Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Forventet man poeng her er man i overkant naiv. Vi møter et lag som har rundspilt gode europeiske motstandere. Vi skal nok klare oss, og jeg sitter ikke nedtrykt i sofaen om vi taper i dag. Om Enga og Sandefjord også skulle tape, har dette vært en flott kveld.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Jankri99:

Håper virkelig ikke at dette er noe rasisme! Men faen da, vis dere forventet å ikke bli knust denne kampen, kunne man blitt hjemme istedenfor å slenge dritt mot Bradley og Bakenga!

Rasistiske tilrop mot Wembangomo

Kan idioten sendes hjem?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første ti er OK.

Etter  det hra vi løpt fra oss, og det er helt natta. Denne må Bob ta litt på sin kappe også. Vi legger et par spillere i press på forsvaret deres, og lar Berg ligge helt alene i midten. Er det noen vi skal ha press på, er det jo han! 

Det er nå vi skulle hatt mulighet til å avtale 2-3 tap og avslutte kampen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev odd:

Første ti er OK.

Etter  det hra vi løpt fra oss, og det er helt natta. Denne må Bob ta litt på sin kappe også. Vi legger et par spillere i press på forsvaret deres, og lar Berg ligge helt alene i midten. Er det noen vi skal ha press på, er det jo han! 

Det er nå vi skulle hatt mulighet til å avtale 2-3 tap og avslutte kampen...

Ikke minst defensivt, hvor f.eks. Edwards forlater mann for å kjøre dobbelt press. Men jeg våger å påstå at det du etterspør er det Bob egentlig ønsker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes vi hang svært godt med i 20 min og var farlig frempå. Glimt er rett og slett for gode oss per nå. Forstår ikke denne svartmalingen. Hva forventet vi liksom?

Synes vi gjorde en hederlig innsats og ble hardt straffet. Så får vi håpe den som evt ropte rasistiske uttrykk ut på banen blir straffet enda hardere..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Stabæk - Glimt søndag 5. november 17:00
  • Opprett ny...