fexter 4 399 Del Skrevet 27. November 2023 Del Skrevet 27. November 2023 Sesongen avsluttes i Haugesund. Aller siste match. Det blir en spennende runde der alt kan skje. Tabellen før match er følgende: 12. Haugesund med 30 poeng og -9 i målforskjell 13. Stabæk med 29 poeng og -15 i målforskjell 14. Sandefjord med 28 poeng og -8 i målforskjell 15. Vålerenga med 28 poeng og -11 i målforskjell Vi møter altså FKH samtidig som Sandefjord møter LSK hjemme i Sandefjord, men VIF møter TIL på Intility der Tromsø jager medalje. VI må helst vinne, men kan klare oss med U hvis de andre kampene går vår vei. Alle til Haugesund! Dette klarer vi sammen. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 760 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. November 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. November 2023 Sist bortetap kom mot Godset. I september..! Altså nøyaktig 3 måneder siden på søndag. Bob Bradley har ikke tapt en bortekamp så langt i sin periode to som trener i klubben! La dette fortsette, gå for seier! Alle til Haugesund! 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 27. November 2023 Del Skrevet 27. November 2023 Vi kan også tape hvis Enga og Sandefjord taper! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 27. November 2023 Del Skrevet 27. November 2023 Bruk lang tid ut av garderoben til andre omgang… 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 28. November 2023 Del Skrevet 28. November 2023 6 timer siden skrev Slum: Bruk lang tid ut av garderoben til andre omgang… Høres ut som en meget bra kampplan! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 28. November 2023 Del Skrevet 28. November 2023 FKH leverer nominasjon til Gullruten: 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest holhar60 Del Skrevet 28. November 2023 Del Skrevet 28. November 2023 11 timer siden skrev fexter: Sesongen avsluttes i Haugesund. Aller siste match. Det blir en spennende runde der alt kan skje. Tabellen før match er følgende: 12. Haugesund med 30 poeng og -9 i målforskjell 13. Stabæk med 29 poeng og -15 i målforskjell 14. Sandefjord med 28 poeng og -8 i målforskjell 15. Vålerenga med 28 poeng og -11 i målforskjell Vi møter altså FKH samtidig som Sandefjord møter LSK hjemme i Sandefjord, men VIF møter TIL på Intility der Tromsø jager medalje. VI må helst vinne, men kan klare oss med U hvis de andre kampene går vår vei. Alle til Haugesund! Dette klarer vi sammen. https://www.vg.no/sport/fotball/i/zEoB74/vaalerenga-stabaek-sandefjord-eller-haugesund-hvem-rykker-ned-fra-eliteserien-hvem-maa-spille-kvalik-proev-vgs-nedrykkskalkulator Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 28. November 2023 Del Skrevet 28. November 2023 Rundt 0 grader i Haugesund er helt ok, mens det i Oslo er ca minus 10. Det MÅ jo bety fordel ismennene fra Tromsø? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 28. November 2023 Del Skrevet 28. November 2023 8 minutter siden skrev elaang: Rundt 0 grader i Haugesund er helt ok, mens det i Oslo er ca minus 10. Det MÅ jo bety fordel ismennene fra Tromsø? Ilic var i hvert fall ikke happy med kulden på Hamar. Uten at det hindret han fra å score.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 28. November 2023 Del Skrevet 28. November 2023 2 timer siden skrev elaang: Rundt 0 grader i Haugesund er helt ok, mens det i Oslo er ca minus 10. Det MÅ jo bety fordel ismennene fra Tromsø? Rundt 0 grader i fuktig kystklima blir kaldt det også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 28. November 2023 Del Skrevet 28. November 2023 FKH pod om bl.a. kampen om noen er interessert. Jeg tar ikke ansvar for at dette er minutter du aldri får igjen, da jeg ikke har hørt på... https://www.h-avis.no/klart-for-tidenes-viktigste-fkh-kamp-og-for-et-drama-det-blir/s/5-62-1628407 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest holhar60 Del Skrevet 28. November 2023 Del Skrevet 28. November 2023 7 timer siden skrev elaang: FKH pod om bl.a. kampen om noen er interessert. Jeg tar ikke ansvar for at dette er minutter du aldri får igjen, da jeg ikke har hørt på... https://www.h-avis.no/klart-for-tidenes-viktigste-fkh-kamp-og-for-et-drama-det-blir/s/5-62-1628407 Hvordan skal FKH angripe kampen mot Stabæk? Haugesund skal peise på fra starten av kampen mot Stabæk. Sola regnesentral har funnet ut at det er 60 % sjanse for at de vinner kampen, og at Stabæk "alltid" har hatt dårlige kamper i Haugesund. Det var litt delt i studio om hvem som kom til å vinne... De tror det blir mer åpent bakrom enn kampen mot Tromsø, og at det skal de utnytte mor Stabæk. De snakket mye om nedrykk, Delt i studio. Noen mener VIF tar Tromsø, andre mente at Tromsø tar VIF lett. Johannes (supporterleder?) har nerver og er helt utslitt før kampen, men mente at det kunne gå bra.. (Kort fortalt av det jeg fikk med meg) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 530 Del Skrevet 28. November 2023 Del Skrevet 28. November 2023 Vaklende midtbane mot Sandefjord sist. P3 gutta fortalte Bob at Michael som assistent trener lovlig kunne spille😊 Det hadde vært noe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest holhar60 Del Skrevet 28. November 2023 Del Skrevet 28. November 2023 13 minutter siden skrev arni: Vaklende midtbane mot Sandefjord sist. P3 gutta fortalte Bob at Michael som assistent trener lovlig kunne spille😊 Det hadde vært noe! Det er bare å få innpå Michael, om han selv har lyst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 29. November 2023 Del Skrevet 29. November 2023 9 timer siden skrev holhar60: Det er bare å få innpå Michael, om han selv har lyst. Han har selvsagt ikke lov å spille. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 29. November 2023 Del Skrevet 29. November 2023 Noen som har erfaring på hvordan Sigurd Kringstad er som dommer? Satt opp som dommer på søndag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 29. November 2023 Del Skrevet 29. November 2023 4 minutter siden skrev fexter: Noen som har erfaring på hvordan Sigurd Kringstad er som dommer? Satt opp som dommer på søndag. https://www.transfermarkt.com/sigurd-kringstad/bilanzdetail/schiedsrichter/7078/saison_id/0/heim_gast//verein_id/1274/wettbewerb_id//funktion/1/plus/0 Har i år dømt da vi spilte uavgjort i Trondheim, vant i Molde og tapte på Hamar. "Fast" bortedommer for oss. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 29. November 2023 Del Skrevet 29. November 2023 God i alle de kampene så vidt jeg kan huske. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 29. November 2023 Del Skrevet 29. November 2023 7 minutter siden skrev odd: https://www.transfermarkt.com/sigurd-kringstad/bilanzdetail/schiedsrichter/7078/saison_id/0/heim_gast//verein_id/1274/wettbewerb_id//funktion/1/plus/0 Har i år dømt da vi spilte uavgjort i Trondheim, vant i Molde og tapte på Hamar. "Fast" bortedommer for oss. Vi har bedre statistikk med Kringstad enn FKH. De har tapt mot LSK borte og hjemme mot RBK, samt uavgjort mot VIF hjemme. Ser også at vi slo FKH med Kringstad som dommer i nedrykksåret 2021. Selv om vi ikke skal fokusere for mye på dommeren så har vi en liten fordel med Sigurd Kringstad som dommer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 570 Del Skrevet 29. November 2023 Del Skrevet 29. November 2023 41 minutter siden skrev fexter: Vi har bedre statistikk med Kringstad enn FKH. De har tapt mot LSK borte og hjemme mot RBK, samt uavgjort mot VIF hjemme. Ser også at vi slo FKH med Kringstad som dommer i nedrykksåret 2021. Selv om vi ikke skal fokusere for mye på dommeren så har vi en liten fordel med Sigurd Kringstad som dommer. Interessant måte å regne inn dommeren på! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bandy90 691 Del Skrevet 29. November 2023 Del Skrevet 29. November 2023 Hvis prestasjonen er like grufull som mot Sfj hjemme taper vi 4-0 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 387 Del Skrevet 29. November 2023 Del Skrevet 29. November 2023 2 timer siden skrev fexter: Vi har bedre statistikk med Kringstad enn FKH. De har tapt mot LSK borte og hjemme mot RBK, samt uavgjort mot VIF hjemme. Ser også at vi slo FKH med Kringstad som dommer i nedrykksåret 2021. Selv om vi ikke skal fokusere for mye på dommeren så har vi en liten fordel med Sigurd Kringstad som dommer. Blir litt usaklig kanskje? Men jeg skjønner at folk ønsker å snu alle steiner før matchen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 29. November 2023 Del Skrevet 29. November 2023 1 time siden skrev 1369: Blir litt usaklig kanskje? Men jeg skjønner at folk ønsker å snu alle steiner før matchen. Som jeg poengterer skal vi ikke fokusere for mye på dommeren før match. Viktigste har fokus på eget laget og støtte guttene mot FKH. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest holhar60 Del Skrevet 30. November 2023 Del Skrevet 30. November 2023 21 timer siden skrev odd: Han har selvsagt ikke lov å spille. Det ble sagt i en pod at han kunne det, men ihht en tråd på X, så har du sikkert helt rett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 30. November 2023 Del Skrevet 30. November 2023 Han må forholde seg til overgangsvindu som alle andre. Neste sesong kam han imidlertid løse lisens og registreres om hm vil. I Bærumsball sa han tydelig at tiden som spiller er forbi. Han sa også at det hadde sine fordeler å coache fra banen på trening. Jeg ser ikke heeeelt bort fra at han kan gjøre som Bjørn Helge Riise og slenge seg med som innbytter for andrelaget om det trengs. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 30. November 2023 Del Skrevet 30. November 2023 9 minutter siden skrev odd: Han må forholde seg til overgangsvindu som alle andre. Neste sesong kam han imidlertid løse lisens og registreres om hm vil. I Bærumsball sa han tydelig at tiden som spiller er forbi. Han sa også at det hadde sine fordeler å coache fra banen på trening. Jeg ser ikke heeeelt bort fra at han kan gjøre som Bjørn Helge Riise og slenge seg med som innbytter for andrelaget om det trengs. Som bosman kunne han signert nå utenfor vinduet, tror jeg. Men det fordrer jo at han vil selv. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 30. November 2023 Del Skrevet 30. November 2023 Nei. Selv vinduet for kontraktsløse spillere er stengt 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 30. November 2023 Del Skrevet 30. November 2023 52 minutter siden skrev Hanse: Nei. Selv vinduet for kontraktsløse spillere er stengt Og han var under kontrakt med Toronto da vinduet lukket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 30. November 2023 Del Skrevet 30. November 2023 Dramaet som utspiller seg på søndag, gjorde at Sandefjordingen Dag Solstad ble hedning som ung gutt, skal vi tro ham i VM fotballboken fra 1982; ”Denne uutholdelige spenningen kunne jeg ikke være foruten. Og jeg var til og med klar over det. Det førte til min første religiøse krise, det må ha vært i 10-11 års alderen, antar jeg. Jeg kom i en voldsom konflikt med min barnetro, fordi jeg måtte erkjenne at jeg hadde et avvikende syn på Evigheten. Gjennom ettertanke hadde jeg måtte bekjenne at evigheten ikke huet meg. I himmelen var det evighet. Der var alt lykke. Intet ondt kunne skje. Og når intet ondt kunne skje, kunne heller intet himmelsk fotballag rykke ned. Den paradisiske tilstand som innebar fravær av ondskap, gjorde med andre ord den Himmelske hovedserie til en umulighet. Og uten hovedserie ingen fotball for meg. Hvis man spilte fotball i himmelen, var den i tilfelle såpass uinteressant at jeg ikke likte den. Den himmelske fotball huet meg ikke, og dermed ikke himmelen som sådan. Himmelsk fred og himmelsk lykksalighet var ikke noe jeg trakta etter. Jeg var altfor sterkt knyttet til den jordiske Hovedserien. Derfor måtte jeg bli hedning, noe som ikke var en lett beslutning for meg på det daværende tidspunkt.” Synes synd på amerikanerne som ikke får inn dette perspektivet i sporten sin om det er hockey eller fotball. For mange klubber, så har det i ettertid vist seg at det å rykke ned har vært en blessing in disguise (Brann er siste eksempel på at det kan finnes et godt liv etter døden, og at man kan komme tilbake sterkere og bedre). Vi gjorde det samme etter nedrykket i 2004, som kulminerte med seriegullet i 2008. For oss nå, pga BB-situasjonen, så er det avgjørende viktig at vi holder oss. Gjør vi det så havner vi fort på øvrige halvdel allerede neste år. Når noe er på spill så heves lidenskapen til nye høyder. Med alle kontrakter som er satt på vent, og fort så er halve stallen ikke med neste år. Kjenner jeg er usikker på hva det gjør spenningsnivået til spillerne. Fortvilende at Haugesund ikke fikk et fortjent poeng i Tromsø. Det gjorde at de går fra ingenting å spille for til alt å spille for. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 30. November 2023 Del Skrevet 30. November 2023 16 minutter siden skrev Offside: Fortvilende at Haugesund ikke fikk et fortjent poeng i Tromsø. Det gjorde at de går fra ingenting å spille for til alt å spille for. De ville hatt mye å spille for likefullt, kunne jo ikke tapt, da hadde vi og i tillegg Sandefjord med seier gått forbi samt at Vif ville gått forbi med 2-målsseier eller seier og -2 for Fkh. Nå kan det hende at Fkh får kvalik med U (gud forby) så sånn sett må de gå for seier i stedet for minimum U. Ikke sikkert at det er negativt hvis det feks er U på slutten i Haugesund. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå