Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Frode Thomassen til Budstikka nå:

"Han sier også at Bodø/Glimt har svart Stabæk support en gang, at de kanskje kan kritiseres for ikke å ha svart ytterligere en gang, men at de forholder seg til Stabæk som klubb og ikke supporterne.." 

😒

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 minutter siden skrev Styrmann:

Frode Thomassen til Budstikka nå:

"Han sier også at Bodø/Glimt har svart Stabæk support en gang, at de kanskje kan kritiseres for ikke å ha svart ytterligere en gang, men at de forholder seg til Stabæk som klubb og ikke supporterne.." 

😒

Er forsåvidt ingen overraskelse at Glimt ikke gidder å forholde seg til supportere. Skulle vel helst vært foruten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvorfor skal man forholde seg til noen som prøver å avdekke rasisme mot noen av klubbens spillere? For en gjeng. De prøver virkelig å bli det nye Rosenborg, med alt det innebærer.

Men med det sitatet i mente er det vel bare for Miøen & co å quote han på Twitter og be om et svar? "Vennlig hilsen klubben Stabæk"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

32 minutter siden skrev odd:

Og hvorfor skal man forholde seg til noen som prøver å avdekke rasisme mot noen av klubbens spillere? For en gjeng. De prøver virkelig å bli det nye Rosenborg, med alt det innebærer.

Men med det sitatet i mente er det vel bare for Miøen & co å quote han på Twitter og be om et svar? "Vennlig hilsen klubben Stabæk"

Vegard har unektelig et poeng: 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

På 5.1.2024 den 19.38 skrev mbh:

At han takket nei sist gang han hadde muligheten, gjør at det blir det en lengre reise inn til mitt hjerte. Håper at han blir dritgod, men havner på benken på grunn av en enda bedre Gunnerød.

Det var dit jeg ville selv. Synes det er helt hodeløst å nevne oss i en slik setting. Da tenker jeg mest av alt på det grove grunnarbeidet som ble gjort i etterkantu av det som angivelig skal ha skjedd på Nadderud. Mest av alt mente jeg å si at dette blir helt neglisjert av personen som har skrevet dette. Glad jeg elsker en klubb som tar anklager på alvor!

Edit: Så trenger jeg litt forum-trening, men det kommer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Økseskaft eller hostesaft?

Nå for tiden er det er viktig å tenke grundig gjennom "hva som rimer på hva" før man er impulsiv. Annen i ellevte, så gøy!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev mbh:

Økseskaft eller hostesaft?

Nå for tiden er det er viktig å tenke grundig gjennom "hva som rimer på hva" før man er impulsiv. Annen i ellevte, så gøy!

Rasshøl eller glass øl?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Rasismeanklagen fra Stabæk-Glimt, sluttrapport
  • Opprett ny...