Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. November 2023 Vi har åpnet avstemmingen for årets viktigste spiller for damene og herrene. Avstemmingen finner du på medlem.stabaek.no. I tillegg har vi en avstemming for å kartlegge medlemmenes standpunkt for/mot VAR i Norge. Det vil gjøre det veldig mye lettere for oss å si hvor våre medlemmer står. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 16. November 2023 Del Skrevet 16. November 2023 Pettersson får min stemme i år. Og selvfølgelig mot VAR. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stian1359 178 Del Skrevet 16. November 2023 Del Skrevet 16. November 2023 Min stemme gikk til pettersson og i mot var 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 493 Del Skrevet 16. November 2023 Del Skrevet 16. November 2023 Kanskje den mest soleklare vinneren på lang tid. Pettersson, alt annet er feil. Vi hadde allerede vært så godt som klare for Obos uten han. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 16. November 2023 Del Skrevet 16. November 2023 Pettersson er en åpenbar vinner. Dessverre så vi nok også hvor viktig Høgh var for oss, uten at han av den grunn fortjener noen stemmer... Tipper: Pettersson (sånn er det bare) Walstad (alltid mange som stemmer på venstrebacken) Bakenga (fordi "viktig" ikke bare er det som skjer på banen) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 16. November 2023 Del Skrevet 16. November 2023 Den som scorer vinnermålet mot Sandefjord vil få min stemme. Dessverre blir ikke den tellende, men det får så være Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 16. November 2023 Del Skrevet 16. November 2023 48 minutter siden skrev odd: Bakenga (fordi "viktig" ikke bare er det som skjer på banen) "spilleren har vært et forbilde for andre og representert klubben på en god måte" I en sesong der vi fortsatt kan rykke ned synes jeg forbilde og representant delen blir viktigere. Og her står Bakenga fremst. Så ble Bakenga på meg. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 16. November 2023 Del Skrevet 16. November 2023 Jeg har ikke oversikten tidligere vinnere, men såvidt jeg husker er det veldig mange defensive spillere som har vunnet i det siste. Det sier mye om hvordan vi har hatt det den seneste tiden. Petterson er viktigst sportslig, Bakenga på andre kriterier. Vinge kan man si er viktig som et symbol på optimismen som kom inn med Bob. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 16. November 2023 Del Skrevet 16. November 2023 38 minutter siden skrev joffen: Jeg har ikke oversikten tidligere vinnere Her: https://www.stabaek.no/arets-spiller/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 16. November 2023 Del Skrevet 16. November 2023 1 time siden skrev joffen: Jeg har ikke oversikten tidligere vinnere, men såvidt jeg husker er det veldig mange defensive spillere som har vunnet i det siste. Etter å ha sett oversikten, synes du det stemmer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 16. November 2023 Del Skrevet 16. November 2023 12 minutter siden skrev sexxes: Etter å ha sett oversikten, synes du det stemmer? Den bekrefter kanskje at vi har hatt et midtbaneproblem i lang tid? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 16. November 2023 Del Skrevet 16. November 2023 4 timer siden skrev sexxes: Etter å ha sett oversikten, synes du det stemmer? Ja, tre av de fire siste er et godt bilde. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pocket_Valley 3 Del Skrevet 23. November 2023 Del Skrevet 23. November 2023 Pettersson og imot VAR 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 27. November 2023 Del Skrevet 27. November 2023 Kan dere legge ut resultatene? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 27. November 2023 Del Skrevet 27. November 2023 Tipper 98 % mot VAR og 85 % Pettersson. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 27. November 2023 Del Skrevet 27. November 2023 Imot VAR. Bakenga! Scoret jevnt og trutt for oss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. November 2023 Temmelig klar seier til Isak her. Kvinnelagets viktigste spiller vil bli kunngjort på årsfesten, neste gang alle samles. Vi var rett og slett så bundet opp i Enga away og rasismeanklager at vi ikke fikk til utdeling på deres siste hjemmekamp. i VAR-avstemmingen er dette resultatet: 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gladlaksen 830 Del Skrevet 28. November 2023 Del Skrevet 28. November 2023 Neste år kan vi kanskje også lage en variant for de som jobber i klubben. I så fall vil jeg forhåndsstemme på Joakim Miøen & co. Meget høy klasse på det som er blitt levert i år. Bare å bøye seg i hatten, som enkelte ville sagt. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 29. Oktober Del Skrevet 29. Oktober Når åpner årets avstemming? For første gang på lenge synes jeg det er vanskelig å velge, og hyggelig at det antageligvis blir en offensiv spiller for en gangs skyld. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 29. Oktober Del Skrevet 29. Oktober Diabaté har kanskje vært viktigst i år synes jeg. Selv om det er vanskelig å overse Spiten, Olderheim og Vinge. Wendt har dessverre ikke fått spille nok. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 29. Oktober Del Skrevet 29. Oktober Vente til etter playoff? For all del er ligaspill viktig, men spilleren som drar oss gjennom der er klink årets viktigste 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 2. November Del Skrevet 2. November Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 2. November Del Skrevet 2. November På 29.10.2024 den 14.01 skrev Blaakækse: Vente til etter playoff? For all del er ligaspill viktig, men spilleren som drar oss gjennom der er klink årets viktigste Tradisjonen er siste seriekamp (vi vet jo ikke om vi klarer kvalik engang), men jeg tipper at den som tar oss til Eliteserien det året her får minst én kasse av hver av oss 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 8. November Del Skrevet 8. November På 2.11.2024 den 19.01 skrev 1369: Slutt! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November Foreslås en Unterberger til styreleder i både AS og klubben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå