Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Sandefjord søndag 26. november kl. 17

fexter
 Del

Anbefalte innlegg

53 minutter siden skrev Jankri99:

Det som er ekkelt er at Tromsø bare klarte å vinne 2-1 over Haugesund hjemme, håper det bare betyr at Tromsø hadde en dårlig dag og at de ikke spiller sånn mot Vålerenga neste kamp og at Haugesund ikke spilte så bra

14 av Tromsøs 19 seiere i år (inkludert begge mot oss) har vært med ett mål, så tror ikke vi skal lese så veldig mye inn i akkurat det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så mye positivt å ta med seg fra denne kampen bortsett fra noen av Olderheims involveringer og resultatet.

Vinge må få få seg en assistent.. Først klarer han å dra til RBk uten skruknotter.. i dag klarer han å spille 90 min og miste leggeskinn minst 5 ganger og driver og drar i strømpene annethvert minutt.. Det er jobben hans å sørge for at han har utstyr som funker.. pinlig.. Burde bli bra bot av slikt.. 

Hilsen gammel grinebiter

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev ErikErik:

Ikke så mye positivt å ta med seg fra denne kampen bortsett fra noen av Olderheims involveringer og resultatet.

Vinge må få få seg en assistent.. Først klarer han å dra til RBk uten skruknotter.. i dag klarer han å spille 90 min og miste leggeskinn minst 5 ganger og driver og drar i strømpene annethvert minutt.. Det er jobben hans å sørge for at han har utstyr som funker.. pinlig.. Burde bli bra bot av slikt.. 

Hilsen gammel grinebiter

Hva med 3 poeng?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De første 10 var bra, resten av første omgang bare for dem med nerver av stål. Andre omgang frem til 1-1 kommer er noe av det mest gjennområtne jeg har sett på Nadderud. Hadde vi i det hele tatt 3 vellykkede pasninger på rad? Alt virket 100% megastressa og man skulle på død og liv spille seg ut på en måte ingen var i nærheten av å beherske i dag. Tok seg heldigvis litt opp da Sandefjord tok foten av gassen, uten at jeg hadde hekt troen på et nytt mål.

Toppet med et ubrukelig straffespark Kabran heldigvis fikk rett i beina igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så mange potensielle syndebukker idag. Bakenga som brenner to 100 % sjanser, Næss som lager sitt førtiende straffe for sesongen. Og Kabran totalt uten selvtillitt som brenner en straffe på overtid. Da dommerne løper av banen uten å blåse av kampen i ren skuffelse etter at vi scoret, var jeg redd dette ville ende 1-1. 

Endelig slutt på måltørken for Kabran! Har vel ikke scoret siden i våres mot Aafk eller Molde! Så tynt på topp etter Bakenga ut. Luca er virkelig elendige. Høgh sitt svik føles virkelig og stikker nesten dypere enn Brynhildsen sitt! 

Og intervjuet til Baknga etter kamp er noe av det kleineste jeg har set på lenge. Tipper han er singel snart:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev FranckTheBank:

Så mange potensielle syndebukker idag. Bakenga som brenner to 100 % sjanser, Næss som lager sitt førtiende straffe for sesongen. Og Kabran totalt uten selvtillitt som brenner en straffe på overtid. Da dommerne løper av banen uten å blåse av kampen i ren skuffelse etter at vi scoret, var jeg redd dette ville ende 1-1. 

Endelig slutt på måltørken for Kabran! Har vel ikke scoret siden i våres mot Aafk eller Molde! Så tynt på topp etter Bakenga ut. Luca er virkelig elendige. Høgh sitt svik føles virkelig og stikker nesten dypere enn Brynhildsen sitt! 

Og intervjuet til Baknga etter kamp er noe av det kleineste jeg har set på lenge. Tipper han er singel snart:P

Vi vant kampen. Nye spillere får vi skaffe oss i vinter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt uvirkelig deilig! Jeg trodde ett øyeblikk at reglen var at det alltid skal tas avspark etter mål, fryktet det værste når Saggi løp i garderoben uten å si noe til noen.... merkelig oppførsel? Uansett, dette var uvirkelig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

34 minutter siden skrev odd:

Det gikk helt greit?

[…]

Tydeligvis litt dårlig markering av kampslutt, men kudos for at han blåser av og lar alle feire i stedet for å rydde banen og blåse direkte etter avspark.

Jo. Gikk veldig greit. La lista og var konsekvent. Markerte seg tydelig mot klaging og drøying.

Om du ser reprisen av straffen hører du også et tydelig sluttsignal midt i feiringen. Men ikke så rart at folk gikk glipp av det.

God vurdering også å bare stoppe der og gå i garderoben for ikke å legge opp til flokkraseri fra Sandefjord.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 minutter siden skrev enda en jævla islending:

Jo. Gikk veldig greit. La lista og var konsekvent. Markerte seg tydelig mot klaging og drøying.

Om du ser reprisen av straffen hører du også et tydelig sluttsignal midt i feiringen. Men ikke så rart at folk gikk glipp av det.

God vurdering også å bare stoppe der og gå i garderoben for ikke å legge opp til flokkraseri fra Sandefjord.

Saggi dømte bra i går. Så også at han markerte for kampslutt, før han gikk rett av banen. Også det en klok avgjørelse, gitt banestormingen og Sandefjords frustrasjon. Deeskalerte hele situasjonen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

22 minutter siden skrev Kardelj:

Saggi dømte bra i går. Så også at han markerte for kampslutt, før han gikk rett av banen. Også det en klok avgjørelse, gitt banestormingen og Sandefjords frustrasjon. Deeskalerte hele situasjonen.

Ja, det fikk jeg ikke med meg før jeg så høydepunktvideoen i dag. Vanskelig å høre fløyta over lyden av eget brøl. Artigere er det at kommentator heller ikke fikk med seg fløyta, selv om jeg godt kan unnskylde at man ikke får med seg det når man sitter 10-15 meter i luftlinje fra kaoset på tartandekket.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

55 minutter siden skrev SuperDungeonMaster:

Ja, det fikk jeg ikke med meg før jeg så høydepunktvideoen i dag. Vanskelig å høre fløyta over lyden av eget brøl. Artigere er det at kommentator heller ikke fikk med seg fløyta, selv om jeg godt kan unnskylde at man ikke får med seg det når man sitter 10-15 meter i luftlinje fra kaoset på tartandekket.

Kommentator meldte vel også "tilløp til kaos og panikk." Klovn. Det var limbs og glede. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

25 minutter siden skrev Styrmann:

Kommentator meldte vel også "tilløp til kaos og panikk." Klovn. Det var limbs og glede. 

Enig. Veldig lite kaotisk - skjedde snarere akkurat som man kunne vente. Da hører det til tingenes orden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Styrmann:

Ja, kontekst har, som det pleier, veldig mye å si. Når man stormer banen etter et overtidsmål, så er det ganske åpenbart at man ikke skal ut på matte å banke opp en jævel. Bare glede. Ingen fare. Det irriterte meg også den gang Arne Sandstø gikk ut i NRK og sa at sikkerheten sto på spill etter Jerv-triumfen i 2016. "Det er helt horribelt det som skjer etter kampen. Sånn skal ikke skje. Der skal vi beskyttes for alt av publikum og alle som eventuelt kommer inn på banen", meldte han etter kampen. Sart sjel, han Arne. 

Den gang fikk vi også 5 000,- i bot for supportere i teknisk sone, selv om det ble lagt "i formildende retning vekt på at hendelsene var motivert av glede og ble ryddig kontrollert av sikkerhetsvaktene". VI fikk også en "irettesettelse" for bruk av bluss som ble tent ett minutt før kampslutt. Vi hadde bare tillatelse til å tenne etter kampslutt. Når vi nå tross alt våget oss inn i teknisk sone med pyro, mistenker jeg at det vanker noen kroner i kassa til NFF. Kanskje ikke nok til enda en tur til Old Trafford, men penger likevel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

14 timer siden skrev FranckTheBank:

. Da dommerne løper av banen uten å blåse av kampen i ren skuffelse etter at vi scoret, var jeg redd dette ville ende 1-1.

Nå gikk Saggi og linjedommerne på midten, blåste av kampen og gikk av!

Men i eufori var det mange som ikke fikk det med seg!

Dog meget merkelig av Saggi, men da kom han i fokus nok en gang, og det var vel bra for han!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis Saggi elsker å ha fokus på seg, må han jo elske Stabæk.

Når det er sagt, syntes jeg han gjorde en bra jobb på søndag.  Løsningen med å blåse av og gå i garderoben var vel den eneste fornuftige.  GG Saggi

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 timer siden skrev Posse:

Litt kaotiske tilstander ja! Vi får være glad det gikk bra med alle sammen. Vanskelig å ikke slippe seg løs når det blir så dramatisk.

Blir det bøter fra NøFF nå da?

Men faren med denne jubelen er at vi "tror" plassen er sikret

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Sandefjord søndag 26. november kl. 17
  • Opprett ny...