Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Meget god kamp igjen. Skulle også hatt straffe da han ble meid ned av keeper etter at Sebastian chippet ballen over keeper på stillingen 3-1 (ca 70 min). 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

39 minutter siden skrev Øyvind:

Meget god kamp igjen. Skulle også hatt straffe da han ble meid ned av keeper etter at Sebastian chippet ballen over keeper på stillingen 3-1 (ca 70 min). 

Rossbach ble vel også meid ned etter å ha nådd ball først, endte ned corner til vif. Den var veldig suspekt i mine øyne

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 minutter siden skrev hoffisking:

Rossbach ble vel også meid ned etter å ha nådd ball først, endte ned corner til vif. Den var veldig suspekt i mine øyne

Selv med ekstrem hjemmedømming knuser vi VIF. Utrolig usportslig av VIF å ville sette igang corneren tidlig etter å ha skadet keeperen vår som ligger nede for behandling. Sier noe om desperasjonen og tapermentaliteten i klubben. En klubb uten ære.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev blaasoldat:

Meget viktig involvering før 1-0 målet, skjærer av motspiller, slik at Diabate får en mindre spiller å forholde seg til

Håndball sperre - nydelig utført

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Merker jeg blir skikkelig forbanna om vi slipper den gullklumpen her for mindre enn 50 mill.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 minutter siden skrev Blaakækse:

Rosenborg skal få lov til å kaste samtlige kroner de får for nypan

Og gråte når vi fortsatt sier nei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har hatt store salg, og ekstra Gift-penger. Med et mulig Nusa-salg kan det komme mer. Nå er vi kanskje der at vi må rykke opp for å overleve, men for en gangs skyld trenger vi ikke å selge?

Likevel, vi kan ikke være en klubb som sperrer våre egne. Kommer Sarpsborg med 5 mill for Wendt eller Molde med 10 for Spiten kan vi si nei. Kommer Ajax eller Borussia Dortmund med 50 for Olderheim må gutten få lov å velge selv. Så er det lov å håpe at han tenker en sesong til med fotballfilosofi (og ikke minst treningsfilosofien) til The Bradleys kan være vel så god utvikling som å bli en i mengden i et europeisk topplag. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje skal vi for en gangs skyld tenke på klubben og våre ambisjoner kontra salg salg. La oss kjøre gjennom sesongen med stammen i laget inntakt og der er Olderheim sentral.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ekstremt høy klasse på førstetouchen og enormt driv. Det er tre spillere jeg har vært 100% sikre på at kom til å slå gjennom fra første gang jeg så de spille; Thorsby, Nusa og Olderheim. Skikkelig juvel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 hours ago, Blaakækse said:

Ser flere i moldemiljøet vil ha han som tronarving til Wolf. Tror ikke de ble mindre kåte på det i Moldor ikveld

Og jeg vil har Rodri som erstatter for Christensen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev Blaakækse:

Ser flere i moldemiljøet vil ha han som tronarving til Wolf.

Dream on.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev Blaakækse:

Ser flere i moldemiljøet vil ha han som tronarving til Wolf. Tror ikke de ble mindre kåte på det i Moldor ikveld

Dit skal han ikke! Over mitt lik! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså, hadde jeg vært sportssjef i Glimt eller Molde så kan det godt hende at jeg hadde forsøkt meg på et 50-millionersbud på Olderheim. Men det bør være åpenbart for alle, inkludert Stabæk og spilleren selv, at dette er en spiller som er på et annet nivå enn hva norske klubber kan hente og at det blir nesten litt barnslig å fantasere om å signere ham til en eliteserieklubb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev kantmiss:

Kommer det bud fra Molde ( uansett sum) så er det oppmøte utenfor Finstad sitt kontor!! Det skjer ikke!

Men hvis Molde tilbyr sine fem desidert beste spillere i bytte, pluss 75 millioner kroner i cash, bør Stabæk kunne vurdere tilbudet. Jeg understreker VURDERE tilbudet. Og gå i dialog med molde. Hø, hø, hø. Absolutt alt kan det forhandles om. Det vet selv Kjell Inge...  

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og alle vet vel at han, og de andre, er billigere halvveis i denne sesongen enn etter et opprykk. Så de vil nok prøve seg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Har sagt det før og sier det igjen; førstetouchen til Olderheim har (høyt) internasjonalt snitt. Når han i tillegg har supert blikk for spillet og kvikke føtter gjør det han til en ekstremt spennende spiller. Er faktisk usikker på om jeg har sett en spiller i Stabæk de siste 30 årene som jeg har vært så sikker på at kommer til å nå langt som Olderheim. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 minutter siden skrev yiddo:

Har sagt det før og sier det igjen; førstetouchen til Olderheim har (høyt) internasjonalt snitt. Når han i tillegg har supert blikk for spillet og kvikke føtter gjør det han til en ekstremt spennende spiller. Er faktisk usikker på om jeg har sett en spiller i Stabæk de siste 30 årene som jeg har vært så sikker på at kommer til å nå langt som Olderheim. 

Jeg så hvert fall Nusa for noen år siden i blå drakt. Var rimelig sikker på at han kom til å bli en stjerne :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Sebastian Olderheim
  • Opprett ny...