Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Får håpe Vålerenga vinner kvalik. Ser man bort fra Aalesund, Start og kanskje KBK. Så bør vi klare opprykk ganske så greit. Obos ligaen ser litt dødt ut, faen at vi skal ned dit igjen 🤣 Bare håper vi henter riktige spillere og trener, tørr å satse på eget og bygger en spille stil som er Stabæk verdig. 

Under off season sett med STB øyne så er det bare å heie frem Gift Orban og Nusa. Pengene der kommer vi til å trenge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overraskende positiv til troppen neste år egentlig, gitt at enkelte spillere beholdes. Næss, Vinge, Kai, Pedersen og spillere som Andresen, Olderheim og Spiten (og Walstad?) er en god stamme. Bortsett fra Pettersson så ligger mye av grumsen i de som er på utgående kontrakt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubben ute i stikka og sier de har ressurser til å satse mot opprykk og et slagkraftig lag, men denne fra styreleder skremmer meg litt:

Etter alle solemerker vil videresalgsklausulene sikre finansiering av neste års drift. Da vil vi gå all inn for å rykke rett opp igjen, sier Bergh-Jacobsen og legger til: 

Han refererer her til Orban og Nusa. Orban er vel ikke akkurat heit på markedet lenger. Ikke fast på laget lenger. 

Nusa har vel heller ikke etablert seg i Brugge ennå og har vel signalisert at han ikke har dårlig tid med å dra videre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

24 minutter siden skrev M-A-N:

Klubben ute i stikka og sier de har ressurser til å satse mot opprykk og et slagkraftig lag, men denne fra styreleder skremmer meg litt:

Etter alle solemerker vil videresalgsklausulene sikre finansiering av neste års drift. Da vil vi gå all inn for å rykke rett opp igjen, sier Bergh-Jacobsen og legger til: 

Han refererer her til Orban og Nusa. Orban er vel ikke akkurat heit på markedet lenger. Ikke fast på laget lenger. 

Nusa har vel heller ikke etablert seg i Brugge ennå og har vel signalisert at han ikke har dårlig tid med å dra videre.

På FM kan man selge klausulene, er det mulig i virkeligheten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

27 minutter siden skrev M-A-N:

Skaper mye entusiasme slike utsagn

Lenke til innlegg
Del på andre sider

49 minutter siden skrev M-A-N:

Toppscorer i Europa Conference League med 5 goaler på 4 spilte matcher. Ikke like mye goaler i ligaen, men potensiale hos han er stort. Det er vell derfor klubber vil ha han. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 timer siden skrev elaang:

Dette går rett opp igjen!

Hvem skal kunne stoppe oss? 

- Aafk, vesentlig dårligere enn oss i år, men ofte gode i OBOS
-??

Start er kaos, Sogndal er nede, Sandnes Ulf ikke hva de var, KBK kanskje, KIL overpresterte i år, Bryne det samme...

Konklusjon; Vi går rett opp!

Tror nok man skal være litt mer obs på KIL. Dem har tenkt seg tilbake. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 minutter siden skrev rykkinn:

Toppscorer i Europa Conference League med 5 goaler på 4 spilte matcher. Ikke like mye goaler i ligaen, men potensiale hos han er stort. Det er vell derfor klubber vil ha han. 

Får håpe han begynner å levere igjen, han har i hvert fall begynt å spille mer i det siste. 

Hat-trick mot Breidablik er ikke det som drar opp de helt stor summene. Naturlig at han tar et steg tilbake etter den vanvittige starten i Gent, men klubben kan ikke basere seg på at han skal bli solgt for hundrevis av millioner… Det må være en bonus, ikke budsjettert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal jeg hive inn et lite moment til: Jeg tror det er en ikke så liten fordel for oss at Nadderud nå har kunstgress. 

Nå blir det litt mindre krig på humpete gressmatte og et underlag som unggutta er vokst opp på og som de behersker bra selv om noen kilo og muskler foreløpig mangler. 

I mitt hode tar kunstgresset bort noen tilfeldigheter her og der og øker sjansene for at det beste laget faktisk vinner kampen. Og på Nadderud i OBOS skal vi være det beste laget hver gang. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

29 minutter siden skrev Henrik:

Nå skal jeg hive inn et lite moment til: Jeg tror det er en ikke så liten fordel for oss at Nadderud nå har kunstgress. 

Nå blir det litt mindre krig på humpete gressmatte og et underlag som unggutta er vokst opp på og som de behersker bra selv om noen kilo og muskler foreløpig mangler. 

I mitt hode tar kunstgresset bort noen tilfeldigheter her og der og øker sjansene for at det beste laget faktisk vinner kampen. Og på Nadderud i OBOS skal vi være det beste laget hver gang. 

Ja derfor startet vi OBOS ifjor bedre borte enn hjemme fordi borte var nesten kun kunstgress

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interessant å se hvordan KBK har fornyet laget sitt og satset på yngre spillere. Når vi tenker på hva vi har i troppen og har mulighet til å gjøre neste sesong. Inspirerende selv om det (foreløpig) ikke ser ut til å holde til opprykk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev @ringo:

Interessant å se hvordan KBK har fornyet laget sitt og satset på yngre spillere. Når vi tenker på hva vi har i troppen og har mulighet til å gjøre neste sesong. Inspirerende selv om det (foreløpig) ikke ser ut til å holde til opprykk.

Snorre Strand Nilsen er en spiller jeg gjerne skulle sett på høyrebacken vår. Merkelig at han ikke ble solgt i fjor da de rykket ned.

KBK blir helt klart en utfordrer neste sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
OBOS 2024, hvordan skal det gå?
  • Opprett ny...