Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Et enda bedre tips. Kanskje de i landet som kan og vet mest om OBOS, TV2s Petter Bø Tosterud og Amund Lutnæs, snakker om STB fra 01:25:00 sirka her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev 1369:

I den står det at absolutt hele Mjøndalen-stallen har kontrakter som går ut 31.12.2024. Jeg spår at laget spiller i 3. divisjon 2026.

Mange som spår det. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er egentlig konkurrentene våre i toppen? 
Vi taper hvertfall ikke terreng mot aafk og VIF. Mulig de er de viktigste å ikke tape terreng for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bryne sier jo forståsegpåerne at er gode og har noe på gang. De starta jo bra i dag.

Vi møter jo de til en god test på lørdag! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 timer siden skrev elaang:

Lyn klarer U mot Kongsvinger og vi er i delt serieledelse (poengmessig). YUUUHUUU!

Forsiktig. Noen finner snart ut at vi er 5 plasser bak Levanger på tabellen. Noen må gå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjeldent jeg gidder å se annen fotball, men ffk-s08 er jo gøy å se. Positiv fotball, innsats og tæl. Balltrillingen i Stabæk siden helvetes McKinley er liksom ikke det samme. Hvordan får vi tilbake en distinkt stil, profiler og trøkk?

for ikke å snakke om å bruke 5 bytter aktivt…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

14 minutter siden skrev knutta:

Sjeldent jeg gidder å se annen fotball, men ffk-s08 er jo gøy å se. Positiv fotball, innsats og tæl. Balltrillingen i Stabæk siden helvetes McKinley er liksom ikke det samme. Hvordan får vi tilbake en distinkt stil, profiler og trøkk?

for ikke å snakke om å bruke 5 bytter aktivt…

Ellers dagens høydepunkt i interjuvene;

«Hva synes du om at VAR ikke bryter inn der?»

«Gidder ikke å snakke om det røret der»

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 minutter siden skrev BelgiskBlaa:

På vei mot 70 poeng! Bør vel bli opprykk av slikt? :D

Samtidig som kanskje Vålerenga blir nede?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

54 minutter siden skrev Torres:

Jeg sa det til flere igår, og forsåvidt før sesongen. Jeg er faen ikke så sikker på at enga går opp, jeg. 

De har en og annen bra spiller, Hakans er et uromoment, Riisnes er god, + noen OK spillere som Strand, Bjørdal og tildels Juklerød. Midtforsvaret er svakt og det finnes ikke mågjørere i Vif pr nå, så jeg tipper vi får høre "dårligst i begge 16-metere" svært mange ganger i år. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
OBOS 2024, hvordan skal det gå?
  • Opprett ny...