Ace 11 122 Del Skrevet 22. Oktober 2023 Del Skrevet 22. Oktober 2023 1 minutt siden skrev odd: Banens beste må ha vært dommeren. Ikke ofte man tenker det, men i dag var han bra! Definitivt. Tydelig tegn på at Rosenborgs status falmer og at de ikke får all gratisdømmingen som de har pleid. Dommer med integritet i dag. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 580 Del Skrevet 22. Oktober 2023 Del Skrevet 22. Oktober 2023 5 minutter siden skrev Luringen: Ingen i midtbanen kan være blant banens beste så lett den ble spilt igjennom idag. Walstad banens beste Synes generelt det var en svak kamp av de fleste blaa i dag, dessverre. Edwards den mest konstruktive på midten og var nok involvert i så og si alle de gode angrepene vi hadde. Enten ved bryte, vende for å åpne rom sentralt, vri spillet eller ved å ta fine løp i mellomrommet. Kan sammenligne stilen hans med en offensiv keeper, det ser veldig stygt ut når han misser, men de aller fleste ganger har han gode aksjoner som skaper en fordel ved at han tør å ta risiko fremfor en feigere/tryggere løsning. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 360 Del Skrevet 22. Oktober 2023 Del Skrevet 22. Oktober 2023 1 minutt siden skrev M-A-N: Synes generelt det var en svak kamp av de fleste blaa i dag, dessverre. Edwards den mest konstruktive på midten og var nok involvert i så og si alle de gode angrepene vi hadde. Enten ved bryte, vende for å åpne rom sentralt, vri spillet eller ved å ta fine løp i mellomrommet. Kan sammenligne stilen hans med en offensiv keeper, det ser veldig stygt ut når han misser, men de aller fleste ganger har han gode aksjoner som skaper en fordel ved at han tør å ta risiko fremfor en feigere/tryggere løsning. Edwards har talent, men er fotballdum. Han driter i risiko. Istedet for å slå blindt et innlegg inn i boks, tar han en ekstra finte og vi får livsfarlig kontringer imot. Her var Lumanza ti ganger bedre. En spiller man var trygg på aldri gjorde slike blemmer. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 22. Oktober 2023 Del Skrevet 22. Oktober 2023 Tredje gang U mot RBK Iår og Bakenga har scora hver gang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 360 Del Skrevet 22. Oktober 2023 Del Skrevet 22. Oktober 2023 Rosenborg ikke med seier siden august. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 360 Del Skrevet 22. Oktober 2023 Del Skrevet 22. Oktober 2023 1 minutt siden skrev arni: Tredje gang U mot RBK Iår og Bakenga har scora hver gang! Teller du med pre season nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 22. Oktober 2023 Del Skrevet 22. Oktober 2023 22 minutter siden skrev FranckTheBank: Teller du med pre season nå? Ble 1-1 der også ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 360 Del Skrevet 22. Oktober 2023 Del Skrevet 22. Oktober 2023 Vi gruste RBK i avslutninger på mål og XG idag. Vi hadde fortjent seier. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 460 Del Skrevet 22. Oktober 2023 Del Skrevet 22. Oktober 2023 1 time siden skrev FranckTheBank: Vi gruste RBK i avslutninger på mål og XG idag. Vi hadde fortjent seier. Grei 1 omg, svak 2 omg og heldige som ikke tapte tross straffe bom. Skuffende resultat, RBK med Røste og Ceide i midt forsvaret i en omgang. Redusert Rosenborg ute av form og gleder seg til sesongen er over burde vi ha klart å utnytte bedre. Så mange Stabæk fans på tribunen i dag også, 3 poeng burde ha blitt hentet i dag. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 22. Oktober 2023 Del Skrevet 22. Oktober 2023 6 timer siden skrev PKhelten: Bommet så det sang i Sandefjord Akkurat derfor skulle han tatt den i dag. Sjansen for at han bommer to ganger på rad er veldig stor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 122 Del Skrevet 23. Oktober 2023 Del Skrevet 23. Oktober 2023 7 timer siden skrev stbS: heldige som ikke tapte Så selv om vi har flest avslutninger både på og utenfor mål og ganske klart høyest xG er vi heldige som ikke taper? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bandy90 691 Del Skrevet 23. Oktober 2023 Del Skrevet 23. Oktober 2023 30 minutter siden skrev Ace: Så selv om vi har flest avslutninger både på og utenfor mål og ganske klart høyest xG er vi heldige som ikke taper? Ut i fra høydepunkter etter matchen vil jeg si ja til at vi er heldige. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 23. Oktober 2023 Del Skrevet 23. Oktober 2023 Hadde Rasmus (fått) slipt skøytene skikkelig til denne kampen hadde vi vunnet kampen lett. For noen utrolige overgangsmuligheter vi gikk glipp av pga manglende fotfeste. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 23. Oktober 2023 Del Skrevet 23. Oktober 2023 1 time siden skrev bandy90: Ut i fra høydepunkter etter matchen vil jeg si ja til at vi er heldige. Med tanke på at Stabæk normalt ikke vises i det hele tatt er jeg ikke overrasket over utvalget i høydepunktene 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 23. Oktober 2023 Del Skrevet 23. Oktober 2023 4 timer siden skrev Ace: Så selv om vi har flest avslutninger både på og utenfor mål og ganske klart høyest xG er vi heldige som ikke taper? Mulig tallene viser det - men ut fra øyetesten så var opplevelsen en annen. Men vi hadde en omgang hver og momentumet i 2 omgang lå lenge hos RBK til vi fikk tak på det igjen mot slutten. De hadde en i mål og en i tverra der - vi var ikke like nærme. Bortsett fra straffen som Næss aldri skulle ha tatt - skjønne ikke hva tanken var der. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 23. Oktober 2023 Del Skrevet 23. Oktober 2023 1 time siden skrev @ringo: Mulig tallene viser det - men ut fra øyetesten så var opplevelsen en annen. Men vi hadde en omgang hver og momentumet i 2 omgang lå lenge hos RBK til vi fikk tak på det igjen mot slutten. De hadde en i mål og en i tverra der - vi var ikke like nærme. Bortsett fra straffen som Næss aldri skulle ha tatt - skjønne ikke hva tanken var der. Hva med Kabran som er omtrent forbi keeper rett etter Rbks mål (og han får også en mulighet til fra spiss vinkel med en forsvarsspiller på strek), får ikke særlig større sjanser enn det. I tillegg hadde han og Kay/Mush en voldsom dobbeltsjanse rett etter Mush sitt mål. I tillegg har vi altså straffen. 3 gigasjanser etter mitt skjønn. Rbk har også to veldig store, men offside er nå engang offside og regnes ikke med. Typisk at man husker 2. omgang best:-) 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 23. Oktober 2023 Del Skrevet 23. Oktober 2023 sånn appropos straffen Sitat - Hva tenkte du før straffesparket? - Jeg tenkte egentlig at Bakenga skal ta den. Det er han jeg var forberedt på. Men så ser jeg at (Nicolai) Næss går fram. Da får jeg en deilig følelse og vet at han kommer til å skyte ned dit. Jeg prøver å stå lenge, og heldigvis får jeg en hånd på ballen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 122 Del Skrevet 23. Oktober 2023 Del Skrevet 23. Oktober 2023 2 timer siden skrev Øyvind: Typisk at man husker 2. omgang best:-) Dette. At RBK var klart best etter pause er vel alle enige om. Men totalt var U helt fair. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå