sexxes 3 618 Del Skrevet 21. April Del Skrevet 21. April 5 minutter siden skrev odd: Vi kan vel være enige om at en god start normalt er bedre enn en dårlig start 😉 Ok. Jerv hadde ikke så god start i fjor, og så jo hvordan det gikk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. April Forøvrig.. 2023: 3 lag rykket opp. 1 av dem under 6 poeng etter fire kamper. 2022: 2 lag rykket opp. Begge over 5 poeng etter fire kamper. 2021: 3 lag rykket opp. Alle over 5 poeng etter fire kamper. 2020: 2 lag rykket opp (inkl Lillestrøm). Begge over 5 poeng etter fire kamper. 2019: 3 lag rykket opp. Alle over 5 poeng etter fire kamper. De siste fem årene er det altså bare 1 av 13 lag som har rykket opp som ikke har samlet flere poeng første 4 kampene enn det Vålerenga har i år. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 130 Del Skrevet 22. April Del Skrevet 22. April På 21.4.2024 den 14.58 skrev odd: Litt irriterende at dette tar fokuset vekk fra at Enga allerede er på etterskudd poengmessig. Skulle både vi og Egersund (!) vinne hengekampene er det 5 poeng opp til opprykk. Tap i neste runde, og spørsmålene fra media går på om Geir Bakke har tillit? I løpet av 2. omgangen lurte jeg faktisk på om Jokke gjorde det bevisst for å ta fokuset vekk fra et kommende tap. Men så han gjorde intervjuet etter kampen, på engelsk! Tenkte på Bob og lo godt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 354 Del Skrevet 22. April Del Skrevet 22. April Akkurat nå skrev Leskur: I løpet av 2. omgangen lurte jeg faktisk på om Jokke gjorde det bevisst for å ta fokuset vekk fra et kommende tap. Men så han gjorde intervjuet etter kampen, på engelsk! Tenkte på Bob og lo godt. Litt i samme tankegang sjæl. Sett litt på VPN og der er det stort sett Jokke som slaktes. Hadde han ikke sagt noe hadde vel nederlenderen vært Persona non grata øst for elva. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 423 Del Skrevet 22. April Del Skrevet 22. April Det er sjefen sin det. Tar fokuset vekk fra spiller. Helt sikkert det han tenkte på 😎 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 394 Del Skrevet 23. April Del Skrevet 23. April Jokke fikk en irettesettelse fra øverste ledelse. Du skal ikke ha mange av dem, før du ryker ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 23. April Del Skrevet 23. April Det er når styret sier "han har full tillit, hans stilling er ikke noe tema nå" man bør begynne å se seg etter en ny jobb.. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 494 Del Skrevet 23. April Del Skrevet 23. April Garantert ferdig snart, smått utrolig at han har sittet så lenge. Har jo bare gått en vei siden han kom inn til den klubben. Klager ikke så klart! Når det er sagt, sett med Stabæk øyne. Før sesongen følte jeg at vi kommer til å ende på 1 plass. Nå føler jeg meg trygg på at vi gjør det også. Tulle liga det her as, bare å komme seg tilbake til Eliten så fort som fy og bli der i lang lang lang tid. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. April Det er vel kun på Oslo Øst de mente at det var en langsiktig og smart å hente Jonsson. Han er bare en tabloid fjott. Glemmer aldri hårføneren han fikk fra Bob: 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 394 Del Skrevet 23. April Del Skrevet 23. April Hvis Jonsson gjør en dårlig jobb i Vålerenga er det en fordel for oss. Og hva hadde norsk fotball vært uten Joacim Jonsson, Ivar Hoff og Thor Eggen. Fotball skal være usaklig - til tider. For fotball er både stort alvor og bare tull på en og samme tid. Spillerne har aldri vært så kjedelige før som de er nå, så da "etterspør" media at andre tar underholdningsrollen. Fotballkommentatorer i avisene er snusfornuftige og moralistiske. Videre rister jeg på hodet over ethvert utspill som går ut på "det burde vært sagt der og ikke her". Dette er ikke spørsmål som angår industrispionasje eller nasjonal sikkerhet. Hvis noen sier noe dumt, svar som Bradley! Som fotballfan har jeg stor forståelse for at de som er ansatt tenker slik, men for meg har det ingen relevans med "arbeidsgiveransvar", "tjenestevei" o.l. Utviklingen går jo dit at fotball blir vel en bransje i arbeidslivet som alle andre, men saken er nettopp den at jeg ikke følger med på andre deler av arbeidslivet som fiskeribransjen, byggebransjen og lokomotivføreryrkets muligheter og utfordringer i det 21. århundre, det er fotball jeg følger med på, fordi jeg vil ha opplevelser jeg kan huske, ikke grå vassgraut (eller v.a.r.). TL;DR - svar som Bradley! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 529 Del Skrevet 23. April Del Skrevet 23. April Jeg syns ikke Thor Eggen fortjener en sammenligning med Jonsson. (For så vidt gjør ikke Ivar Hoff det, heller.) Eggen er en av svært få fotballkommentatorer i landet som faktisk har et litt over middels godt språk og formidlingsevne. Jonsson er bare en tabloid lettvekter. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 23. April Del Skrevet 23. April 1 time siden skrev 1369: Hvis Jonsson gjør en dårlig jobb i Vålerenga er det en fordel for oss. Og hva hadde norsk fotball vært uten Joacim Jonsson, Ivar Hoff og Thor Eggen. Fotball skal være usaklig - til tider. For fotball er både stort alvor og bare tull på en og samme tid. Spillerne har aldri vært så kjedelige før som de er nå, så da "etterspør" media at andre tar underholdningsrollen. Fotballkommentatorer i avisene er snusfornuftige og moralistiske. Videre rister jeg på hodet over ethvert utspill som går ut på "det burde vært sagt der og ikke her". Dette er ikke spørsmål som angår industrispionasje eller nasjonal sikkerhet. Hvis noen sier noe dumt, svar som Bradley! Som fotballfan har jeg stor forståelse for at de som er ansatt tenker slik, men for meg har det ingen relevans med "arbeidsgiveransvar", "tjenestevei" o.l. Utviklingen går jo dit at fotball blir vel en bransje i arbeidslivet som alle andre, men saken er nettopp den at jeg ikke følger med på andre deler av arbeidslivet som fiskeribransjen, byggebransjen og lokomotivføreryrkets muligheter og utfordringer i det 21. århundre, det er fotball jeg følger med på, fordi jeg vil ha opplevelser jeg kan huske, ikke grå vassgraut (eller v.a.r.). TL;DR - svar som Bradley! Jonsson må GJERNE gjøre en ræva jobb for VIFFF, og ja veldig fint med klovner som Jonsson. Det skaper liv. Likevel - han er en leder med personalansvar for unge folk. Det han gjør er totalt stryk. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 23. April Del Skrevet 23. April 4 timer siden skrev Nøfyse: Jeg syns ikke Thor Eggen fortjener en sammenligning med Jonsson. (For så vidt gjør ikke Ivar Hoff det, heller.) Eggen er en av svært få fotballkommentatorer i landet som faktisk har et litt over middels godt språk og formidlingsevne. Jonsson er bare en tabloid lettvekter. Helt sikker på at det var NA Eggen som var ment jeg da, Thor Eggen er legendarisk han, men passet ikke inn her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 27. April Del Skrevet 27. April Enn så lenge er jeg mest fornøyd med prestasjonene til Start, Engen og Aalesund. Vi var heldige frem til i dag og vi må opp i ringa skal dette holde ut sesongen. Vi ligger langt bakpå i press og presisjon. Vinge og Walstad underpresterer og resten av stallen er helt bingo fra kamp til kamp. Jeg forstår vi kommer til å variere med et ungt lag. Men vi skal ikke miste opprykk pga manglede innsats og konsentrasjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 27. April Del Skrevet 27. April Playoffplass foreløpig. Resultatmessig svakt, og forsvaret lekker som en sil. Pinlig å slippe inn sånne mål, slapt rett før pause, og det slappe skuddet fra hjørnet av 16 skal keeper ta. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blues 29 Del Skrevet 28. April Del Skrevet 28. April 11 timer siden skrev FranckTheBank: Playoffplass foreløpig. Resultatmessig svakt, og forsvaret lekker som en sil. Pinlig å slippe inn sånne mål, slapt rett før pause, og det slappe skuddet fra hjørnet av 16 skal keeper ta. Sluppet inn 4 mål på 4 kamper. To av de mot Åsane. Kun Bryne har sluppet inn færre. Kunne vært mye mye verre. Enga har sluppet inn 6 og Aalesund 12(!). 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 204 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. April 14 timer siden skrev FranckTheBank: Resultatmessig svakt Resultatmessig har det vært meget sterkt og over forventning så langt. Prestasjonsmessig har det derimot vært svakt. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 159 Del Skrevet 28. April Del Skrevet 28. April 1 time siden skrev Ace: Resultatmessig har det vært meget sterkt og over forventning så langt. Prestasjonsmessig har det derimot vært svakt. Enig - men vi er vel i en eller annen form for utvikling her. Synes vi vingler overraskende mye i formasjon og det resulterer bl.a. i dårlig defensiv struktur og at enkelte spillere spiller ute av posisjon. Vi skaper igrunn brukbart med muligheter (basert på observasjon, har ikke sjekket stats). Men vi har i overkant mange balltap på midten og står VELDIG - høyt med et forsvar ikke akkurat spekket med hurtighet. Er det planen å fortsette slik, må vi ha andre spillertyper i backrekka. Vi spiller naivt - kunne med fordel opptrådt med mer kynisme i alle fall når vi tar ledelsen på bortebane. Det fremstår taktisk svakt. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 28. April Del Skrevet 28. April VIF kommer vel a poeng i ettermiddag (en kamp mer spilt), så får vi se hvor mye de forbedrer målforskjellen sin) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. April 1 time siden skrev arni: VIF kommer vel a poeng i ettermiddag (en kamp mer spilt), så får vi se hvor mye de forbedrer målforskjellen sin) er du sikker? 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 28. April Del Skrevet 28. April 14 minutter siden skrev Stairs: er du sikker? Fikk 1,50 på oddsen på VIF😊 Men 3-1 nå, hvem er denne Alie Conteh? Byttet inn og to raske goaler på tillegg før pause 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 28. April Del Skrevet 28. April 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 28. April Del Skrevet 28. April 7 minutter siden skrev arni: Fikk 1,50 på oddsen på VIF😊 Men 3-1 nå, hvem er denne Conteh? Byttet inn og to raske goaler på tillegg før pause Var ikke han linket sterkt til Stabæk i vinter?? Var han på prøvespill? Media fra Sierra Leone skrev i vinter at han dro til Norge for å signere med Stabæk. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 28. April Del Skrevet 28. April 1 minutt siden skrev M-A-N: Var ikke han linket sterkt til Stabæk i vinter?? Var han på prøvespill? Media fra Sierra Leone skrev i vinter at han dro til Norge for å signere med Stabæk. Takk, interessant. Eksplosiv spiller 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 28. April Del Skrevet 28. April 2 timer siden skrev @ringo: Men vi har i overkant mange balltap på midten og står VELDIG - høyt med et forsvar ikke akkurat spekket med hurtighet. Er det planen å fortsette slik, må vi ha andre spillertyper i backrekka. Jeg synes det er akseptabelt med balltap fremover. Akseptabelt når det kommer fordi vi prøver på noe. Vi har i for mange år vært altfor forsiktige. Så er jeg 100% enig i det med forsvarsleddet. Jeg tror BB sliter med at Kasper Pedersen virker å være en viktig type i gruppen. (I tillegg til å være toppscorer.) Når vi møter bedre lag og blir presset inn i egen boks er han god. Når vi står høyt med ballen i laget er han ikke god. Veum eller Walstad som stopper ville gitt oss mer tempo i ballen når vi sliter med å finne åpninger. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 28. April Del Skrevet 28. April 22 minutter siden skrev Snæss: Croppa bildet ned til bare det relevante. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 394 Del Skrevet 28. April Del Skrevet 28. April Conteh med hattrick 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 483 Del Skrevet 28. April Del Skrevet 28. April 2 minutter siden skrev h1912: Conteh med hattrick Der har MIF funnet gull tror jeg 19 år fra Sierra Leone med opsjon på kjøp! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 394 Del Skrevet 28. April Del Skrevet 28. April 2 minutter siden skrev blaasoldat: Der har MIF funnet gull tror jeg 19 år fra Sierra Leone med opsjon på kjøp! Han har ikke spilt siden han fikk direkte rødt kort i første runde.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 28. April Del Skrevet 28. April 35 minutter siden skrev M-A-N: Var ikke han linket sterkt til Stabæk i vinter?? Var han på prøvespill? Media fra Sierra Leone skrev i vinter at han dro til Norge for å signere med Stabæk. Stemmer, han som «plutselig» ble 19 år igjen når han skulle til Europa, et par år etter han var 19 forrige gang… 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå