Gå til innhold

OBOS 2024, hvordan skal det gå?


FranckTheBank
 Del

Anbefalte innlegg


16 timer siden skrev Marandinho:

Bytt navn til KantTreff, for dette er klink! Helt enig med deg. 

Synes mer det er mer synsing som lever opp til brukernavnet!

 

Skader kommer av mange faktorer, hos de yngste er det grunnet overbelastning over tid, både kamp og trening! Det har jeg og flere advart mot lenge! Da er de mye mer utsatt for skader, også ved taklinger de blir utsatt for!

Selvtillit er det ikke bare seiere som leder til, det har mye med garderobekultur og trenerens måte å bygge opp en spiller på! Bob er en direkte trener, og det er noen som håndterer det bra, andre ikke!

AL er en destruktiv person, som bryter ned en spiller, aldri opp!

Har vært rapportert at MB prøver å jobbe spesifikt mot enkelte spillere, også med å bygge opp!

Da påvirker så klart resultatene med å forsterke selvbilde og selvfølelsen, og ikke minst troen på det vi driver med!

 

Azar gikk ikke fordi han ville bli hovedtrener, Azar gikk fordi han har en for sterk stemme, tanker og meninger om hvordan fotball skal spilles, noe som ikke sammenfalt med Bob sitt ønske om å være enehersker!

 

Vi spilte meget bra i starten av sesongen, før spillerne ble slitene og den harde lederstilen/garderobekulturen fikk Gro seg stek med en rekke dårlige resultater!

Ett spedbarn sover mye første tiden av sitt liv, og jeg regner med at det gir mer positiv enn negativ energi til de spillerne du nevner! I hvert fall var det sånn for meg, og de fleste jeg kjenner med barn!

Vi må ikke stikke hode i sanden å finne unnskyldninger!

Bob trenger en sterk stemme ved sin side, og vi trenger noen til å bygge opp selvtilliten i garderoben, ikke bryte den enda mer ned!

Bytt ut AL med en slik person, og da har jeg troen på at BB, MB og en ny kan snu dette! Men da må det også være gehør for andres tanker!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev blaasoldat:

Synes mer det er mer synsing som lever opp til brukernavnet!

 

Skader kommer av mange faktorer, hos de yngste er det grunnet overbelastning over tid, både kamp og trening! Det har jeg og flere advart mot lenge! Da er de mye mer utsatt for skader, også ved taklinger de blir utsatt for!

Selvtillit er det ikke bare seiere som leder til, det har mye med garderobekultur og trenerens måte å bygge opp en spiller på! Bob er en direkte trener, og det er noen som håndterer det bra, andre ikke!

AL er en destruktiv person, som bryter ned en spiller, aldri opp!

Har vært rapportert at MB prøver å jobbe spesifikt mot enkelte spillere, også med å bygge opp!

Da påvirker så klart resultatene med å forsterke selvbilde og selvfølelsen, og ikke minst troen på det vi driver med!

 

Azar gikk ikke fordi han ville bli hovedtrener, Azar gikk fordi han har en for sterk stemme, tanker og meninger om hvordan fotball skal spilles, noe som ikke sammenfalt med Bob sitt ønske om å være enehersker!

 

Vi spilte meget bra i starten av sesongen, før spillerne ble slitene og den harde lederstilen/garderobekulturen fikk Gro seg stek med en rekke dårlige resultater!

Ett spedbarn sover mye første tiden av sitt liv, og jeg regner med at det gir mer positiv enn negativ energi til de spillerne du nevner! I hvert fall var det sånn for meg, og de fleste jeg kjenner med barn!

Vi må ikke stikke hode i sanden å finne unnskyldninger!

Bob trenger en sterk stemme ved sin side, og vi trenger noen til å bygge opp selvtilliten i garderoben, ikke bryte den enda mer ned!

Bytt ut AL med en slik person, og da har jeg troen på at BB, MB og en ny kan snu dette! Men da må det også være gehør for andres tanker!

Som sagt opptil flere ganger, jaaaa, det er synsing fra min side, altså mine tanker rundt dette. Når det gjelder spedbarn og søvn/konsentrasjon er det bra du kjenner mange som får/fikk mer energi av det, jeg kjenner mange inkl. meg selv som ble mer sliten i den perioden.. Da antar jeg du har dette direkte fra Azar at det var grunnen, så helt greit, vi legger den død og jeg antok feil. 

Dere har helt klart løsningen og svarene på våre problemer, så da tar dere forhåpentligvis dette opp med klubben så vi kommer på riktig spor igjen! 

PS. Navnet er bare en gammel intern spøk "Can't miss every shot", fortkortet til kantmiss ;) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er vel ingen grunn til å endre lagoppstilling eller formasjon i neste kamp? Fortsett å spill inn den elleveren som spilte mot Ranheim. Så kan Spiten utfordre Hammy når han begynner å bli klar. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev @ringo:

Uavgjort på Gjemselunden og seier med mer enn 3 mål til Start hadde vært nice i dag :)

Vi trenger en del scoringer framover for vår egen del også, men direkte opprykk er absolutt innen rekkevidde, så her er det bare å håpe og tro at det går vår vei. :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen, Eggersund snur kampen og scorer i siste min..Utrolig nok så henger dem fortsatt med på en eller annen måte. Men uavgjort mellom Lyn og Kongsvinger! Og vipps så avslutter vi runden på kvalikk igjen! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lyn og Kongsvinger spiller uavgjort i dag, fint for oss. Egersund scorer i 90+5 og slår IK Start..! Hvor lenge skal Egersund klare å være der de er nå??
Moss tap igår og Sogndal uavgjort. Bryne med seier igår. 
 

Mye gikk vår vei denne runden. Viktig å gjøre jobben selv fremover nå! Lagene rundt avgir poeng de også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


24 minutter siden skrev stbS:

Faen, Eggersund snur kampen og scorer i siste min..

Tviler på at det spiller noen særlig rolle. Det blir ikke Egersund som tar 2. plassen, så havner vi bak de går vi uansett ikke direkte opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


27 minutter siden skrev arni:

Ser ut som Rekdal ordner opp for Aafk med tre seire på rad nå

Bra for oss. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev odd:

Bra for oss. 

Bortsett fra at Sandnes Ulf er enda med desperat kjempende på mandag

Lenke til innlegg
Del på andre sider


8 minutter siden skrev odd:

Bra for oss. 

Poengmessig uinteressant selvfølgelig, men faktisk litt viktig at Sandnes ikke fikk en god opplevelse umiddelbart med ny trener.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


8 minutter siden skrev Ace:

Poengmessig uinteressant selvfølgelig, men faktisk litt viktig at Sandnes ikke fikk en god opplevelse umiddelbart med ny trener.

Jaja, om Aalesund eller Sandnes tar poengene er irrelevant. Det viktige er at vi nå ser et Aalesund som sannsynligvis kommer til å ta flere poeng fra lag i toppen. Vi har noen poeng å ta inn, så bedre for oss jo færre "walk-overs" det er i andre halvdel av sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 minutter siden skrev odd:

Jaja, om Aalesund eller Sandnes tar poengene er irrelevant. Det viktige er at vi nå ser et Aalesund som sannsynligvis kommer til å ta flere poeng fra lag i toppen. Vi har noen poeng å ta inn, så bedre for oss jo færre "walk-overs" det er i andre halvdel av sesongen.

Vi har jo AAFK hjemme i siste kamp denne sesongen. Kan bli avgjørende den, med tanke på direkte opprykk..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev h1912:

Vi har jo AAFK hjemme i siste kamp denne sesongen. Kan bli avgjørende den, med tanke på direkte opprykk..

Er ikke på Nadderud problemet ligger. Den vinner vi. 

Borte formen der imot. Kun en seier på de siste 7 bortekampene i serien. Vi trenger flere, og kun 3 poeng er godt nok mot Sandnes Ulf. De ser ut som et middels 2 div lag, vi må vinne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


17 timer siden skrev arni:

Ser ut som Rekdal ordner opp for Aafk med tre seire på rad nå

Skulle ikke forundre meg om han får de opp på 6 plass 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter at Myhre kom på feltet mer enn Bakke, er VIF like suverene som Brann i 2022. Intet nytt i trenerteamet på Nadderud så langt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rart ikke flere klubber kjører hardere på assistenttrener. Ville Arsenal vært storfavoritter om de omplasserte Arteta til en assistentrolle?

Spøk til side. I stedet for å fokusere på Enga, hvem har betydd mest for oss. Vi har 2,33 poeng i snitt de kampene Diabate har startet. Til sammenlikning har Enga 2,21 pr nå. 

Kanskje vi burde sjekke hva sjaman Durek har av planer etter bryllupet? Som innflyttet lommedøl må da Märtha la han ta oppgaven med å holde troppen frisk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev arni:

Etter at Myhre kom på feltet mer enn Bakke, er VIF like suverene som Brann i 2022. Intet nytt i trenerteamet på Nadderud så langt

Om Bradley feiler på bortebane igjen mot Sandnes, presses vel endringer i teamet fram. Med mindre ledelsen alt har gitt opp opprykket🥲

Lenke til innlegg
Del på andre sider


33 minutter siden skrev 1369:

Skrives mye merkelig. Gitt opp opprykket? Vi ligger på kvalik med 3 p opp til 3.plass og 5 til direkte opprykk

Premisset er om Bradley igjen bommer på noen seire på rad (og dermed ikke får økt poengsnittet), samtidig som klubben er like passive som hittil!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det kan altså skje at alle lagene over oss på tabellen (unntatt VIF) avgir poeng i kveldens runde. Det kan etter runden skille så lite som 3p mellom lagene fra plass 2.-8.

I verste fall avgir ett av lagene poeng.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev Kongen23:

Det kan altså skje at alle lagene over oss på tabellen (unntatt VIF) avgir poeng i kveldens runde. Det kan etter runden skille så lite som 3p mellom lagene fra plass 2.-8.

I verste fall avgir ett av lagene poeng.

Kan tenke meg verre fall.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


20 timer siden skrev odd:

Rart ikke flere klubber kjører hardere på assistenttrener. Ville Arsenal vært storfavoritter om de omplasserte Arteta til en assistentrolle?

Spøk til side. I stedet for å fokusere på Enga, hvem har betydd mest for oss. Vi har 2,33 poeng i snitt de kampene Diabate har startet. Til sammenlikning har Enga 2,21 pr nå. 

Kanskje vi burde sjekke hva sjaman Durek har av planer etter bryllupet? Som innflyttet lommedøl må da Märtha la han ta oppgaven med å holde troppen frisk?

Glem Durek, og heksekraften hans. La oss tenkte positivt i stedet for å dra inn det negative. 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


23 timer siden skrev arni:

Etter at Myhre kom på feltet mer enn Bakke, er VIF like suverene som Brann i 2022. Intet nytt i trenerteamet på Nadderud så langt

Vi burde hente inn Toni, dersom noen i det hele tatt skal inn. Han har et blaat i hjerte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

OBOS 2024, hvordan skal det gå?
×
×
  • Opprett ny...