Øyvind 2 035 Del Skrevet 15. April Del Skrevet 15. April Meget god kamp igjen. Skulle også hatt straffe da han ble meid ned av keeper etter at Sebastian chippet ballen over keeper på stillingen 3-1 (ca 70 min). 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 15. April Del Skrevet 15. April Skal han selges , skal det være ut av landet for en vanvittig sum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 15. April Del Skrevet 15. April Meget viktig involvering før 1-0 målet, skjærer av motspiller, slik at Diabate får en mindre spiller å forholde seg til 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 15. April Del Skrevet 15. April 39 minutter siden skrev Øyvind: Meget god kamp igjen. Skulle også hatt straffe da han ble meid ned av keeper etter at Sebastian chippet ballen over keeper på stillingen 3-1 (ca 70 min). Rossbach ble vel også meid ned etter å ha nådd ball først, endte ned corner til vif. Den var veldig suspekt i mine øyne 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 15. April Del Skrevet 15. April 5 minutter siden skrev hoffisking: Rossbach ble vel også meid ned etter å ha nådd ball først, endte ned corner til vif. Den var veldig suspekt i mine øyne Selv med ekstrem hjemmedømming knuser vi VIF. Utrolig usportslig av VIF å ville sette igang corneren tidlig etter å ha skadet keeperen vår som ligger nede for behandling. Sier noe om desperasjonen og tapermentaliteten i klubben. En klubb uten ære. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 15. April Del Skrevet 15. April 1 time siden skrev blaasoldat: Meget viktig involvering før 1-0 målet, skjærer av motspiller, slik at Diabate får en mindre spiller å forholde seg til Håndball sperre - nydelig utført 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. April OBOS største attraksjon til nå i år. Bør gå for mer enn Gift. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Mai Det er MAGISK å se han spille fotball 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 1. Mai Del Skrevet 1. Mai Merker jeg blir skikkelig forbanna om vi slipper den gullklumpen her for mindre enn 50 mill. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 1. Mai Del Skrevet 1. Mai Eller til en Norsk klubb uansett sum 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 1. Mai Del Skrevet 1. Mai 23 minutter siden skrev @ringo: Eller til en Norsk klubb uansett sum Rosenborg skal få lov til å kaste samtlige kroner de får for nypan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 1. Mai Del Skrevet 1. Mai 7 minutter siden skrev Blaakækse: Rosenborg skal få lov til å kaste samtlige kroner de får for nypan Og gråte når vi fortsatt sier nei. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Del Skrevet 1. Mai Del Skrevet 1. Mai Vi har hatt store salg, og ekstra Gift-penger. Med et mulig Nusa-salg kan det komme mer. Nå er vi kanskje der at vi må rykke opp for å overleve, men for en gangs skyld trenger vi ikke å selge? Likevel, vi kan ikke være en klubb som sperrer våre egne. Kommer Sarpsborg med 5 mill for Wendt eller Molde med 10 for Spiten kan vi si nei. Kommer Ajax eller Borussia Dortmund med 50 for Olderheim må gutten få lov å velge selv. Så er det lov å håpe at han tenker en sesong til med fotballfilosofi (og ikke minst treningsfilosofien) til The Bradleys kan være vel så god utvikling som å bli en i mengden i et europeisk topplag. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet 1. Mai Del Skrevet 1. Mai Kanskje skal vi for en gangs skyld tenke på klubben og våre ambisjoner kontra salg salg. La oss kjøre gjennom sesongen med stammen i laget inntakt og der er Olderheim sentral. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Mai 11 timer siden skrev Nr14: Kanskje skal vi for en gangs skyld tenke på klubben og våre ambisjoner kontra salg salg. La oss kjøre gjennom sesongen med stammen i laget inntakt og der er Olderheim sentral. Hva som er best for klubben er ikke nødvendigvis gitt? Jeg sier ikke at vi skal sende budskapet ut om at han skal selges, men at vi må lytte om en av de virkelig interessante klubbene melder seg. Da Geelmuyden gikk til PSV ble dette diskutert. Budet fra PSV den gangen skal ha vært mye lavere enn det Stabæk mente et talent av den klassen burde prises til. Likevel var det mange her som var kritiske fordi signaleffekten til andre guttespillere ble stor. (Stabæk står i veien for deg..) Hvis en klubb som Milan, BVB, Ajax eller Brügge kommer med 50 mill, og spilleren sier at det er dette han vil, skal vi da stå i veien? At vi sier nei til norske klubber, delvis for å signalisere at vi skal konkurrere mot dem, ikke styrke dem, er helt greit. Skriver du kontrakt med oss må du akseptere at det ikke blir Molde eller Glimt om 12 måneder. Så synes jeg vi skal være forsiktige med å stenge døren når det er snakk om europeiske klubber med godt omdømme, og som betaler godt. 42 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai Ekstremt høy klasse på førstetouchen og enormt driv. Det er tre spillere jeg har vært 100% sikre på at kom til å slå gjennom fra første gang jeg så de spille; Thorsby, Nusa og Olderheim. Skikkelig juvel. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Mai Sebastian Olderheim (16) er kåret til månedens unge spiller i OBOS-ligaen i april. https://www.stabak.no/nyheter/olderheim-manedens-unge-spiller 29 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
지소차 621 Del Skrevet 7. Mai Del Skrevet 7. Mai Satser på at det blir den første av mange 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 7. Mai Del Skrevet 7. Mai Vi skal i hvert fall ha monopol på den utmerkelsen så kan den godt gå litt på rundgang i garderoben. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 11. Mai Del Skrevet 11. Mai Ser flere i moldemiljøet vil ha han som tronarving til Wolf. Tror ikke de ble mindre kåte på det i Moldor ikveld Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 11. Mai Del Skrevet 11. Mai 2 hours ago, Blaakækse said: Ser flere i moldemiljøet vil ha han som tronarving til Wolf. Tror ikke de ble mindre kåte på det i Moldor ikveld Og jeg vil har Rodri som erstatter for Christensen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 11. Mai Del Skrevet 11. Mai 2 timer siden skrev Blaakækse: Ser flere i moldemiljøet vil ha han som tronarving til Wolf. Dream on. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 639 Del Skrevet 11. Mai Del Skrevet 11. Mai 2 timer siden skrev Blaakækse: Ser flere i moldemiljøet vil ha han som tronarving til Wolf. Tror ikke de ble mindre kåte på det i Moldor ikveld Dit skal han ikke! Over mitt lik! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Del Skrevet 11. Mai Del Skrevet 11. Mai Kommer det bud fra Molde ( uansett sum) så er det oppmøte utenfor Finstad sitt kontor!! Det skjer ikke! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 11. Mai Del Skrevet 11. Mai Altså, hadde jeg vært sportssjef i Glimt eller Molde så kan det godt hende at jeg hadde forsøkt meg på et 50-millionersbud på Olderheim. Men det bør være åpenbart for alle, inkludert Stabæk og spilleren selv, at dette er en spiller som er på et annet nivå enn hva norske klubber kan hente og at det blir nesten litt barnslig å fantasere om å signere ham til en eliteserieklubb. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 639 Del Skrevet 11. Mai Del Skrevet 11. Mai 1 time siden skrev kantmiss: Kommer det bud fra Molde ( uansett sum) så er det oppmøte utenfor Finstad sitt kontor!! Det skjer ikke! Men hvis Molde tilbyr sine fem desidert beste spillere i bytte, pluss 75 millioner kroner i cash, bør Stabæk kunne vurdere tilbudet. Jeg understreker VURDERE tilbudet. Og gå i dialog med molde. Hø, hø, hø. Absolutt alt kan det forhandles om. Det vet selv Kjell Inge... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 11. Mai Del Skrevet 11. Mai Og alle vet vel at han, og de andre, er billigere halvveis i denne sesongen enn etter et opprykk. Så de vil nok prøve seg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Juni Tråden var så langt bak at jeg måtte søke den opp. Fortjener å løftes til forsiden. Utrolig å være så sjef i den posisjonen så fort etter senior debut. Bosser rundt med garva obos spillere og spiller med et mot som nesten er kriminellt. Verdt inngangsbilletten alene. 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 12. Juni Del Skrevet 12. Juni Har sagt det før og sier det igjen; førstetouchen til Olderheim har (høyt) internasjonalt snitt. Når han i tillegg har supert blikk for spillet og kvikke føtter gjør det han til en ekstremt spennende spiller. Er faktisk usikker på om jeg har sett en spiller i Stabæk de siste 30 årene som jeg har vært så sikker på at kommer til å nå langt som Olderheim. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Del Skrevet 12. Juni Del Skrevet 12. Juni 6 minutter siden skrev yiddo: Har sagt det før og sier det igjen; førstetouchen til Olderheim har (høyt) internasjonalt snitt. Når han i tillegg har supert blikk for spillet og kvikke føtter gjør det han til en ekstremt spennende spiller. Er faktisk usikker på om jeg har sett en spiller i Stabæk de siste 30 årene som jeg har vært så sikker på at kommer til å nå langt som Olderheim. Jeg så hvert fall Nusa for noen år siden i blå drakt. Var rimelig sikker på at han kom til å bli en stjerne 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå