fexter 5 041 Del Skrevet lørdag kl. 08:12 Del Skrevet lørdag kl. 08:12 Spiten bør få starte mot Moss. Synes ikke Ellegaard bidrar til mye. Få i gang Spiten er viktig for å få høy nok markedsverdi. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 285 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 22 timer siden Spiten (og Olderheim) må utvikle de relasjonelle ferdighetene sine. Det blir for mye jeg og for lite vi. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 591 Del Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden 1 time siden skrev @ringo: Spiten (og Olderheim) må utvikle de relasjonelle ferdighetene sine. Det blir for mye jeg og for lite vi. Veldig enig! Og selv om det er deilig å ha spillere som kan skape ting på egenhånd, så har Stabæks problemer omtrent så lenge jeg kan huske vært at forsvinner en artist så har vi ett altfor stort tomrom å fylle i ettertid. Vi må ha ett system som spillerne respekterer og følger. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 642 Del Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Seneste insta-story er noe av det mest skamløse jeg har sett i min tid som supporter. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 245 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 8 timer siden skrev @ringo: Spiten (og Olderheim) må utvikle de relasjonelle ferdighetene sine. Det blir for mye jeg og for lite vi. Eller vi burde he flere spillere som banker til! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå