabellposisjon)

Tromsø-Ålesund (Tromsø seier)

Vålerenga-Brann (Brann seier, selv om jeg hater Brann med mitt hjerte)

Men med tap imorgen så må vi jo håpe på det samme, men at Hamkam vinner sånn at Sandefjord ikke tar et ekstra poeng på oss

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Never change a winning team? Jeg har mer trua på Haugen enn Edwards. Men kan hende Edwards fikk den dosen han trengte med selvtillit for å prestere mot Lillestrøm også. Så støttes at han får ny sjanse, også er jeg glad vi har litt gutter på benken som er klare for å gripe sjansen hvis noen utpå der ikke har dagen! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye kampnerver nå?

Det er jo en tradisjon for ikke å helt ha troen. Det er her. På bettingmarkedet har folk fått øynene opp for Stabæk. Da jeg la inn odds i tabellsimulatoren etter forrige kamp, ga det 3,25 ganger pengene tilbake om du spilte på Stabæk. Nå er 2,45 det beste du kan finne. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd Stabæk - Lillestrøm søndag 8.10 kl. 17 på Nadderud
  • Opprett ny...