Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 3. Februar Del Skrevet 3. Februar 19 minutter siden skrev rykkinn: STB4LIFE med ny video på YouTube. Fantastisk engasjement fra denne brukeren, mange stb videoer ute på denne YouTube-kanalen! Herlig. Nærmer seg… Greit med noen uker til etter gårsdagen. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 3. Februar Del Skrevet 3. Februar Er vel flertall av 3.div spillere på treningene nå, igår spilte Bradley boys jaggu som et 3.div lag også. Og Finstad hadde til alt overmål prøvespillere fra 3.div denne uka😊 Så her må de 60 dagene til seriestart brukes godt👍 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 5. Februar Del Skrevet 5. Februar Norsk tippings odds på vinner av OBOS: VIF 1,80 STB 3,75 Aafk 8,00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 17. Mars Del Skrevet 17. Mars Se opp for Lyn! Sterke resultater pre season Onsdag 28. februar kl. 18.00: Lyn – Kjelsås 3-2 (Kringsjå) Torsdag 7. mars kl. 16.00: Lyn – Kristiansund 2-0 (Marbella) Lørdag 16. mars kl. 16.00: Mjøndalen – Lyn 0-4 (Consto Arena) 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 18. Mars Del Skrevet 18. Mars Vif har vel også egentlig vært gode… blir spennende sesong 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 18. Mars Del Skrevet 18. Mars 4 timer siden skrev knutta: Vif har vel også egentlig vært gode… blir spennende sesong Tukter ES lag jevnt og trutt etter at Petter Myhre ble sjef på treningsfeltet. God på press spill Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 18. Mars Del Skrevet 18. Mars Tabelltipset har Stabæk på topp og Engen på 3. https://tabelltipset.no/tips/xyEI8z 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 351 Del Skrevet 18. Mars Del Skrevet 18. Mars 45 minutter siden skrev SAU: Tabelltipset har Stabæk på topp og Engen på 3. https://tabelltipset.no/tips/xyEI8z Mer overrasket over Aalesund enn Enga og oss her. De har jeg null tro på 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 391 Del Skrevet 19. Mars Del Skrevet 19. Mars Er det noe jeg misser her? Hvorfor skal vi forholde oss til et tips fra "Beard of Doom" uten begrunnelse? Synes det ser slapt ut, alle de nedrykkede på topp, alle de nyopprykkede på bunn. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 19. Mars Del Skrevet 19. Mars 1 time siden skrev 1369: Er det noe jeg misser her? Hvorfor skal vi forholde oss til et tips fra "Beard of Doom" uten begrunnelse? Synes det ser slapt ut, alle de nedrykkede på topp, alle de nyopprykkede på bunn. Har vi sett noe som helst i trengingskamper som tyder på at vi kommer til å ende opp på toppen av tabellen? Not me... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 388 Del Skrevet 19. Mars Del Skrevet 19. Mars 11 minutter siden skrev boie: Har vi sett noe som helst i trengingskamper som tyder på at vi kommer til å ende opp på toppen av tabellen? Not me... Slapp av alle mann. La laget få "sette" seg under Bob og resten av teamet. Vi tar den tida det tar, og håper på det beste, men ikke noe vits å stresse, for det hjelper lite. Hva andre (utenfor Stabæk) mener om tabeller og slikt, det gidder i alle fall ikke jeg å bruke tid på. Alltid. Uansett! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 390 Del Skrevet 19. Mars Del Skrevet 19. Mars Synes ikke det har vært så krise som folk her inne skal ha det til uansett. Bortsett fra mot Kjelsås så har kampbildene vært mer eller mindre som forventet. Vi er det beste laget mot tre OBOS-motstandere i Raufoss, Start og Kongsvinger, alle tre med forutsetninger til å ende på øvre halvdel, og går på et forventet tap mot Viking. Vi har ikke vært kliniske nok foran mål, men det er også derfor Fardal Opseth er hentet inn (samt at det tilsynelatende jobbes med en angriper inn til?) 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 388 Del Skrevet 19. Mars Del Skrevet 19. Mars 39 minutter siden skrev Luringen: Synes ikke det har vært så krise som folk her inne skal ha det til uansett. Bortsett fra mot Kjelsås så har kampbildene vært mer eller mindre som forventet. Vi er det beste laget mot tre OBOS-motstandere i Raufoss, Start og Kongsvinger, alle tre med forutsetninger til å ende på øvre halvdel, og går på et forventet tap mot Viking. Vi har ikke vært kliniske nok foran mål, men det er også derfor Fardal Opseth er hentet inn (samt at det tilsynelatende jobbes med en angriper inn til?) Helt enig. Derfor mitt svar ovenfor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 130 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars Så meg nødt til å fjerne Lyn stickers rundt bussterminalen i Sandvika i dag. Hadde nesten glemt den klubben.. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 762 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars 50 minutter siden skrev Leskur: Så meg nødt til å fjerne Lyn stickers rundt bussterminalen i Sandvika i dag. Hadde nesten glemt den klubben.. fjerne? Stick heller over! Ikke ødelegg stickerskulturen som er så up and comming i landet nå! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 130 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars 7 minutter siden skrev rykkinn: fjerne? Stick heller over! Ikke ødelegg stickerskulturen som er så up and comming i landet nå! Går med krykker nå så begrenset hva jeg får til dude! Ble bare mildt sagt forbanna når jeg gikk av gamle 151 og ble møtt av "dette er Lyn territorium" Fix meg stickers i mai så føkker jeg Bislett opp! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 762 Del Skrevet 22. Mars Del Skrevet 22. Mars 21 minutter siden skrev Leskur: Går med krykker nå så begrenset hva jeg får til dude! Ble bare mildt sagt forbanna når jeg gikk av gamle 151 og ble møtt av "dette er Lyn territorium" Fix meg stickers i mai så føkker jeg Bislett opp! 🤝🏾😎 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 388 Del Skrevet 23. Mars Del Skrevet 23. Mars 12 timer siden skrev rykkinn: fjerne? Stick heller over! Ikke ødelegg stickerskulturen som er så up and comming i landet nå! Det blir nok endel stickers rundt omkring i Bærum på de datoene Lyn skal spille sine kamper på Nadderud. Vet vi noe om hvilke datoer det dreier seg om? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 762 Del Skrevet 23. Mars Del Skrevet 23. Mars Treningskampene for 2024 er over og snart seriestart. Hva tenker folket her inne? Rykker vi rett opp? Opprykk vi kvallik? Ryker ut i kvalliken? Misser vi topp 6? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 23. Mars Del Skrevet 23. Mars Vi misser ikke topp 6, det er jeg trygg på! Jeg er også ganske trygg på at vi ikke kommer til å cruise inn til direkte opprykk og tipper dermed noe tilsvarende de to siste gangene i Obos, opp og nedturer frem til vi sikrer 2.plass helt mot slutten… 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 23. Mars Del Skrevet 23. Mars Vi klarer garantert kvallik. Men veldig usikker på topp 2 i skrivende stund. Tipper rundt 50 poeng og 4. plass. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 23. Mars Del Skrevet 23. Mars Ser tynnere ut enn i 2022. Bjarmann fant Orban som var viktigste bidrag til 2.plassen da. Lukter kvalik 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 24. Mars Del Skrevet 24. Mars Får se om Ålesund får mer uttelling i sin generalprøve mot Ksund snart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 306 Del Skrevet 24. Mars Del Skrevet 24. Mars 3 timer siden skrev arni: Får se om Ålesund får mer uttelling i sin generalprøve mot Ksund snart. Ålesund spilte 1-1 borte mot ES motstand, boost inn i påskeukas treninger 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 24. Mars Del Skrevet 24. Mars Klart vi rykker opp. Vi rykker alltid opp. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 494 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Mars Er en good feeling rundt klubben. Ny stadion på vei, Bob Bradley som trener og syntes mange av ung gutta på vei opp nå ser veldig spennende ut! Nivået i Obos er såpass svakt at jeg er overbevist på direkte opprykk selvom det skulle bli litt poengtap her og der. Dette skal vi fikse! En uke igjen nå! 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 25. Mars Del Skrevet 25. Mars 49 minutter siden skrev stbS: Er en good feeling rundt klubben. Dette! I tillegg til at Olderheim (spesielt) var god nok til å spille, tror jeg trekket med å kaste innpå han og Spiten var et viktig signal. Får vi med Veum og kanskje Wendt/Geelmuyden/Riise/Ekornes i biroller også tror jeg mange føler på en ny gylden årgang som er spennende å følge. Når det er sagt. Vi startet fjorårssesongen med Bo som hadde tatt oss opp, Bakenga og Høgh i storform (utenfor banen) og et cupeventyr i emning. Entusiasmen forsvant med resultatene gjennom sommeren. Hvor lenge holder vi godfølelsen i år, hvis det butter med poenghøsten fra start? Vi spiller borte mot lagene «alle» tipper som 1 og 3. Litt stang ut og vi står med to poeng etter fire runder. Klarer vi å holde troen? 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 388 Del Skrevet 25. Mars Del Skrevet 25. Mars 8 minutter siden skrev odd: Dette! I tillegg til at Olderheim (spesielt) var god nok til å spille, tror jeg trekket med å kaste innpå han og Spiten var et viktig signal. Får vi med Veum og kanskje Wendt/Geelmuyden/Riise/Ekornes i biroller også tror jeg mange føler på en ny gylden årgang som er spennende å følge. Når det er sagt. Vi startet fjorårssesongen med Bo som hadde tatt oss opp, Bakenga og Høgh i storform (utenfor banen) og et cupeventyr i emning. Entusiasmen forsvant med resultatene gjennom sommeren. Hvor lenge holder vi godfølelsen i år, hvis det butter med poenghøsten fra start? Vi spiller borte mot lagene «alle» tipper som 1 og 3. Litt stang ut og vi står med to poeng etter fire runder. Klarer vi å holde troen? Vi må beholde roen for å beholde troen på de unge gutta, og selvfølgelig teamet rundt dem, inkl de eldre gutta på laget. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 25. Mars Del Skrevet 25. Mars 6 timer siden skrev odd: Dette! I tillegg til at Olderheim (spesielt) var god nok til å spille, tror jeg trekket med å kaste innpå han og Spiten var et viktig signal. Får vi med Veum og kanskje Wendt/Geelmuyden/Riise/Ekornes i biroller også tror jeg mange føler på en ny gylden årgang som er spennende å følge. Når det er sagt. Vi startet fjorårssesongen med Bo som hadde tatt oss opp, Bakenga og Høgh i storform (utenfor banen) og et cupeventyr i emning. Entusiasmen forsvant med resultatene gjennom sommeren. Hvor lenge holder vi godfølelsen i år, hvis det butter med poenghøsten fra start? Vi spiller borte mot lagene «alle» tipper som 1 og 3. Litt stang ut og vi står med to poeng etter fire runder. Klarer vi å holde troen? Når du har med deg Bo lenger enn 6 mnd, så forsvinner troen og stemningen uansett hvilke spillere du har i troppen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 26. Mars Del Skrevet 26. Mars https://www.tv2.no/sport/fotball/eliteserien/slik-spilles-forste-runde-i-cupen/16566954/ Asker borte i 1. runde i cupen. Foreløpig dato 10. april. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå