@ringo 23 019 Del Skrevet 19. Mars Del Skrevet 19. Mars Er vel et stykke unna å se slik ut foreløpig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 112 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars Jeg tror denne sesongen blir litt for givende for Spiten sin karriere. Hvis vi kan får 30-40 mnok så bør vi selge. Ingen indikasjoner så langt at han blir like heit i boos som i fjor. Virker heller ikke som han har den samme tilliten hos trener i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 977 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars Han kommer til å herje og blir sikkert solgt til sommeren. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 440 Del Skrevet 6. April Del Skrevet 6. April For et skuddbein Spiten har. Hadde fortjent et mål. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 565 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. April Selv om jeg er fornøyd med JW sine taktiske vurderinger så langt, er jeg usikker på hvor klokt det er å la Oskar SN slite benk for lenge. Ja - det kan smart å holde litt igjen, men vi sitter på en gullgruve her og det verste som kan skje er at han blir utålmodig og vil raskt bort, jmfr: https://www.budstikka.no/oskar-spiten-nysater-var-nar-ved-a-fa-drommen-i-oppfyllelse-na-far-han-ikke-spille-fra-start/s/5-55-1956938 Slik jeg ser det taper vi lite / ingenting ved at Oskar spiller kontra Ellegaard - snarere tvert i mot. Ergo bør Spiten inn i 11ern så fort som mulig 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nico1 69 Del Skrevet 7. April Del Skrevet 7. April Antar at det er noe muskulært som gjør at Spiten benkes? Ellegård er dessverre ikke veldig imponerende. Det er også synd at vi skal benytte Olderheim på kant. Han er betydelig farligere sentralt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 987 Del Skrevet 7. April Del Skrevet 7. April 1 time siden skrev kuk: Selv om jeg er fornøyd med JW sine taktiske vurderinger så langt, er jeg usikker på hvor klokt det er å la Oskar SN slite benk for lenge. Ja - det kan smart å holde litt igjen, men vi sitter på en gullgruve her og det verste som kan skje er at han blir utålmodig og vil raskt bort, jmfr: https://www.budstikka.no/oskar-spiten-nysater-var-nar-ved-a-fa-drommen-i-oppfyllelse-na-far-han-ikke-spille-fra-start/s/5-55-1956938 Slik jeg ser det taper vi lite / ingenting ved at Oskar spiller kontra Ellegaard - snarere tvert i mot. Ergo bør Spiten inn i 11ern så fort som mulig Spiten ble inn asap. Må inn så fort som mulig. Kan ikke benke en av våre viktigste spillere og salgsobjekter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 597 Del Skrevet 7. April Del Skrevet 7. April 5 minutter siden skrev Nico1: Antar at det er noe muskulært som gjør at Spiten benkes? Så vidt jeg forstår er det en ren sportslig vurdering der Ellegaard prioriteres foran. Skjønner spørsmålet om skade, for det er en veldig merkelig vurdering. Spiten er vår desidert beste kantspiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 673 Del Skrevet 7. April Del Skrevet 7. April Ja enig med alle her. Ellegaard virker som en fin squad spiller på Obos nivå og kommer helt klart til å bidra med sitt. Men at han er foran Spiten i køen skjønner jeg veldig lite av. Vi skal faen ikke ha Spiten bort på noe billig salg til sommeren. Syntes han har også vært ganske lojal til klubben ved å signere ny kontrakt, og bli med frem til sommeren til tross for Obos. Spiten i form er vår beste spiller fremover i banen og vårt største salgsobjekt. Så dette unødvendige benk tilværelsen må ta slutt ASAP, dette må på ingen måter utvikle seg. Forventer å se Spiten fra start i både cup kampen og mot LSK. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.StabækTheGOAT 66 Del Skrevet 7. April Del Skrevet 7. April Umulig for en forsvarer å vite hva han kommer til å gjøre med ballen. Kan aldri huske å se en Stabæk spiller som har vært så god med begge beina. Jeg tror derimot at JW har vært lur med å starten han på benken. Det viktigste før denne sesongen har vært å tette igjen bak. Da trenger man kanter som jobber hardt, spesielt defensivt. En trio på topp med Diabate, Olderheim og Spiten funker dessverre ikke enda. Vi må jobbe som et lag hvor alle bidrar med det defensive. Det er en skjør balanse mellom kaoset fra i fjor og stabiliteten som gjør at vi rykker opp. Morsomt at folk klager over lite kreativ midtbane når de må nesten hele tiden passe på rommene som kantene ikke dekker. Det er også ikke lurt å la tenåringene spille alt av alle kamper. Se på hva som skjedde med Olderheim i fjor. 2 kamper på benken kommer ikke til å gjøre at han går på noe billig salg i sommer. Spiten kommer til å få spille mye og han kommer til å ha en enda bedre sesong enn i fjor. Vi rykker opp i år! Alltid Uansett! 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 688 Del Skrevet 7. April Del Skrevet 7. April Tydeligvis medium minus fornøyd med spilletiden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 897 Del Skrevet 7. April Del Skrevet 7. April Etter mandagens serieåpning mot Hødd, uttalte Stabæk-trener, Jørgen Wålemark, at det var en plan å stå med mye rutine og erfaring på banen i åpningen, og heller krydre på med Spiten-Nysæter og flere andre etter hvert. Det var åpenbart også planen mot Lyn, og planen var såpass vellykket at Stabæk tok årets første seier. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 962 Del Skrevet 7. April Del Skrevet 7. April For mange urutinerte spillere på en gang kan ende i katastrofe, som vi så mange ganger i fjor. Spiten var god i går, men jeg synes likevel han manglet litt kynisme når det kom til å ri inn 0-1. Det var hans avslutninger som ga bort ballen de siste 10 minuttene, mens resten av laget var flinke til å holde på ballen og få tiden til å gå. Noen ganger handler fotball om mer enn å dra av 3 mann. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 3 012 Del Skrevet 7. April Del Skrevet 7. April Jeg vil hevde at Spiten-Nysæter med sitt OBOS-spill og internasjonale erfaring med U-landslag er vesentlig mer erfaren enn Ellegaard med sitt spill på nivå tre i Danmark. Jeg kjøper heller ikke argumentet om defensiv trygghet all den tid Ellegaard er den dårligste kantspilleren vår defensivt. For meg blir Wålemark og Ellegaard så langt veldig likt Bradley og Roberts. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 745 Del Skrevet 7. April Del Skrevet 7. April Det er vanskelig å si hvem som er best av Olderheim og Spiten, men det er vel liten tvil om at Spiten pr nå håndterer den fysiske delen av voksenfotballen bedre. Spiten har vært meget god i begge innhoppene og er vel kanskje vår beste spiller. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 745 Del Skrevet 7. April Del Skrevet 7. April 2 minutter siden skrev Nøfyse: Jeg vil hevde at Spiten-Nysæter med sitt OBOS-spill og internasjonale erfaring med U-landslag er vesentlig mer erfaren enn Ellegaard med sitt spill på nivå tre i Danmark. Jeg kjøper heller ikke argumentet om defensiv trygghet all den tid Ellegaard er den dårligste kantspilleren vår defensivt. For meg blir Wålemark og Ellegaard så langt veldig likt Bradley og Roberts. Du behøver ikke å snakke han ned for å fortsterke det veldig subjektive argumentet ditt. Han har en sesong på nivå to i Danmark hvor han gjorde det bra. Når jeg ser Ellegård ser jeg masse uforløst. Han har mange riktige valg og forsøk, men lykkes ikke helt med aksjonene. Når det kommer etter mer kamptrening kan det bli bra. Det sagt ville jeg også startet med Spiten, og kvikke Ellegård kan også være en nyttig spiller å sette inn mot slutten. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 723 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. April En 17 åring skal hate å sitte på benken, og skal respondere med å gi alt på trening og å innhopp for å motbevise treneren om valget! En 17 åring skal møte motgang og medgang i karrieren, den beste spilleren blir oftest den som takler motgangsperiode best! Med tanke på at vi er to kamper ute i sesongen, og en må tenke på belastningen, for å ikke ende i samme situasjon som i fjor, så synes jeg det er urovekkende om han er misfornøyd alt nå! Dog virker han reflektert i sine svar om situasjonen! Brett opp armene, hvordan du håndterer denne perioden, former fremtiden din mer enn du tror! 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 123 Del Skrevet mandag kl. 19:12 Del Skrevet mandag kl. 19:12 Ti av ti journalister kan jo få den vinklingen om de bare vil… 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 019 Del Skrevet tirsdag kl. 09:52 Del Skrevet tirsdag kl. 09:52 18 timer siden skrev M-A-N: Du behøver ikke å snakke han ned for å fortsterke det veldig subjektive argumentet ditt. Han har en sesong på nivå to i Danmark hvor han gjorde det bra. Når jeg ser Ellegård ser jeg masse uforløst. Han har mange riktige valg og forsøk, men lykkes ikke helt med aksjonene. Når det kommer etter mer kamptrening kan det bli bra. Det sagt ville jeg også startet med Spiten, og kvikke Ellegård kan også være en nyttig spiller å sette inn mot slutten. Om man ser på statistikken så kommer Ellegaard godt ut av kampen mot Lyn, særlig defensivt. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 067 Del Skrevet tirsdag kl. 13:41 Del Skrevet tirsdag kl. 13:41 21 timer siden skrev blaasoldat: Brett opp armene Au! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 688 Del Skrevet tirsdag kl. 13:47 Del Skrevet tirsdag kl. 13:47 En brett går fint Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 442 Del Skrevet tirsdag kl. 16:47 Del Skrevet tirsdag kl. 16:47 6 timer siden skrev @ringo: Om man ser på statistikken så kommer Ellegaard godt ut av kampen mot Lyn, særlig defensivt. Hadde vært mye bedre på høyre i rotasjon med Vinge. Arbeidsjern med tempo på høyre, Spiten og hammy på venstre for innoverkanter 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 764 Del Skrevet tirsdag kl. 18:00 Del Skrevet tirsdag kl. 18:00 1 time siden skrev Blaakækse: Hadde vært mye bedre på høyre i rotasjon med Vinge. Arbeidsjern med tempo på høyre, Spiten og hammy på venstre for innoverkanter Hammy er venstrebent 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå