solli 0 Del Skrevet 5. Januar 2005 Del Skrevet 5. Januar 2005 Heisann alle! Har endelig fått lagt ut neon av bildene jeg har tatt i fjordårets sesong..... det er fortsatt litt redigeringsarbeid......, men tar det ved ledige stunder.... har nå lastet opp nesten 50 bilder, så gå inn på Norpixel Media får å kikke. Skulle gjerne hatt noen til og legge ved tittel ved bildene, er så dårlig på det omerådet der, jeg kan ordne passord og brukernavn hvis du sender en mail til solli@norpixel.com eller sender en SMS til 90 99 99 99, skriv selvfølgelig også hvem du er.... Håper det er bra så langt.... MVH Solli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 6. Januar 2005 Del Skrevet 6. Januar 2005 jeg synes å huske at det finnes andre spillere på Stabæk enn Tom Stenvoll, men det er mulig jeg tar feil.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 6. Januar 2005 Del Skrevet 6. Januar 2005 Fine bilder Thomas! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 6. Januar 2005 Del Skrevet 6. Januar 2005 Liker spesiellt dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 6. Januar 2005 Del Skrevet 6. Januar 2005 jeg synes å huske at det finnes andre spillere på Stabæk enn Tom Stenvoll, men det er mulig jeg tar feil.... 22047[/snapback] Bra observert........ Er fullstendig klar over at det er kanskje litt overvekt av Stenvoll bilder...... foreløpig.... Solli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 6. Januar 2005 Del Skrevet 6. Januar 2005 Flotte bilder. Hva er det han her heter, igjen? Noen som husker ham? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 6. Januar 2005 Del Skrevet 6. Januar 2005 Helt FANTASTISK signatur du har Lars. Når dagen er blaa er allting godt. Når dagen er god er allting blaatt ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 6. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 6. Januar 2005 (endret) Hva faen har Islands nasjonalforsamling med blaa dager å gjøre? Endret 6. Januar 2005 av atleten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 6. Januar 2005 Del Skrevet 6. Januar 2005 Helt FANTASTISK signatur du har Lars. Når dagen er blaa er allting godt. Når dagen er god er allting blaatt ! 22061[/snapback] Den er god, og minner meg om avkommet (3 år) som har gjort BLAATT til sin favorittfarge, og skal drikke av BLAA kopp, ha BLAA asjett etc. etc. Når alle så i jula prøver å antyde at dette har noe med blånisser å gjøre, får de et kontant svar: NEI, for jeg HEIER PÅ STABÆK ! ! ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 6. Januar 2005 Del Skrevet 6. Januar 2005 Når alle så i jula prøver å antyde at dette har noe med blånisser å gjøre, får de et kontant svar: NEI, for jeg HEIER PÅ STABÆK ! ! ! 22063[/snapback] Avkommet ditt er rett og slett en lite konge... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 6. Januar 2005 Del Skrevet 6. Januar 2005 Når alle så i jula prøver å antyde at dette har noe med blånisser å gjøre, får de et kontant svar: NEI, for jeg HEIER PÅ STABÆK ! ! ! 22063[/snapback] Avkommet ditt er rett og slett en lite konge... 22075[/snapback] Takk, en prins er jo en liten konge, med BLAATT blod, så det er jeg enig i. Det er alltid hyggelig å få bekreftelse på at viktige verdier i livet blir overført til de kommende generasjoner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 584 Del Skrevet 6. Januar 2005 Del Skrevet 6. Januar 2005 Topp bilder! Fy f.. jeg savner fighteren Peter S. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 6. Januar 2005 Del Skrevet 6. Januar 2005 Sannsynligvis stabæks beste på hodet i 2003 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 6. Januar 2005 Del Skrevet 6. Januar 2005 Topp bilder! Fy f.. jeg savner fighteren Peter S. 22086[/snapback] Takker for det...... hHar akkurat nå lastet opp ca 30 bilder til..... og vet du hva??.... Sand er med.... Norpixel Media Det er mulighet for alle til og laste opp bilder..... si ifra så opretter jeg en konto... Solli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 584 Del Skrevet 6. Januar 2005 Del Skrevet 6. Januar 2005 Takker og bukker, bildene dokumenterer typisk dansk dynamitt innsats. Aalbu'n er tilbake imorgen, håper på enighet med Mads J. Vi trenger en skadefri tekniker med silkefot! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. Januar 2005 Del Skrevet 7. Januar 2005 Hahahaha Ahahahaha Guds Hånd? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 7. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 7. Januar 2005 (endret) Guds Hånd? 22144[/snapback] Helt riktig! Er det han Hovi-fyren som prøver å pelle Jon i nesa? Endret 7. Januar 2005 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 8. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 8. Januar 2005 (endret) 21 nye bilder er lastet opp på Norpixel Media Solli Endret 8. Januar 2005 av solli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
reader 0 Del Skrevet 9. Januar 2005 Del Skrevet 9. Januar 2005 Keep up the good work Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 10. Januar 2005 Del Skrevet 10. Januar 2005 Hei alle. Hadde en aldri så liten script feil, alle bildene er nå lastet opp på nytt igjen, + litt til. Nå er det også mulighet og registrere seg( Norpixel), for så å laste opp bilder selv. Solli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 10. Januar 2005 Del Skrevet 10. Januar 2005 Hei alle. Hadde en aldri så liten script feil, alle bildene er nå lastet opp på nytt igjen, + litt til. Nå er det også mulighet og registrere seg( Norpixel), for så å laste opp bilder selv. Solli 22217[/snapback] Morn Thomas, Kjetil har glemt noe i Rath-Rock-City. Sender småpakke til Eirik i dag. Det er også en cd med mange bilder av Hjallarhorn på stage i tyskland. Hilsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 10. Januar 2005 Del Skrevet 10. Januar 2005 Hei alle. Hadde en aldri så liten script feil, alle bildene er nå lastet opp på nytt igjen, + litt til. Nå er det også mulighet og registrere seg( Norpixel), for så å laste opp bilder selv. Solli 22217[/snapback] Morn Thomas, Kjetil har glemt noe i Rath-Rock-City. Sender småpakke til Eirik i dag. Det er også en cd med mange bilder av Hjallarhorn på stage i tyskland. Hilsen 22223[/snapback] Glimerende Makka, gleder meg... Solli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 10. Januar 2005 Del Skrevet 10. Januar 2005 Fine bilder Thomas! 22050[/snapback] Takker for det, Tonje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 10. Januar 2005 Del Skrevet 10. Januar 2005 Flotte bilder. Hva er det han her heter, igjen? Noen som husker ham? 22058[/snapback] Takker... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 11. Januar 2005 Del Skrevet 11. Januar 2005 oi thomas, sååå fine bilder! det var en glede å se på dem! tusen takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 11. Januar 2005 Del Skrevet 11. Januar 2005 oi thomas, sååå fine bilder! det var en glede å se på dem! tusen takk! 22305[/snapback] Heisann Maren ;-) takker og bukker...... Solli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå