Celebi2 894 Del Skrevet 5. Januar 2005 Del Skrevet 5. Januar 2005 Hvor spilles HamKam - Stabæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 5. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 5. Januar 2005 (endret) Hepp, På kunstgresset på Børstad i Hamar. Jeg har mailet Ham-Kam og bedt om en veibeskrivelse, jeg legger det ut så snart jeg hører noe! @ringo Endret 5. Januar 2005 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 5. Januar 2005 Del Skrevet 5. Januar 2005 Fettern min bor på Hamar, og vi var på Børstad og sparket ball i jula, så jeg har en viss peil på veien dit.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 5. Januar 2005 Del Skrevet 5. Januar 2005 Fettern min bor på Hamar, og vi var på Børstad og sparket ball i jula, så jeg har en viss peil på veien dit.. 22043[/snapback] Og? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 5. Januar 2005 Del Skrevet 5. Januar 2005 Fettern min bor på Hamar, og vi var på Børstad og sparket ball i jula, så jeg har en viss peil på veien dit.. 22043[/snapback] Og? 22044[/snapback] Hvis noen lurte liksom.. Når man tenker nærmere over det, er det jo selvfølgelig totalt unyttig informasjon.. Fin bane forresten.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 6. Januar 2005 Del Skrevet 6. Januar 2005 Fettern min bor på Hamar, og vi var på Børstad og sparket ball i jula, så jeg har en viss peil på veien dit.. 22043[/snapback] Og? 22044[/snapback] Ja da finner ihvertfall joffen frem. Vi andre får vente til @ringo får veibeskrivelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 6. Januar 2005 Del Skrevet 6. Januar 2005 Her er en beskrivelse. Ulempen med denne veibeskrivelsen, er at den kun gjelder fra Onkel Blaa. Sett deg i bilen kjør Nord/Vest på Gamle Ringeriksvei. Etter 72 m, sving til venstre inn på Bærumsveien Etter 539 m, sving til høyre inn på Høvikveien Etter 62 m, sving til høyre inn på Bærumsveien Etter 4.0 km, sving til høyre inn på Vækerøveien Etter 442 m, sving til venstre inn på Ullernchausseen Etter 2.5 km, fortsett inn på Viggo Hansteens vei Etter 2.5 km, fortsett inn på Torgny Segerstedts vei Etter 827 m, fortsett inn på Kaj Munks vei Etter 493 m, fortsett inn på Rv 150 Etter 1.4 km, fortsett inn på Rolf Wickstrøms vei Etter 1.4 km, fortsett inn på Storoveien Etter 1.2 km, fortsett inn på Dag Hammarskjølds vei Etter 1.2 km, fortsett inn på Hjalmar Brantings vei Etter 499 m, fortsett inn på Ulvensplitten Etter 142 m, sving til høyre inn på E 6 Etter 120.8 km, sving til høyre inn på Rv 222 Etter 544 m, sving til venstre inn på Klukevegen Etter 849 m, fortsett inn på Stopp: veg 1. Kjør 176 m frem til Børstad gård Spør bonden om veien til Børstad stadion. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 6. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 6. Januar 2005 (endret) Her gjelder det å lære av feilene som han kandidaten som Bakemester Harepus fikk tilsendt fra aetat gjorde; holde styr på meter og kilometer. Endret 6. Januar 2005 av kjakan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 6. Januar 2005 Del Skrevet 6. Januar 2005 Hepp, Har ikke hørt noe fra Ham-Kam, og nå tar jeg straks helgen og stikker til fjells! Joffen får lage en beskrivelse på bakgrunn av hukommelsen! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 7. Januar 2005 Del Skrevet 7. Januar 2005 Følg @ringo's beskrivelse t.o.m. rv 222 Kjør langs rv 222, mens du hele tiden ser til venstre, ikke kjør inn på klukeveien Børstad skole og kunstgress vil åpenbare seg. Ta inn på første veg til venstre etter du har oppdaget banen. Parker på skolen. Dette er iflg, et kart fra Michelin, så jeg tror det er ganske riktig. Lykke til... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 19. Januar 2005 Del Skrevet 19. Januar 2005 Følg @ringo's beskrivelse t.o.m. rv 222 Kjør langs rv 222, mens du hele tiden ser til venstre, ikke kjør inn på klukeveien Børstad skole og kunstgress vil åpenbare seg. Ta inn på første veg til venstre etter du har oppdaget banen. Parker på skolen. Dette er iflg, et kart fra Michelin, så jeg tror det er ganske riktig. Lykke til... 22191[/snapback] Banen ligger ved siden av Børstad Ungdomsskole. Søk opp den på gulesider, skulle være lett å komme til hvis en kjører bil, ringte HamKam for å spørre. Han måtte sjekke selv. Blir en fin 10-15 min gåtur fra stasjonen før kamp. Hamar er et fint sted på sitt eget innavla måte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 19. Januar 2005 Del Skrevet 19. Januar 2005 Og der sendte du Jon Knudsen ned en plass. HVORFOR??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 19. Januar 2005 Del Skrevet 19. Januar 2005 Og der sendte du Jon Knudsen ned en plass. HVORFOR??? 22797[/snapback] Nå har jo Jon vært oppe lenge nok, praktisk info må da være bedre enn meningsløs (dog nesegrus) hyllest av Knudsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 19. Januar 2005 Del Skrevet 19. Januar 2005 Hepp, Er det mange som har tenkt seg oppover???? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 19. Januar 2005 Del Skrevet 19. Januar 2005 I og med at jeg bor i denne stusselige byen Hamar - kan jeg kanskje prøve å beskrive veien litt bedre enn disse kartene. Dere kjører som sagt RV 222 inn mot Hamar fra E6, men det går ikke å kjøre rett inn til banen når dere ser den. Rett etter dere ser banen er det en Hydro Texaco stasjon på venstre hånd - her tar dere til venstre i lyskrysset. Følg så denne veien ca 150 m og ta til venstre (tror det er første vei til venstre) rett før denne veien møter en annen vei. Da er det bare å følge denne veien innover, så vil dere se banen og skolen på venstre side. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 19. Januar 2005 Del Skrevet 19. Januar 2005 Hepp, Er det mange som har tenkt seg oppover???? @ringo 22820[/snapback] Det spurte HamKam om også, sa vi hadde to busser fulle alt (tuller) Jeg kommer ihvertfall, med kjæreste, da får en kombi, både kamp og en kjæreste som halveis føler seg prioritert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 19. Januar 2005 Del Skrevet 19. Januar 2005 Gi beskjed om noen har plass til en ekstra i bilen sin. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 19. Januar 2005 Del Skrevet 19. Januar 2005 Gi beskjed om noen har plass til en ekstra i bilen sin. 22829[/snapback] Så du har en tyggis som skal til Hamar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Januar 2005 Del Skrevet 19. Januar 2005 Så jævlig bra, men samtidig så ufattelig dårlig spøk atleten, ler meg skakk... Kopierer den inn på onsdagshumor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 19. Januar 2005 Del Skrevet 19. Januar 2005 Så du har en tyggis som skal til Hamar? 22836[/snapback] Genial!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 19. Januar 2005 Del Skrevet 19. Januar 2005 22191[/snapback] Søk opp den på gulesider 22796[/snapback] Hvordan kan du vite at alle her har tilgang til internet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 20. Januar 2005 Del Skrevet 20. Januar 2005 Hepp, Litt om lørdagens motstander. Klippet fra Briskebybanden.no Vi er langt framme. Jeg er godt fornøyd med vintertreninga!” Det sier Ståle Solbakken til briskebybanden.com et par dager før sesongens første treningsmatch. Stabæk er Kammas motstander på Børstads kunstgress lørdag kl. 12.00. Banditter og andre som... ønsker å teste sannhetsgehalten i Salvatores vurderinger bør sette av et par formiddagstimer lørdag. Med stillongs. Ståles peker på flere årsaker til den positive statusrapporten: Spillernes innstilling og den nye kunstgressbana som gjør at laget slipper å farte rundt på hele Østlandet på jakt etter OK treningsforhold. Generelt mener Ståle at hele klubben har løfta seg mye det siste året. Alle mann på banen! Ståle lover at publikum skal få se alle spillerne i aksjon lørdag. Jeg kommer til å bruke alle 20. Kjøre to tierlag som spiller hver sin omgang. To mann skal i utgangspunktet få spille hele matchen: Hai Lam og Rune Buer Johansen” kan Ståle avsløre. Folk som tar Børstad-turen i håp om å få se amerikaneren Ramiro Corrales, Ham-Kams siste tilvekst på ei fra før mer enn tett befolket midtbane, vil bli skuffet. Ramiro lander på Gardermoen torsdag ettermiddag. Han har ikke trent skikkelig på to måneder og har jet-lag etter turen over Atlanter’n fra Mexico. Jeg vil bli overrasket om han klarer å våkne opp skikkelig til matchen” smiler Solbakken. Jeg tenker lite resultat i slike tidlige treningskamper. Det viktigste er å la alle få erfaringer med systemet vårt. I vinter har vi jobbet med overganger. I fjorårssesongen vant vi ofte ballen tidlig, men vi var dårlige til å utnytte kontringene. Førsteforsvarsjobbinga og å presse høyere er andre ting vi har forsøkt å bli bedre på” forteller en fornøyd Kamma-trener til briskeybanden.com @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 20. Januar 2005 Del Skrevet 20. Januar 2005 Hepp, Litt om lørdagens motstander. Klippet fra Briskebybanden.no Vi er langt framme. Jeg er godt fornøyd med vintertreninga!” Det sier Ståle Solbakken til briskebybanden.com et par dager før sesongens første treningsmatch. Stabæk er Kammas motstander på Børstads kunstgress lørdag kl. 12.00. Banditter og andre som... ønsker å teste sannhetsgehalten i Salvatores vurderinger bør sette av et par formiddagstimer lørdag. Med stillongs. Ståles peker på flere årsaker til den positive statusrapporten: Spillernes innstilling og den nye kunstgressbana som gjør at laget slipper å farte rundt på hele Østlandet på jakt etter OK treningsforhold. Generelt mener Ståle at hele klubben har løfta seg mye det siste året. Alle mann på banen! Ståle lover at publikum skal få se alle spillerne i aksjon lørdag. Jeg kommer til å bruke alle 20. Kjøre to tierlag som spiller hver sin omgang. To mann skal i utgangspunktet få spille hele matchen: Hai Lam og Rune Buer Johansen” kan Ståle avsløre. Folk som tar Børstad-turen i håp om å få se amerikaneren Ramiro Corrales, Ham-Kams siste tilvekst på ei fra før mer enn tett befolket midtbane, vil bli skuffet. Ramiro lander på Gardermoen torsdag ettermiddag. Han har ikke trent skikkelig på to måneder og har jet-lag etter turen over Atlanter’n fra Mexico. Jeg vil bli overrasket om han klarer å våkne opp skikkelig til matchen” smiler Solbakken. Jeg tenker lite resultat i slike tidlige treningskamper. Det viktigste er å la alle få erfaringer med systemet vårt. I vinter har vi jobbet med overganger. I fjorårssesongen vant vi ofte ballen tidlig, men vi var dårlige til å utnytte kontringene. Førsteforsvarsjobbinga og å presse høyere er andre ting vi har forsøkt å bli bedre på” forteller en fornøyd Kamma-trener til briskeybanden.com @ringo 22909[/snapback] Du verden; - så mange ord for å si så lite Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 20. Januar 2005 Del Skrevet 20. Januar 2005 Hepp, Det er litt av kunsten det Rich @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 20. Januar 2005 Del Skrevet 20. Januar 2005 Dette høres vel egentlig ut som noe vi har hørt før..... Kan noen huske når? Jeg tenker lite resultat i slike tidlige treningskamper. Det viktigste er å la alle få erfaringer med systemet vårt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 21. Januar 2005 Del Skrevet 21. Januar 2005 Er det noen som vet at de har ledig plass i bilen til Hamar i morgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Januar 2005 Del Skrevet 22. Januar 2005 2 mål etter 51 minutter, er vel omtrent mer enn vi scoret i hele fjor... Hvis noen har noen bilder fra kampen med de nye draktene så legg de ut... plz Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 22. Januar 2005 Del Skrevet 22. Januar 2005 Det var noen der fra Budstikka så det kommer nok noe i papir utgaven på mandag, kanskje et bilde hvis vi er heldige. Draktene så velig rene og pene ut, shortsene var veldig blå ikke sånn mørke som de gamle addidas shortsene. Desverre så var det en liten hvit stripe (søm) fra hofta bak og ned i en liten bue inn slik at gutta så veldig sirumpa ut på en måte (ja hvis ikke det var juleferien da). Oppvarmingsdressene var grå, og så veldig myke og gode ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 22. Januar 2005 Del Skrevet 22. Januar 2005 Oppvarmingsdressene var grå, og så veldig myke og gode ut. 22992[/snapback] Glimrende. Jeg er på jakt etter et nytt fyllesykeantrekk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 22. Januar 2005 Del Skrevet 22. Januar 2005 Bra det var du Tonje som så på rumpe-stumpen til guttene og ikke en av våre mannlige medlemmer. Fyllesyke Atleten; hva er det. Noe jeg har gått glipp av i ungdomsårene eller noe som er in når man er i 30 årene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå