Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Viking taper 5-1 hjemme for RBK som har hatt en grusom sesong med ingenting å spille for. Dette betydde at Tromsø ikke trengte noe resultat på Initility. 

VIF i kvalikk mot Kristiansund. Hadde vært gøy om Enga rykket ned, men blir betydelig tøffere OBOS om vi får et nytt Brann-lag å hanskes med, der det i praksis kun er den ene plassen vi skal kjempe om. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 minutter siden skrev Akk ove:

Det er vel totalen som gjør at Stabæk rykker ned. Elendig styre, for dårlige spillere, bytte av trenere hvert år, en GJENG MED DRITTUNGER i Stabæk support. Kutt ut bluss og annen faenskap. Flau over å være medlem. Men er utmeldt fra 2024, så slipper dere å høre på sytingen. Godt jeg kan heie på moderklubben min i stedet. 

Farvel bonde

Lenke til innlegg
Del på andre sider

16 minutter siden skrev kuk:

Med et helt annet styre håper jeg.

Den patetiske fiktive opprydningen for 2 år siden. Ansettelser og idiotsigneringer.

Er så lei av vanstyret.

Jeg er spent på resultatene av den NYE evalueringen. Den forrige ga jo tydelige svar....🤔

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Akk ove:

Det er vel totalen som gjør at Stabæk rykker ned. Elendig styre, for dårlige spillere, bytte av trenere hvert år, en GJENG MED DRITTUNGER i Stabæk support. Kutt ut bluss og annen faenskap. Flau over å være medlem. Men er utmeldt fra 2024, så slipper dere å høre på sytingen. Godt jeg kan heie på moderklubben min i stedet. 

Ja, gjør alle oss på hovis en tjeneste også og stikk for å heie på LSK, Enga eller noe annet ræl. Good riddance.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev boie:

Support er en fantastisk gruppe med unge og gamle som gjør en helt utrolig jobb. Lykke til på Kadettangen. 

1 minutt siden skrev BelgiskBlaa:

Ja, gjør alle oss på hovis en tjeneste også og stikk for å heie på LSK, Enga eller noe annet ræl. Good riddance.

1 minutt siden skrev BelgiskBlaa:

1 minutt siden skrev LexaR:

Oppi det kjipe: Takk til alle som stilte opp fysisk og gjorde det de kunne for å støtte gutta frem!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 minutter siden skrev odd:

La oss se et Bob-lag med Veum, Næss, Andresen, Kostadinov, Olderheim, Riise, Spiten og Vinge. Så får vi se hva vi gjør med resten. 

Absolutt! Vi har et knippe unge spillere som kan få mye spilletid i OBOS og løfte laget igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blitt en yo-yo klubb nå. Faktum. Halve laget er på utgående kontrakter, blant annet spillere som Ottesen som aldri vil ta på seg drakta igjen. Vinge kommer vi heller ikke til å klare å beholde. Her må noen trylle for å skape et lag som skal dominere obos. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 minutter siden skrev Akk ove:

Bla.. bla

Forventer du noe annet enn dritt, når du slenger et lass med møkk til din egne? Og i tillegg sier at du gleder deg til å heie på noen andre?

lykke til videre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 minutter siden skrev Akk ove:

Lyst til å utdype hvordan Support er skyld i at vi rykker ned?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 minutter siden skrev Håvard:

La oss være ærlige, vi rykket ned pga innføring av VAR, hadde vi bare fått EN av de mange kontroversielle avgjørelsene i vår favør hadde vi under minste klart kvallik

Neste år slipper vi i det minste VAR

Ja, f eks målet mot Sandefjord som ble annulert pga offside på en spiller som ble holdt fast i offsideposisjon av forsvarer uten å være involvert i spillet. 
Den systematiske dømmingen mot Stabæk har kostet oss mange poeng. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev JonasM:

Tenk om ... Tenk om knotter i ansiktet resulterte i rødt kort, tenk om Bakenga satte sin ene sjanse i kveld ... Vi har hatt så mange muligheter til å overleve dette gjennom sesongen, så jeg vil ikke skylde på Bakenga på den ene store muligheten. Derimot føler jeg VAR har rammet oss hardt på starten av sesongen, men vi har heller ikke levert i de viktige kampene. Tenk om vi hadde slått bunnlagene som Ålesund og Vålerenga. Det hadde vært nok. Fy faen for noe dritt, altså ...

Med normal dømming ville Bohinen sittet ut sesongen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

14 minutter siden skrev odd:

La oss se et Bob-lag med Veum, Næss, Andresen, Kostadinov, Olderheim, Riise, Spiten og Vinge. Så får vi se hva vi gjør med resten. 

Enig! Her er det mye å bygge på. Neste sesong kan bli veldig gøy i OBOS. Her må vi snu skuta og skape et positivt lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel... Hvis ikke VAR hadde dømt oss nord og ned i bortekampen mot Sandefjord, hvor vi skulle hatt tre poeng - og ikke ett - ville dette sett aldeles annerledes ut. Terje Hauge legger seg flat - og gliser og ler - og smiler - og sier dette er en sesong hvor vi skal lære... Så reiser han hjem til sitt store og fornemme hjem, et sted på Vestland. Dette gidder jeg ikke mer!! Jeg vil ikke bruke tusen-vis av kroner for å følge mitt kjære hjemmelag!! Hvorfor faen skal jeg det?? Mine penger kan brukes på fisketurer, spennende opplevelser i Øst-Europa, hytteturer og annet gøy, for meg selv! Gratulerer til NFF og Terje Hauge og andre drittsekker som vil skape et KLASSESKILLE i norsk fotball. Jeg har sett min siste fotballkamp. Men det har nok ikke Terje Hauge. Jeg er en fattig pensjonist som har andre prioriteringer enn Terje Hauge og Co. Ha det bra og takk og farvel !! Ikke faen om at jeg skal jobbe frivillig - mens Terje Hauge og de andre i norsk toppfotball skal tjene millioner av kroner. Herre Gud - og for et aldeles idiotisk tillitsforhold vi skal ha mellom supportere og mange-millionærene i norsk topp-fotball! Ikke jobb frivillig - det er alltid noen i andre enden som tjener grovt på det!! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20 minutter siden skrev L 57:

Vel... Hvis ikke VAR hadde dømt oss nord og ned i bortekampen mot Sandefjord, hvor vi skulle hatt tre poeng - og ikke ett - ville dette sett aldeles annerledes ut. Terje Hauge legger seg flat - og gliser og ler - og smiler - og sier dette er en sesong hvor vi skal lære... Så reiser han hjem til sitt store og fornemme hjem, et sted på Vestland. Dette gidder jeg ikke mer!! Jeg vil ikke bruke tusen-vis av kroner for å følge mitt kjære hjemmelag!! Hvorfor faen skal jeg det?? Mine penger kan brukes på fisketurer, spennende opplevelser i Øst-Europa, hytteturer og annet gøy, for meg selv! Gratulerer til NFF og Terje Hauge og andre drittsekker som vil skape et KLASSESKILLE i norsk fotball. Jeg har sett min siste fotballkamp. Men det har nok ikke Terje Hauge. Jeg er en fattig pensjonist som har andre prioriteringer enn Terje Hauge og Co. Ha det bra og takk og farvel !! Ikke faen om at jeg skal jobbe frivillig - mens Terje Hauge og de andre i norsk toppfotball skal tjene millioner av kroner. Herre Gud - og for et aldeles idiotisk tillitsforhold vi skal ha mellom supportere og mange-millionærene i norsk topp-fotball! Ikke jobb frivillig - det er alltid noen i andre enden som tjener grovt på det!! 

VAR prøvde å hjelpe oss, men dommeren stod ved sin gale beslutning😉

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev BelgiskBlaa:

Vi rykker alltid opp. Det er den eneste solstrålen som glimter gjennom regnskyen nå.

Uten å ha sjekket noe som helst: vi har 100% opprykk de fire sesongene vi har spilt på nest øverste nivå?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 minutter siden skrev odd:

Uten å ha sjekket noe som helst: vi har 100% opprykk de fire sesongene vi har spilt på nest øverste nivå?

Stemmer nok og den statistikken skal vi holde!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Haugesund - Stabæk søndag. søndag 3. desember kl. 17
  • Opprett ny...