odd 18 696 Del Skrevet 11. Juni Del Skrevet 11. Juni 1 time siden skrev @ringo: Etterpåklokskap osv tenker du? Det er klart at vi gjør noe feil når vi flere ganger gir fra oss en ledelse på flere mål mot slutten av kampene. Mitt poengvar da at unge spillere kanksje ikke står distansen så godt og at man derfor enten må kunne variere mer på intesnsiteten/taktikk eller justere laguttaket. Selvsagt gjør vi noe feil. Hvis man ikke gjør feil, vinner man fotballkamper. Men dette handler om å unngå de lettvinte svarene. Det Bakke lirer av seg er jo virkelig skoleeksempelet på hvordan man skal svare. Og når man plutselig begynner å vinne er det lett å komme med de svarene. Helt enig i at det ser rart ut å ikke bytte mer på midtbanen, når vi har Wendt og Hegardt tilgjengelig. Jeg oppfattet vel at en del har hintet om at vi burde spilt annerledes for å ta bedre vare på ledelsen. Ikke bare at vi burde ha friskere spillere. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 12. Juni Del Skrevet 12. Juni Da er vi en seier i hengekampen mot bunnlaget fra å være på 3. plass. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Heldigvis for oss finnes det ikke et eneste bra lag i denne ligaen her 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Serielederen taper 0 - 5 hjemme mot et bunnlag, dette ordner seg fint 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Utrolig at vi slipper inn over 2 mål i snitt pr kamp. Trodde vi skulle være solide bakover denne sesongen, men slite med å score nok mål. Så ble det motsatt 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Akk ove 79 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Merkelig at de etablerte svikter så mye. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni 5 minutter siden skrev Øistein: Utrolig at vi slipper inn over 2 mål i snitt pr kamp. Trodde vi skulle være solide bakover denne sesongen, men slite med å score nok mål. Så ble det motsatt Hugo V fikk orden defensivt, men sendt på dør 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Juni Hadde det bare vært våre unge talenter som var problemet og varierte i prestasjon skulle jeg tålt det. Men, det er det ikke. Det er Næss, Christensen, Walstad jeg er mest skuffet over. Disse skal/burde være ledere i Obos, kunne holde på ballen og ha god kontroll bak. Men det gjør de ikke, de surrer, virker uinspirerte og har ofte dårlig kontroll med og uten ball (Næss er forså vidt god med ball)... Det er unggutta som viser passion, det er unggutta som blør for drakta og tidvis viser høy kvalitet! Øya var soleklart vår beste forsvarspiller i dag, rask og sterk! 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 22. Juni Del Skrevet 22. Juni Sogndal leder 2-0 over KIL. Dumt med mange lag om opprykksplassen, samtidig bra at ikke et drar fra. KIL ser ut til å rakne litt fra toppen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 22. Juni Del Skrevet 22. Juni Finnes ingen bra lag i denne ligaen 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 757 Del Skrevet 22. Juni Del Skrevet 22. Juni KOKKOS-ligaen! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 22. Juni Del Skrevet 22. Juni Kokkosligaen hadde vært morsommere om vi ikke deltok så veldig. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 22. Juni Del Skrevet 22. Juni 1 time siden skrev joffen: Kokkosligaen hadde vært morsommere om vi ikke deltok så veldig. hadde vært kult om vi deltok 90 minutter hver kamp 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 22. Juni Del Skrevet 22. Juni Vi hadde vært helt suverene om vi ikke hadde lekket som en revna sil! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 22. Juni Del Skrevet 22. Juni 33 minutter siden skrev @ringo: Vi hadde vært helt suverene om vi ikke hadde lekket som en revna sil! Det gir i alle fall kampen en viss nerve, når 4-0 er en utrygg ledelse 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 22. Juni Del Skrevet 22. Juni Kan man si -i 22 slapp vi inn 28 mål - skal vi gjette vi tangerer det i morgen??? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 639 Del Skrevet 22. Juni Del Skrevet 22. Juni 48 minutter siden skrev @ringo: Kan man si -i 22 slapp vi inn 28 mål - skal vi gjette vi tangerer det i morgen??? Ho,ho, ho. Man kan si hva man vil om ringo - men Stabæk fotball, det kan han!! Vi sees på Nadderud i morgen!!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Juni Hoven og Skjelvik tilfører fart, muskler og rutine. Akkurat det vi trenger nå. Tror vi går en lys høstsesong i møte 32 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 26. Juni Del Skrevet 26. Juni På 22.6.2024 den 23.05 skrev @ringo: Kan man si -i 22 slapp vi inn 28 mål - skal vi gjette vi tangerer det i morgen??? Håper du ikke er alt for skuffet over at den spådommen ikke slo til. Jeg gjetter at vi rykker rett opp, har noen spillere som større utenlandske klubber vil ligge langflate etter når sesongen er over, og noen få som er veldig skuffet over lite spilletid og mener seg urettferdig behandlet av Bob. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 26. Juni Del Skrevet 26. Juni Kom over en tanke. G19-EM med Norge starter opp 15. juli og gruppespillets siste kamp er 21. juli. Noen mulighet for at Olderheim og Spiten blir tatt ut her mon tro? Evt. har klubben satt foten ned slik mange klubber gjør med viktige spillere (RBK sa nei til Nypan og Reitan Sunde)? Uttaket blir klart 2. juli. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 550 Del Skrevet 27. Juni Del Skrevet 27. Juni 7 timer siden skrev kristh0707: Kom over en tanke. G19-EM med Norge starter opp 15. juli og gruppespillets siste kamp er 21. juli. Noen mulighet for at Olderheim og Spiten blir tatt ut her mon tro? Evt. har klubben satt foten ned slik mange klubber gjør med viktige spillere (RBK sa nei til Nypan og Reitan Sunde)? Uttaket blir klart 2. juli. Andresen blir i hvert fall tatt ut, usikker på de to andre. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 30. Juni Del Skrevet 30. Juni Rekdal skal ta Ålesund oppover tabellen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 757 Del Skrevet 30. Juni Del Skrevet 30. Juni 1 time siden skrev arni: Rekdal skal ta Ålesund oppover tabellen Noe han klarer 100% er jeg sikker på. Blir fort for langt opp til opprykksplassene, men skal ikke se bort ifra de klarer siste kvalikplassen i opprykk til Eliteserien.. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 30. Juni Del Skrevet 30. Juni 45 minutter siden skrev rykkinn: Noe han klarer 100% er jeg sikker på. Blir fort for langt opp til opprykksplassene, men skal ikke se bort ifra de klarer siste kvalikplassen i opprykk til Eliteserien.. Blir også mer farge på en ellers grå liga og mer presse👍 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gladlaksen 830 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Juli Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Juli Før sesongen hadde jeg troen på at dette laget skal klare opprykk. Spesielt etter at vi fikk in Bradley. Sesongen begynte og det ble etterhvert noen overbevisende seiere og skikkelig god angrepsfotball. Så kom skadene på enkelte spillere og resultatene varierte. At de varierte, tenkte jeg kunne skje, spesielt ettersom vi har en såpass ung tropp. Det som overrasket meg kanskje mest var at det i flere kamper har vært nettopp de unge som har dratt lasset. Samtidig ble nok belastningen litt stor i enkelte kamper, da det defensive ikke har vært trygt nok. Hvorvidt det skyldes relasjoner, spillestil, lederegenskaper etc. skal jeg ikke gå inn på. Bare konstatere at det ikke holdt mål. I de tyngre supporterdagene har en tenkt tanken at kanskje en ikke klarer å rykke opp. Det er en umiddelbart kjip tanke som supporter, men så er det aldri så dumt at det ikke er godt for noe. For med en så ung tropp, kan det potensielt bli tøft med Eliteserien, dersom laget ikke er tryggere defensivt. Da kan det potensielt være greit å bygge seg opp videre i obos ett år til. Ikke at jeg ønsker det, men for utviklingen til laget, slik det har vært til nå, kan det hende det er like greit. Når det er sagt, så tror jeg at vi kommer til å klare å rykke opp. Vi har fått inn noen solide forsterkninger og hvem vet, kanskje det kommer flere. Muligens mister vi også noen. Men jeg tror totalen blir positiv. Flere spillere kommer tilbake fra skade, som som vil hjelpe på belastningen som har vært og vi kan også spille på en annen måte, ettersom enkeltspillere som Diabate kan binde opp flere motspillere. Noe som åpner rom for resten av de offensive spillerene våre. Så er det også noen andre viktig faktor som må tas med i betraktningen her. Vi har hatt «downperioden» vår allerede og vil forhåpentligvis heve oss. En sommerpause vil trolig hjelpe det også. Enkelte av mostanderne våre vil trolig oppleve noe lignende i løpet av høsten. Da kan vi potensielt klatre ytterligere. Og av de lagene som har hatt enkeltspillere som har imponert, kan de risikere å miste disse sentrale spillerene, da lag fra Eliteserien eller utlandet melder sin ankomst. Dette tror jeg fort kan skje med både, Egersund, Levanger, Kongsvinger og Sogndal. Har jeg troen på at dette blir en skikkelig blå høst og at det skal løse seg. JA! Alltid uansett 29 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli Ser ut som Helmersen selges fra Egersund til Glimt. Spørs hvor enkelt det blir å holde på 2 plassen fremover da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 757 Del Skrevet 13. Juli Del Skrevet 13. Juli 7 minutter siden skrev yiddo: Ser ut som Helmersen selges fra Egersund til Glimt. Spørs hvor enkelt det blir å holde på 2 plassen fremover da. Får inn rundt 5 mill. Noe som gjør godt for en klubb som Egersund. Egersund har et mål om å etablere seg i obos, de har nesten ikke råd til å rykke opp heller i år. (Tro det eller ei). 5 mill inn og klare seg i Obos-ligaen er bra for Egersund, og en kjempe mulighet for videre bygge stein for stein for å bli et lag som holder seg i Obos-ligaen og kjemper om kvalikplassene i årene fremover. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 14. Juli Del Skrevet 14. Juli 14 timer siden skrev rykkinn: Får inn rundt 5 mill. Noe som gjør godt for en klubb som Egersund. Egersund har et mål om å etablere seg i obos, de har nesten ikke råd til å rykke opp heller i år. (Tro det eller ei). 5 mill inn og klare seg i Obos-ligaen er bra for Egersund, og en kjempe mulighet for videre bygge stein for stein for å bli et lag som holder seg i Obos-ligaen og kjemper om kvalikplassene i årene fremover. Absolutt. Og for vår del er jo det veldig bra, da vi ønsker opprykk! Når det er sagt så ønsker jeg virkelig Helmersen noen gode år nå, han har hatt skikkelig uflaks i karrieren med masse skader etter å ha blitt sett på som et av de største talentene til trønderne i moderne tid. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 18. Juli Del Skrevet 18. Juli Noen som har link til OBOS-klubbenes transferaktivitet ifm sommerens vindu? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pogdkeslg 609 Del Skrevet 18. Juli Del Skrevet 18. Juli 6 minutter siden skrev Øyvind: Noen som har link til OBOS-klubbenes transferaktivitet ifm sommerens vindu? https://www.transfermarkt.com/obos-ligaen/letztetransfers/wettbewerb/NO2 ? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå