Gå til innhold

Stabæks beste spiller  

72 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

Deilig med seier! Men hva faen er der Svein driver med! 2 mål avblåst for 0 grunn! Han er like korrupt som vanlig, hadde sikkert satset penger på Stabæk tap med sånn type dømming!

Hater hater hater Svein Oddvar Moen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi ballen er innom hånden til Kabran. Hånden er klink inntil kropp, ser det ut som. Kan de ikke bare vokse opp og forstå at VAR er ødeleggende og dommerne håpløse. Flytt VAR pengene til dommertrening.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begge annuleringene i dag var 100% korrekt, så la oss nå heller kritisere Moen på saklig grunnlag. Som feks at han ikke har fått med seg at kampen skal stoppes når ballen treffer dommer..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev PKhelten:

Fordi ballen er innom hånden til Kabran. Hånden er klink inntil kropp, ser det ut som. 

Reglen for hands er at når ballen er via hånden til målscorer er det hands uansett hvor lite vilje det er osv. 100% klar regel, faktisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 minutter siden skrev odd:

Begge annuleringene i dag var 100% korrekt, så la oss nå heller kritisere Moen på saklig grunnlag. Som feks at han ikke har fått med seg at kampen skal stoppes når ballen treffer dommer..

Takk for oppklaring ref mål via hånd fra medspiller. Hva var første annullering?

Endret av PKhelten
Trykkleif
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev PKhelten:

Takk for oppklaring ref mål via hånd fra motspiller. Hva var første annullering?

Fra TV-bildene synes jeg det ser ut som Bakenga treffer ballen med hånden når han er nede i knestående i touchet før han skyter?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev PKhelten:

Takk for oppklaring ref mål via hånd fra motspiller. 

Synes forøvrig Kabran var såpass bra i dag at han ikke bør regnes som motspiller 🙂

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev odd:

Fra TV-bildene synes jeg det ser ut som Bakenga treffer ballen med hånden når han er nede i knestående i touchet før han skyter?

Aldri nær hånda. Sett i reprise nå. Ikke i nærheten engang.. hadde ikke moen blåst tidlig hadde var vist at det var feil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til pause tenkte jeg at dette må ha vært en av de mer intense 0-0 kampene uten store sjanser. Så tar det seg bare opp i spenning!

I kamp etter kamp etter kamp i år har jeg sittet til pause og tenkt over hvilke bytter jeg håper kommer i løpet av pausen. I dag må det ha vært første gang jeg tenkte at det bare er å kjøre på med samme laget. Det ser ut som vi har begynt å finne en startoppstilling som passer oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev testapen:

Aldri nær hånda. Sett i reprise nå. Ikke i nærheten engang.. hadde ikke moen blåst tidlig hadde var vist at det var feil.

Ottesen kolliderer med en LSK spiller. Frispark sier Moen. Kommentator mener Moen dømte frispark for Stabæk. Klarte ikke rette seg opp. Den der bør VAR gripe inn på. Men de har vel ikke lov fordi Moen har blåst. For en møkkadommer. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 minutter siden skrev asmats:

Det er latterlig å høre Eirik Bakke bli intervjuet.....
De dominerer kampen og skylder på tidlig bytte

Tenkte det samme. " De hadde vel bare den corneren, resten dominerte vi"? Han må ha lukket øynene i store deler.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

13 minutter siden skrev testapen:

For de som har TV2 Play kan man se på reprisen som vises etter 83:52. Jeg synes det ser ut som ballen får et slag. Vanskelig å se fra andre vinkler. 

(Hvordan får man tatt screenshots fra TV2 Play på en PC, uten at det bare blir svart?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd Stabæk - Lillestrøm søndag 8.10 kl. 17 på Nadderud
  • Opprett ny...