tobb 1 690 Del Skrevet 4. Oktober Del Skrevet 4. Oktober 17 minutter siden skrev joffen: Jeg skriver det på kontoen til første start etter langt fravær, og sikkert et enormt ønske om mål. Jeg har også tidligere i år savnet at vi faktisk tør å avslutte. Blir nok bedre når man er litt mindre rusten. Han kom til enormt mange store sjanser (positivt) så handler det bare om å få til avslutningene, og det tror jeg kommer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 4. Oktober Del Skrevet 4. Oktober Denne diskusjonen minner meg om den gamle uttalelsen fra en som vet hva han prater om: https://www.vg.no/sport/i/k7n9a/nannskog-kritiserer-norske-spisser Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 4. Oktober Del Skrevet 4. Oktober Spiten spilte Diabate alene gjennom , hvor Diabate bommet. Hadde han scoret der og vi hadde "punktert" til 2-0 et godt stykke ut i 2.omg, hadde nok konklusjonen om Spiten sin kamp vært en annen:) Det er vel det som er så sjarmerende med fotball. Men avslutningene hans var horrible. På den andre siden kommer han til langt flere sjanser enn Vinge, som skuffende nok kun står med 3 OBOS mål i år 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Oktober Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Oktober Ny kontrakt 💙 https://www.stabak.no/nyheter/olderheim-og-spiten-nysaeter-forlenger-kontraktene 31 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sacrebleu 416 Del Skrevet 18. Oktober Del Skrevet 18. Oktober Gutta elsker Stabæk 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 18. Oktober Del Skrevet 18. Oktober Meget bra jobbet av Finstad og klubben! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 19. Oktober Del Skrevet 19. Oktober Her er brakka på jobb! The Guardian-artikkelen og forlengelse omtrent dagen derpå. Første man tenker er jo: "Hvem faen har bydd hvor mye for hvem, og klarer de i det minste å skremme vekk Glimt?" 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 493 Del Skrevet 21. Oktober Del Skrevet 21. Oktober For en stjerne as. Bare å nyte så lenge han er her! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Oktober Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Oktober Ikke så lenge til kassa skal deles ut på Nadderud. Jeg stemmer for alkoholfritt innhold i år.. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå