Gå til innhold

Oskar Spiten-Nysæter


Totto
 Del

Anbefalte innlegg


Fy faen for en SPILLER!!! Herregud den gutten kan drible. Hadde han vært en smule mer effektiv hadde det vært hattrick i går. Ble snytt for ett åpenbart frispark rett utafor 16 også. Gleder meg til hver kamp denne gutten skal spille, for ett show! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi hadde vært et bunnlag uten denne gullgutten + Oldie. 

Vi har ikke råd til å selge, men har vi råd til å ikke selge? La han spille ut sesongen, så kan vi selge han for en enorm sum etter et forhåpentlig opprykk. Selvsagt ut av landet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev elvis:

Tror begge to har veldig godt av en sesong eller to til i Stabæk. Dette er ett supert nivå for de nå, alt går litt tregere og teknikken sitter. Litt mere muskler og erfaring trengs for å lykkes ute i den store verden. 😃

Hvis jeg var dem hadde jeg ikke hatt dårlig tid - får de en sesong i obos og en sesong i Eliteserien(krysser fingrene), så er de fortsatt unge, langt bedre forberedt og ikke minst ferdig med vgs. Tar de for stort steg nå (som må til for å betale prislappen håper jeg), så blir det sannsynligvis en runde innom juniorfotball på ny. Sånn ville i hvert fall jeg resonnert selv sol rådgiver, og ikke bare som supporter. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror også de har godt av å være i Stabæk noen sesonger til, spesielt om vi rykker opp. Når det kommer til treneren, er Bob og sønn mer en gode nok til å utvikle disse gutta en god stund til. Vi fikk bekreftet at økonomien er god nok til å hente 1-2 spillere til i sommer, og med et potensielt Nusa salg i sommer, klarer vi oss nok fint et par år til uten salg. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 352
Skrevet (endret)

På 12.6.2024 den 22.04 skrev kantmiss:

Tror også de har godt av å være i Stabæk noen sesonger til, spesielt om vi rykker opp. Når det kommer til treneren, er Bob og sønn mer en gode nok til å utvikle disse gutta en god stund til. Vi fikk bekreftet at økonomien er god nok til å hente 1-2 spillere til i sommer, og med et potensielt Nusa salg i sommer, klarer vi oss nok fint et par år til uten salg. 

Espen Moe antyder jo at det skal en sum i 100 mill klassen på bordet, før det er aktuelt med noe salg av disse to gutta.

Endret av h1912
skrivefeil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

4 timer siden skrev Peter:

Spiten er kåret til både månedens spiller OG månedens unge spiller i OBOS i juni. Enormt!

Kjenner jeg ikke er helt trygg på dette overgangsvinduet…..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skadet?

Står oppført som innbytter, men sitter på tribunen. Nikker bekreftende når Ingo spør om han er skadet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev Totto:

Skadet?

Står oppført som innbytter, men sitter på tribunen. Nikker bekreftende når Ingo spør om han er skadet. 

De sa på tv at han trengte å hvile! Da det har vært relativt stor belastning! Og en er ekstra forsiktige med han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


21 minutter siden skrev blaasoldat:

De sa på tv at han trengte å hvile! Da det har vært relativt stor belastning! Og en er ekstra forsiktige med han.

Ja to ukers sommerferie er ikke å spøke med😊 Neida, sier vel mest om at det går vel hardt og intenst for seg på trening

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Oskar Spiten-Nysæter
×
×
  • Opprett ny...