Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Elller en rask midtstopper? Mtp hvordan vi spiller trenger vi det mer tenker jeg. Men det er kanskje Veum når han er tilbake. 

Øya her vel hentet inn som en duellsterk stopper. 

Enig i at vi sliter litt på dødballer mot og når motstander pumper inn i boksen. Men jeg vet ikke om løsningen er å kjøpe nye spillere for å dekke en spesifikk utfordring i laget, med mindre vi får langtidsskader.  Spillerne vi har skal vel være bra nok, og vi må jo lære oss å bruke de vi har best mulig som et lag. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 minutter siden skrev odd:

Finnes det en nettside der man kan følge med og få varsel om scoringer i kampene til Stabæk 2, men bare når Stabæk 2 ligger under? Spør for en venn. 

Riktignok ikke en egen nettside, men vi har jo et nettroll her på forumet som ser på den jobben som et viktig kall i livet. Du kan jo sende han en PM og høre om han kan sende deg meldinger hver gang motstanderlaget scorer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 minutter siden skrev Ace:

Riktignok ikke en egen nettside, men vi har jo et nettroll her på forumet som ser på den jobben som et viktig kall i livet. Du kan jo sende han en PM og høre om han kan sende deg meldinger hver gang motstanderlaget scorer?

Tap og vinn med samme sinn😅😅 Snakk med posteren som var så uheldig å melde 3-4 (Nøfyse)😅😅 Er du ikke i feil tråd Ase??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11 timer siden skrev arni:

Thomas Myhre coacher Moss opp på 4.plass med 9 kamper spilt

Imponerende av den tidligere landslagskeeperen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

17 timer siden skrev Ace:

De fleste er vel "nettroll", i ordets egentlige forståelse, her inne, Ace ;) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 minutter siden skrev arni:

Undergruppen politi troll underholder oss😊

:) Jeg er sjeleglad for at min postering av kampresultatet kom etter Nøfyse.... ;);) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må slå Eigersund på mandag. Viktig kamp og taper vi eller U kan vi fort være 8 poeng bak tabelltoppen. Vi må snu de svake kampene i det siste og jage 3 poeng som er eneste krav mandag. Alle til Nadderud mandag. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 minutter siden skrev hoffisking:

Tenåringene våre taper en kamp og det er frem med giljotinen her inne?

Giljotine? Bedre å lære av strukturen Halvorsen har fått inn i Lyn med lavt budsjett egentlig

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Kongen23:

Arni er en levende news feed. Istedenfor å se til andre lags resultater kan du finne informasjon eller meninger som gir optimisme.

Ett tap og folk her inne ranter seg inn i trolleland. 

Vi har i lang tid etterlyst en satsing på ungdommen, og når vi først får dem opp og frem så får vi panikk etter ett tilsynelatende arbeidsuhell!

En ung tropp vil variere i prestasjonene, det er helt naturlig og vi må være tålmodige. Vi spiller med tre 16-åringer i elleveren - hvor fett er ikke det for fremtiden i OBOS eller Eliteserien om 12 måneder. Endelig gror det, og vi har tid til å la det vokse opp! 

Støtt laget i tykt og tynt, pilene er fortsatt grønne og peker stadig oppover for laget, for klubben og for videre utvikling.

Men hvis vi ikke rykker opp i år, vil dere fortsatt at Bradley skal fortsette? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være en blessing in disguise at det går trått så tidlig i sesongen. Vi har fortsatt tid til å rette opp svakheter i spillet! Og ingen foran har stukket ifra. Vi slo serielederen 5-0. 

Pust med magen alle sammen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 minutter siden skrev Kongen23:

Arni er en levende news feed. Istedenfor å se til andre lags resultater kan du finne informasjon eller meninger som gir optimisme.

Ett tap og folk her inne ranter seg inn i trolleland. 

Vi har i lang tid etterlyst en satsing på ungdommen, og når vi først får dem opp og frem så får vi panikk etter ett tilsynelatende arbeidsuhell!

En ung tropp vil variere i prestasjonene, det er helt naturlig og vi må være tålmodige. Vi spiller med tre 16-åringer i elleveren - hvor fett er ikke det for fremtiden i OBOS eller Eliteserien om 12 måneder. Endelig gror det, og vi har tid til å la det vokse opp! 

Støtt laget i tykt og tynt, pilene er fortsatt grønne og peker stadig oppover for laget, for klubben og for videre utvikling.

Ungt lag med 2 av 9 poeng på siste 3. Lurt å følge med på andre og evaluere egen kurs vel?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 minutter siden skrev gegras:

Ungt lag med 2 av 9 poeng på siste 3. Lurt å følge med på andre og evaluere egen kurs vel?

Eller være tro mot det man prøver å få til i stedet for å drite på seg i panikk etter 3 kamper

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 minutter siden skrev gegras:

Skjønner at du er bekymret, men ikke få panikk etter en så kort periode med dårligere resultater. Vi må forstå at laget over tid skal utvikle et spill som er bærekraftig og solid. Vi må ha tro på prosjektet og se lenger frem enn noen kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo litt typisk at Lyn og Moss finner toppformen akkurat når de møter oss. Mens Ranheim også leverte vel årsbeste igår med god hjelp av dommerne. Hadde Spiten satt en av sine uttallige clear cut chances i går kunne vi fått med oss noe...Så alt er ikke helmørkt, men det peker nedover, og denne klubbens skakkjørte mentalitet er ikke friskmeldt enda. Jeg ser likheter fra Bohinens taprekke ifjor som endte med sparken

Lenke til innlegg
Del på andre sider

15 minutter siden skrev FranckTheBank:

Men hvis vi ikke rykker opp i år, vil dere fortsatt at Bradley skal fortsette? 

Bob er nok avhengig av progresjon og resultater for å holde liv i prosjektet. Opprykk eller ikke, tror egentlig ikke det alene avgjør videre satsning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

36 minutter siden skrev gegras:

Lurt å følge med på andre og evaluere egen kurs vel?

Du tenker på selve oppskriften på fiasko: kortsiktighet og paniske avgjørelser?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 minutter siden skrev Ace:

Du tenker på selve oppskriften på fiasko: kortsiktighet og paniske avgjørelser?

Helt klart😅 Det hadde jeg ikke tenkt på at preger Lyn!😅😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 minutter siden skrev gegras:

Du svarte på et innlegg som utelukkende handlet om Stabæk. Så skriver du ungt lag med 2 poeng på siste 3, som igjen høres ut som Stabæk. Før du så i siste setning altså begynner å skrive om Lyn uten å nevne de med et ord?

Kan ikke si at jeg har sett noe til at Lyn har sett på andre lag og evaluert kursen sin, tvert imot. Men siden dette er et Stabæk-forum er det kanskje mest interessant å skrive om Stabæk. Jeg håper hvertfall ikke vi driter oss ut på den måten du foreslår.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

28 minutter siden skrev gegras:

Fiasko, kortsiktige løsninger og panikk, det er Lyn det..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
OBOS 2024, hvordan skal det gå?
  • Opprett ny...