Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1 minutt siden skrev PKhelten:

Nå er det bare å starte på nytt…

Med et helt annet styre håper jeg.

Den patetiske fiktive opprydningen for 2 år siden. Ansettelser og idiotsigneringer.

Er så lei av vanstyret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev Path:

Er så jæævlig lei av dette år etter år. Spillerstallen er ikke nærheten god nok, selv ikke med en topptrener som Bradley er det mulig å få dette laget til å prestere. 

De tok ut Vinge og da er vi fullstendig sjanseløse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 minutter siden skrev kuk:

Med et helt annet styre håper jeg.

Den patetiske fiktive opprydningen for 2 år siden. Ansettelser og idiotsigneringer.

Er så lei av vanstyret.

Dette!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev Las:

Han har hatt mange utrolige redninger, derfor. 

Ja, fordi baklengs er utelukkende keepers feil. Relativt dum om du mener det. Bakenga skylder oss en haug med scoringer, den han bommer på rett før 1-0 idag er fullstendig krise. Bør legge vekk skoene nå, Bakenga. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev Las:

Han har hatt mange utrolige redninger, derfor. 

Jada, og Mush har hatt 8 utrolige mål. Poenget er at det ikke er enkeltspillere som er årsaken her, men at hele spillerstallen er for svar totalt sett. Dette er resultatet av flere år med en for dårlig treningshverdag mistenker jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev Kaizer Alphonse:

Jada, og Mush har hatt 8 utrolige mål. Poenget er at det ikke er enkeltspillere som er årsaken her, men at hele spillerstallen er for svar totalt sett. Dette er resultatet av flere år med en for dårlig treningshverdag mistenker jeg.

Helt enig! Det er ikke bare Petterson, Mush eller Edwards sin skyld, men hele laget og styret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en dårlig mage følelse i dag. Lett å ta opp enkelt situasjoner fra sesongen, men alle nedrykk er desverre fortjent tilslutt.

Er ikke lett å overtale hverken kommunen eller nye/unge fans i Bærum om at STB er det hele store. For det har vi ikke vært på en stund nå, blitt en yo-yo klubben mellom Eliteserien og Obos. Trist, men håper Bob vil være med videre. Han hadde reddet oss, men kom 2-3 runder fort sent. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev Torres:

Ja, fordi baklengs er utelukkende keepers feil. Relativt dum om du mener det. Bakenga skylder oss en haug med scoringer, den han bommer på rett før 1-0 idag er fullstendig krise. Bør legge vekk skoene nå, Bakenga. 

Nei, det er ikke bare angriper eller keeper som har gjort at målforskjellen er dårlig. Hele laget, styret og trenerne har spilt en rolle i den sykt dårlige målforskjellen. Vi må starte på nytt med utskiftninger og forsterkninger i hele klubben

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel totalen som gjør at Stabæk rykker ned. Elendig styre, for dårlige spillere, bytte av trenere hvert år, en GJENG MED DRITTUNGER i Stabæk support. Kutt ut bluss og annen faenskap. Flau over å være medlem. Men er utmeldt fra 2024, så slipper dere å høre på sytingen. Godt jeg kan heie på moderklubben min i stedet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

14 minutter siden skrev Bjersk:

Aldri har noen fortjent mer å rykke ned enn det Stabæk laget her. En gjeng med tapere både som fotballspillere og mennesker. 

Ut med pakket

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Haugesund - Stabæk søndag. søndag 3. desember kl. 17
  • Opprett ny...