kristh0707 1 389 Del Skrevet 26. Mars Del Skrevet 26. Mars Anbefaler Fotball TV sitt times lange program om OBOS-tabelltips. Snakker om STB fra rundt 58:00 og utover. https://fotball.tv/programs/opprykk-260324 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 26. Mars Del Skrevet 26. Mars Et enda bedre tips. Kanskje de i landet som kan og vet mest om OBOS, TV2s Petter Bø Tosterud og Amund Lutnæs, snakker om STB fra 01:25:00 sirka her. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 494 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Mars På 25.3.2024 den 13.41 skrev odd: Hvor lenge holder vi godfølelsen i år, hvis det butter med poenghøsten fra start? Vi spiller borte mot lagene «alle» tipper som 1 og 3. Litt stang ut og vi står med to poeng etter fire runder. Klarer vi å holde troen? I Eliteserien er det vanskeligere å holde det gående om det går i mot. I Obos går det fint, stort sett. De andre lagene taper og gir bort såpass mange poeng at det skader ikke å avgi poeng selv her og der. Det kommer til å skje. Kun en gang de siste 10 årene har et lag på 3 plass endt med mer enn 60 poeng. Stort sett er det alt fra 49-57 poeng på 3 plass. Det gir opp mot 12-15 kamper per sesong man kan tape poeng og fortsatt rykke direkte opp (så lenge vi ikker taper mer enn 6 kamper). Så lenge vi gjør jobben Nadderud og slår lagene nedover på tabellen på bortebane så bør det holde i massevis. Jeg tror vi ender på 1 plass i år. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 762 Del Skrevet 27. Mars Del Skrevet 27. Mars 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 31. Mars Del Skrevet 31. Mars TV 2 og Lutnæs tipper oss på en 3. plass. https://www.tv2.no/spesialer/Sport/tabelltipsobosliga2024/ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TBKarlsen 3 Del Skrevet 31. Mars Del Skrevet 31. Mars https://www.norskfotball.com/blogg/tabelltips-obos-ligaen-med-blakern---slapp-av-det-blir-opprykk norskfotball.com har oss på første plass 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April https://issuu.com/fccd/docs/obos_24/2?ff&experiment=new-bff-dynamic Vålerengatype som har laget en “liten“ blekke om kommende sesong 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 391 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April 4 timer siden skrev elaang: https://issuu.com/fccd/docs/obos_24/2?ff&experiment=new-bff-dynamic Vålerengatype som har laget en “liten“ blekke om kommende sesong I den står det at absolutt hele Mjøndalen-stallen har kontrakter som går ut 31.12.2024. Jeg spår at laget spiller i 3. divisjon 2026. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April 1 time siden skrev 1369: I den står det at absolutt hele Mjøndalen-stallen har kontrakter som går ut 31.12.2024. Jeg spår at laget spiller i 3. divisjon 2026. Mange som spår det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April Hvem er egentlig konkurrentene våre i toppen? Vi taper hvertfall ikke terreng mot aafk og VIF. Mulig de er de viktigste å ikke tape terreng for. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April VIF er vel de som har kommet dårligst i gang. Kongsvinger vinner, ikke uventet, hjemme mot Ranheim. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April Bryne sier jo forståsegpåerne at er gode og har noe på gang. De starta jo bra i dag. Vi møter jo de til en god test på lørdag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 494 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. April Bra start så langt! 4 poeng, en av de tøffeste borte kampene unnagjort og seier mot et godt Bryne lag. Spillet kommer til å sette seg over tid, men faen for noen spennende unge spillere vi har. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 6. April Del Skrevet 6. April Artig liga. Moss som banket Lyn 3-0 taper i dag 5-0 for Levanger, som spillte uavgjort mot Åsane forrige runde 🥳 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 7. April Del Skrevet 7. April Lyn klarer U mot Kongsvinger og vi er i delt serieledelse (poengmessig). YUUUHUUU! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 7. April Del Skrevet 7. April 3 timer siden skrev elaang: Lyn klarer U mot Kongsvinger og vi er i delt serieledelse (poengmessig). YUUUHUUU! Forsiktig. Noen finner snart ut at vi er 5 plasser bak Levanger på tabellen. Noen må gå! 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 7. April Del Skrevet 7. April 3 timer siden skrev elaang: Lyn klarer U mot Kongsvinger og vi er i delt serieledelse (poengmessig). YUUUHUUU! Egersund kan fortsatt slå Åsane i sin hengekamp 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 8. April Del Skrevet 8. April joa, men den spilles vel ikke før i Juni en gang 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 130 Del Skrevet 12. April Del Skrevet 12. April På 22.3.2024 den 19.16 skrev rykkinn: 🤝🏾😎 Kan du fixe meg noen samples før cupen på Kadda? 😆 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 13. April Del Skrevet 13. April Sjeldent jeg gidder å se annen fotball, men ffk-s08 er jo gøy å se. Positiv fotball, innsats og tæl. Balltrillingen i Stabæk siden helvetes McKinley er liksom ikke det samme. Hvordan får vi tilbake en distinkt stil, profiler og trøkk? for ikke å snakke om å bruke 5 bytter aktivt… 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 13. April Del Skrevet 13. April 14 minutter siden skrev knutta: Sjeldent jeg gidder å se annen fotball, men ffk-s08 er jo gøy å se. Positiv fotball, innsats og tæl. Balltrillingen i Stabæk siden helvetes McKinley er liksom ikke det samme. Hvordan får vi tilbake en distinkt stil, profiler og trøkk? for ikke å snakke om å bruke 5 bytter aktivt… Ellers dagens høydepunkt i interjuvene; «Hva synes du om at VAR ikke bryter inn der?» «Gidder ikke å snakke om det røret der» 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. April Før seriestart var det en viss frykt for at tøff kamper i starten kunne gjøre at vi havnet på etterskudd fra start. Tape borte mot Aafk og Enga, og 0-0 etter å ha stanget mot brynebussen kunne gitt oss 8 poeng opp til Enga nå. I stedet er vi 3 foran. (Og siden vi har utsatt kampen i neste serierunde, kunne tabellen vist 11 poeng opp til Enga og Aalesund etter neste helg.) To gode treningsuker nå, med tid til å få leger de siste skadene. Borte mot Åsane var gøy i fjor, og så kommer muligheten til å slå det siste topptippete laget, Kongsvinger, før 16. mai mot Lyn. For en sesongstart! 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 494 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. April Stabæk support på topp og fullsatt bortesving! ☑️ Ligaens mest spennende unge spillere☑️ Ligaens beste stopper par☑️ Ligaens beste keeper☑️ En spiss som scorer mål☑️ Banker Enga☑️ Bob Bradley☑️ oooog Tabelltopp! ☑️ Herlig start på sesongen, lenge måtte det vare! 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 14. April Del Skrevet 14. April Serieleder klapp klapp klapp Det er lov i dag 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 14. April Del Skrevet 14. April På vei mot 70 poeng! Bør vel bli opprykk av slikt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 391 Del Skrevet 14. April Del Skrevet 14. April 7 minutter siden skrev BelgiskBlaa: På vei mot 70 poeng! Bør vel bli opprykk av slikt? Samtidig som kanskje Vålerenga blir nede? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 388 Del Skrevet 14. April Del Skrevet 14. April 1 time siden skrev 1369: Samtidig som kanskje Vålerenga blir nede? Det hadde vært en sann glede! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 15. April Del Skrevet 15. April Jeg sa det til flere igår, og forsåvidt før sesongen. Jeg er faen ikke så sikker på at enga går opp, jeg. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 15. April Del Skrevet 15. April De var langt svakere en ventet ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 15. April Del Skrevet 15. April 54 minutter siden skrev Torres: Jeg sa det til flere igår, og forsåvidt før sesongen. Jeg er faen ikke så sikker på at enga går opp, jeg. De har en og annen bra spiller, Hakans er et uromoment, Riisnes er god, + noen OK spillere som Strand, Bjørdal og tildels Juklerød. Midtforsvaret er svakt og det finnes ikke mågjørere i Vif pr nå, så jeg tipper vi får høre "dårligst i begge 16-metere" svært mange ganger i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå