Gå til innhold

Michael Bradley


VestMar97
 Del

Anbefalte innlegg


Han har jo flyttet hele familien hit, kidsa går på skole og han har kanskje invistert i bolig også - så det er ikke så lett å bare bryte opp brått.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det viser at konsekvensene av (feil?)ansettelser ikke bare rammer arbeidsgiver, men også arbeidstaker. Jeg er såpåss gammeldags at jeg mener man har et ansvar når man flytter en hel familie til Norge. Bruk og kast er alltid galt. I tillegg fylles kjølvannet vårt opp av tidligere venner.

Så kan man innvende at Michael gjerne kan fortsette som assistent fremover, men ærlig talt - det prosjektet er vel over nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis Michael har et ansettelsesforhold til klubben og ikke bare er ulønnet frivillig må vi selvfølgelig håndtere det på en ryddig måte. Det vil være underlig hvis vi ikke finner bruk for hans kompetanse når vi ser at AL har klippekort videre som et eksempel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev knutta:

Litt keitete å ikke lage like kontrakter også kanskje🤷‍♂️

Hovedtrener og assistenttrener har forskjellig stillingsvern. i tillegg virker det jo som at man ønsker å ha med Michael videre

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, er det noen grunn fra vår side til å ikke ha ham med videre? Han har jo dessuten visst at han ikke hele trenerkarrieren skulle jobbe med faren. Faren har heller ikke blitt "dårlig behandlet" av Stabæk på en måte som skulle skape nag og bitterhet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 30.9.2024 den 12.03 skrev @ringo:

Han har jo flyttet hele familien hit, kidsa går på skole og han har kanskje invistert i bolig også - så det er ikke så lett å bare bryte opp brått.

Var man da for intetanende og naiv eller arrogant og innbilsk? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11 minutter siden skrev mdawg:

Var man da for intetanende og naiv eller arrogant og innbilsk? 

Det var dette du klarte å komme på av motiver? Godt jobba!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


34 minutter siden skrev mbh:

Det var dette du klarte å komme på av motiver? Godt jobba!

Det viser at konsekvensene av (feil?)ansettelser ikke bare rammer arbeidsgiver, men også arbeidstaker. Jeg er såpåss gammeldags at jeg mener man har et ansvar når man flytter en hel familie til Norge. Bruk og kast er alltid galt. I tillegg fylles kjølvannet vårt opp av tidligere venner.

Så kan man innvende at Michael gjerne kan fortsette som assistent fremover, men ærlig talt - det prosjektet er vel over nå.
 

Semantikk? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

3 minutter siden skrev rykkinn:

Tilstede på tribunen på Nadderud i dag, sammen med familien (Bob også tilstede).

De var å så Stabæk Gutter 2012 spille mot Enga. (1-0 seier til Stabæk, lagets første 11er kamp noensinne!)

💙

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Michael Bradley
×
×
  • Opprett ny...