Gå til innhold

Anbefalte innlegg

49 minutter siden skrev Henrik:

Det er jeg ikke helt enig i. Det blir den svakeste OBOS-ligaen siden...i år. Mye svakere i år enn neste år i mine øyne. Og så er jo det litt pga at vi skal spille der selv. 

I år: Jerv og Kristiansund kom ned fra Eliteserien. Jerv var så ræva at de like godt fortsatte ferden nedover. De to opprykkslagene var Fredrikstad, som omtrent satte rekord i uavgjorte matcher og i å vinne kamper med 1 mål, og KFUM.. 

Neste år kommer STB og Aalesund ned fra Eliteserien. Og Lyn, Levanger og Egersund er nok ikke stor svekkelse ift Skeid, Jerv og Hødd. 

God og realistisk vurdering! Bob valgte å kjøre med en dysfunksjonell treer på midten, her må det treffes godt med spillerkjøp som ikke alle andre ser. Lyn imponerer

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 minutter siden skrev mbh:

Mitt tips er at et av lagene spiller i OBOS også i 2025.

Ja eller så er det håp da 🙂 Men artigere å ha Enga i samme serie enn å være uten de hvis jeg skal være ærlig. Men viktigste i mine øyne nå er først og fremst å beholde Bob og co og få tilbake Stabæk. Pettersson og Vinje ville jeg også beholdt 🙂

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heller.. Når 11 stolte menn møter opp på Intility Arena, med påtrykket OBOS på hele brystkassa på drakta🤦🏻‍♂️ Da kan det gå bare en vei⬇️

Så kanskje Stabæk og KIL som rykker opp, istedet 😉

Gleder meg. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

40 minutter siden skrev guttensindet:

Og ikke minst alle de dyre spillerne de har på lange kontrakter

24 spillere med kontrakt (kun 3 som går ut nå).

Det blir en slitsom og kostbar opprydning på Valle. Hehe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette endrer bildet litt. Men jeg er veldig usikker på om VIF er i stand til å ta en Brann. Fordelen er at vi nå neppe mister spillere til VIF. 

Oppmerksomheten om OBOS ligaen blir i sllefall enormt mye større med VIF(og Lyn) i samme divisjon. Det bør gjøre jobben til vår nye markedssjef litt enklere.

Ellers igjen - voldsomt inspirerende å se KBK’s unge mannskap spille godt, og gjøre det vi ikke klarte - å slå VIF 2-0. Gjennomsnittsalder rett under 24 år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev tobb:

Tar gjerne Moss hjemme 16. mai!

Moss eller Mjøndalen hjemme, dersom det blir Lyn-VIF eller omvendt, er det beste vi kan håpe på. Både de brune og de gule bør kunne mobilisere en del fans. Jeg har aller mest lyst på Lyn hjemme 16. mai.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søder! Stemmen i hodet befaler at jeg må kjøpe sesongkort også dette året, fordi det er så få mandagskamper. Det er nesten som om tvangstankene og klubben er på samme lag.

Må høre med @Slum og @sexxes for å forsikre meg om at jeg ikke trenger sterkere medisiner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
OBOS 2024, hvordan skal det gå?
  • Opprett ny...