AndersBD 999 Del Skrevet 6. Januar 2005 Del Skrevet 6. Januar 2005 Mottok melding fra $$ ang. førstkommende fredag, så jeg tenkte jeg skulle snike meg ut av leir og ta meg en tur på Blaa. Vil jeg kunne fornye medlemsskapet mitt samme kvelden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 6. Januar 2005 Del Skrevet 6. Januar 2005 Jepp se artikkel på forsiden her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 6. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 6. Januar 2005 (endret) Det er mottatt. Endret 6. Januar 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 6. Januar 2005 Del Skrevet 6. Januar 2005 ..og husk sesongkort samtidig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 7. Januar 2005 Del Skrevet 7. Januar 2005 Det var et skikkelig oppløftende møte på medlemstreffet på Onkel Blaa i dag. Richard informerte om alle tilganger og avganger i spillerstallen - og her var det mange overaskelser! Spesielt hyggelig var det også med diplomene for oppmøte på første supportertreff i 2005. All honnør til styret. Ordentlig dumt for dere som ikke var der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 7. Januar 2005 Del Skrevet 7. Januar 2005 faen... visste jeg skulle vært på blaa i stedet for i bakken og trene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. Januar 2005 Del Skrevet 7. Januar 2005 Før har jeg etterlyst at info om sånne møter bør komme litt før.. Nå kom vel infoen på torsdag? Litt for sent for meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 8. Januar 2005 Del Skrevet 8. Januar 2005 Spesielt hyggelig var det også med diplomene for oppmøte på første supportertreff i 2005. All honnør til styret.22192[/snapback] Var det diplomer også? Må ha vært etter jeg og Henrik stakk det da.. Nei og nei så dumt a gitt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 8. Januar 2005 Del Skrevet 8. Januar 2005 Det var et skikkelig oppløftende møte på medlemstreffet på Onkel Blaa i dag. Richard informerte om alle tilganger og avganger i spillerstallen - og her var det mange overaskelser! Spesielt hyggelig var det også med diplomene for oppmøte på første supportertreff i 2005. All honnør til styret. Ordentlig dumt for dere som ikke var der. 22192[/snapback] Ja, her er det tydelig at man har gått glipp av noe viktig. Hvilke tilganger (og avganger) er det vi snakker om???? Dumme, dumme meg...., jeg som liker overaskelser..... Før har jeg etterlyst at info om sånne møter bør komme litt før.. Nå kom vel infoen på torsdag? Litt for sent for meg. 22194[/snapback] For oss som ikke er så heldige å bo i umiddelbar nærhet av OB, er en dags varsel litt kort tid, ja. Nå har vel ikke jeg deltatt på så veldig mange møter tidligere, men det kan det godt tenkes at jeg prøver å gjøre noe med, spesielt hvis jeg rekker å komme meg dit før møtet er over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 9. Januar 2005 Del Skrevet 9. Januar 2005 Sorry - selvfølgelig bare kødd med påstått info om tilganger og avganger - og om diplomer. Hensikten med tøyset var mer å melde om dårlig oppmøte - og om å gi de som ikke var der litt hetta fordi de kunne ha gått glipp av litt inside informasjon. Konklusjonen fra møtet var derimot litt informasjon, godt øl og lun hygge. +/- 500 medlemmer - +/- 20 fremmøtte er ikke imponerende synes jeg, men neste uke kommer antagelig JJ - og da blir det vel stinn brakke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 10. Januar 2005 Del Skrevet 10. Januar 2005 Trodde vel egentlig ikke på dette med tilganger/avganger, og jeg mistet ikke akkurat nattesøvnen av å gruble på dette... ) Enig i at oppmøtet ikke var så mye å skryte av. Mulig det har noe å gjøre med når treffet ble annonsert? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå