kallmyr 199 Del Skrevet 26. November 2023 Del Skrevet 26. November 2023 fyfaen. dette var stort 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 460 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. November 2023 Er så jævlig karma for det overtids målet som ble annulert sist! Er så deilig! 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jankri99 317 Del Skrevet 26. November 2023 Del Skrevet 26. November 2023 Det som er ekkelt er at Tromsø bare klarte å vinne 2-1 over Haugesund hjemme, håper det bare betyr at Tromsø hadde en dårlig dag og at de ikke spiller sånn mot Vålerenga neste kamp og at Haugesund ikke spilte så bra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 26. November 2023 Del Skrevet 26. November 2023 Headingen til Luca der. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 364 Del Skrevet 26. November 2023 Del Skrevet 26. November 2023 Fy faen for en klubb. Stabæk er magisk. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolke 267 Del Skrevet 26. November 2023 Del Skrevet 26. November 2023 53 minutter siden skrev Jankri99: Det som er ekkelt er at Tromsø bare klarte å vinne 2-1 over Haugesund hjemme, håper det bare betyr at Tromsø hadde en dårlig dag og at de ikke spiller sånn mot Vålerenga neste kamp og at Haugesund ikke spilte så bra 14 av Tromsøs 19 seiere i år (inkludert begge mot oss) har vært med ett mål, så tror ikke vi skal lese så veldig mye inn i akkurat det. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 26. November 2023 Del Skrevet 26. November 2023 Ikke så mye positivt å ta med seg fra denne kampen bortsett fra noen av Olderheims involveringer og resultatet. Vinge må få få seg en assistent.. Først klarer han å dra til RBk uten skruknotter.. i dag klarer han å spille 90 min og miste leggeskinn minst 5 ganger og driver og drar i strømpene annethvert minutt.. Det er jobben hans å sørge for at han har utstyr som funker.. pinlig.. Burde bli bra bot av slikt.. Hilsen gammel grinebiter 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 26. November 2023 Del Skrevet 26. November 2023 1 minutt siden skrev ErikErik: Ikke så mye positivt å ta med seg fra denne kampen bortsett fra noen av Olderheims involveringer og resultatet. Vinge må få få seg en assistent.. Først klarer han å dra til RBk uten skruknotter.. i dag klarer han å spille 90 min og miste leggeskinn minst 5 ganger og driver og drar i strømpene annethvert minutt.. Det er jobben hans å sørge for at han har utstyr som funker.. pinlig.. Burde bli bra bot av slikt.. Hilsen gammel grinebiter Hva med 3 poeng? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 26. November 2023 Del Skrevet 26. November 2023 Resultat = 3poeng Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 26. November 2023 Del Skrevet 26. November 2023 De første 10 var bra, resten av første omgang bare for dem med nerver av stål. Andre omgang frem til 1-1 kommer er noe av det mest gjennområtne jeg har sett på Nadderud. Hadde vi i det hele tatt 3 vellykkede pasninger på rad? Alt virket 100% megastressa og man skulle på død og liv spille seg ut på en måte ingen var i nærheten av å beherske i dag. Tok seg heldigvis litt opp da Sandefjord tok foten av gassen, uten at jeg hadde hekt troen på et nytt mål. Toppet med et ubrukelig straffespark Kabran heldigvis fikk rett i beina igjen. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 362 Del Skrevet 26. November 2023 Del Skrevet 26. November 2023 Så mange potensielle syndebukker idag. Bakenga som brenner to 100 % sjanser, Næss som lager sitt førtiende straffe for sesongen. Og Kabran totalt uten selvtillitt som brenner en straffe på overtid. Da dommerne løper av banen uten å blåse av kampen i ren skuffelse etter at vi scoret, var jeg redd dette ville ende 1-1. Endelig slutt på måltørken for Kabran! Har vel ikke scoret siden i våres mot Aafk eller Molde! Så tynt på topp etter Bakenga ut. Luca er virkelig elendige. Høgh sitt svik føles virkelig og stikker nesten dypere enn Brynhildsen sitt! Og intervjuet til Baknga etter kamp er noe av det kleineste jeg har set på lenge. Tipper han er singel snart:P 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 241 Del Skrevet 26. November 2023 Del Skrevet 26. November 2023 Fotball. Bloody hell. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 362 Del Skrevet 26. November 2023 Del Skrevet 26. November 2023 En ting skal Saggi ha. Ikke mange dommere som har baller til å dømme straffe på overtid der. Og det spørs om VAR hadde tatt den. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 341 Del Skrevet 26. November 2023 Del Skrevet 26. November 2023 1 time siden skrev FranckTheBank: Så mange potensielle syndebukker idag. Bakenga som brenner to 100 % sjanser, Næss som lager sitt førtiende straffe for sesongen. Og Kabran totalt uten selvtillitt som brenner en straffe på overtid. Da dommerne løper av banen uten å blåse av kampen i ren skuffelse etter at vi scoret, var jeg redd dette ville ende 1-1. Endelig slutt på måltørken for Kabran! Har vel ikke scoret siden i våres mot Aafk eller Molde! Så tynt på topp etter Bakenga ut. Luca er virkelig elendige. Høgh sitt svik føles virkelig og stikker nesten dypere enn Brynhildsen sitt! Og intervjuet til Baknga etter kamp er noe av det kleineste jeg har set på lenge. Tipper han er singel snart:P Vi vant kampen. Nye spillere får vi skaffe oss i vinter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 095 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. November 2023 Herre min hatt. For en utladning. Bakenga som sier BDSM med oss er bedre enn å ligge med kona. Vet ikke hvem som runka ham på scoringa, men det er visst minst 100 mistenkte. Det går ikke an å gjøre det mer spennende! Alle til Haugesund! Bøter og slikt tar vi senere, nå må jeg legge meg på badegulvet. Har skrudd på undervarmen 32 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 27. November 2023 Del Skrevet 27. November 2023 Helt uvirkelig deilig! Jeg trodde ett øyeblikk at reglen var at det alltid skal tas avspark etter mål, fryktet det værste når Saggi løp i garderoben uten å si noe til noen.... merkelig oppførsel? Uansett, dette var uvirkelig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. November 2023 På 23.11.2023 den 9.44 skrev Marandinho: Rohit Saggi satt til å dømme kampen. Fanden. Det gikk helt greit? Jeg synes de slapp unna et gult kort i førsteomgang, men at Edward senere også kunne fått. Konsekvent i de to situasjonene. Straffen på over-overtid er det mange som ikke ville gitt oss. Spesielt med VAR, da kunne dommer i teorien latt den gå, og latt VAR avgjøre om det er en klar straffe eller ikke. Tydeligvis litt dårlig markering av kampslutt, men kudos for at han blåser av og lar alle feire i stedet for å rydde banen og blåse direkte etter avspark. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 675 Del Skrevet 27. November 2023 Del Skrevet 27. November 2023 Alltid likt Saggi! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 939 Del Skrevet 27. November 2023 Del Skrevet 27. November 2023 Saggi i går: 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 27. November 2023 Del Skrevet 27. November 2023 34 minutter siden skrev odd: Det gikk helt greit? […] Tydeligvis litt dårlig markering av kampslutt, men kudos for at han blåser av og lar alle feire i stedet for å rydde banen og blåse direkte etter avspark. Jo. Gikk veldig greit. La lista og var konsekvent. Markerte seg tydelig mot klaging og drøying. Om du ser reprisen av straffen hører du også et tydelig sluttsignal midt i feiringen. Men ikke så rart at folk gikk glipp av det. God vurdering også å bare stoppe der og gå i garderoben for ikke å legge opp til flokkraseri fra Sandefjord. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kardelj 14 Del Skrevet 27. November 2023 Del Skrevet 27. November 2023 5 minutter siden skrev enda en jævla islending: Jo. Gikk veldig greit. La lista og var konsekvent. Markerte seg tydelig mot klaging og drøying. Om du ser reprisen av straffen hører du også et tydelig sluttsignal midt i feiringen. Men ikke så rart at folk gikk glipp av det. God vurdering også å bare stoppe der og gå i garderoben for ikke å legge opp til flokkraseri fra Sandefjord. Saggi dømte bra i går. Så også at han markerte for kampslutt, før han gikk rett av banen. Også det en klok avgjørelse, gitt banestormingen og Sandefjords frustrasjon. Deeskalerte hele situasjonen. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 27. November 2023 Del Skrevet 27. November 2023 22 minutter siden skrev Kardelj: Saggi dømte bra i går. Så også at han markerte for kampslutt, før han gikk rett av banen. Også det en klok avgjørelse, gitt banestormingen og Sandefjords frustrasjon. Deeskalerte hele situasjonen. Ja, det fikk jeg ikke med meg før jeg så høydepunktvideoen i dag. Vanskelig å høre fløyta over lyden av eget brøl. Artigere er det at kommentator heller ikke fikk med seg fløyta, selv om jeg godt kan unnskylde at man ikke får med seg det når man sitter 10-15 meter i luftlinje fra kaoset på tartandekket. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 241 Del Skrevet 27. November 2023 Del Skrevet 27. November 2023 55 minutter siden skrev SuperDungeonMaster: Ja, det fikk jeg ikke med meg før jeg så høydepunktvideoen i dag. Vanskelig å høre fløyta over lyden av eget brøl. Artigere er det at kommentator heller ikke fikk med seg fløyta, selv om jeg godt kan unnskylde at man ikke får med seg det når man sitter 10-15 meter i luftlinje fra kaoset på tartandekket. Kommentator meldte vel også "tilløp til kaos og panikk." Klovn. Det var limbs og glede. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 341 Del Skrevet 27. November 2023 Del Skrevet 27. November 2023 25 minutter siden skrev Styrmann: Kommentator meldte vel også "tilløp til kaos og panikk." Klovn. Det var limbs og glede. Enig. Veldig lite kaotisk - skjedde snarere akkurat som man kunne vente. Da hører det til tingenes orden. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 362 Del Skrevet 27. November 2023 Del Skrevet 27. November 2023 Var vel kaos. Bakenga turte ikke juble. Visste ikke om kampen var slutt. Dommerne forlot banen pga sikkerhet? Blåste ikke av? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 27. November 2023 Del Skrevet 27. November 2023 1 time siden skrev Styrmann: Kommentator meldte vel også "tilløp til kaos og panikk." Klovn. Det var limbs og glede. Ja, kontekst har, som det pleier, veldig mye å si. Når man stormer banen etter et overtidsmål, så er det ganske åpenbart at man ikke skal ut på matte å banke opp en jævel. Bare glede. Ingen fare. Det irriterte meg også den gang Arne Sandstø gikk ut i NRK og sa at sikkerheten sto på spill etter Jerv-triumfen i 2016. "Det er helt horribelt det som skjer etter kampen. Sånn skal ikke skje. Der skal vi beskyttes for alt av publikum og alle som eventuelt kommer inn på banen", meldte han etter kampen. Sart sjel, han Arne. Den gang fikk vi også 5 000,- i bot for supportere i teknisk sone, selv om det ble lagt "i formildende retning vekt på at hendelsene var motivert av glede og ble ryddig kontrollert av sikkerhetsvaktene". VI fikk også en "irettesettelse" for bruk av bluss som ble tent ett minutt før kampslutt. Vi hadde bare tillatelse til å tenne etter kampslutt. Når vi nå tross alt våget oss inn i teknisk sone med pyro, mistenker jeg at det vanker noen kroner i kassa til NFF. Kanskje ikke nok til enda en tur til Old Trafford, men penger likevel. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 27. November 2023 Del Skrevet 27. November 2023 14 timer siden skrev FranckTheBank: . Da dommerne løper av banen uten å blåse av kampen i ren skuffelse etter at vi scoret, var jeg redd dette ville ende 1-1. Nå gikk Saggi og linjedommerne på midten, blåste av kampen og gikk av! Men i eufori var det mange som ikke fikk det med seg! Dog meget merkelig av Saggi, men da kom han i fokus nok en gang, og det var vel bra for han! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 27. November 2023 Del Skrevet 27. November 2023 Hvis Saggi elsker å ha fokus på seg, må han jo elske Stabæk. Når det er sagt, syntes jeg han gjorde en bra jobb på søndag. Løsningen med å blåse av og gå i garderoben var vel den eneste fornuftige. GG Saggi 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 095 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. November 2023 Litt kaotiske tilstander ja! Vi får være glad det gikk bra med alle sammen. Vanskelig å ikke slippe seg løs når det blir så dramatisk. VID-20231127-WA0002.mp4 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 362 Del Skrevet 27. November 2023 Del Skrevet 27. November 2023 3 timer siden skrev Posse: Litt kaotiske tilstander ja! Vi får være glad det gikk bra med alle sammen. Vanskelig å ikke slippe seg løs når det blir så dramatisk. VID-20231127-WA0002.mp4 5.35 MB · 0 downloads Blir det bøter fra NøFF nå da? Men faren med denne jubelen er at vi "tror" plassen er sikret Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå